Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od 11. prosince 2005 nabídnou České dráhy cestujícím nový jízdní řád, který přináší nové spoje nejen do Ostravy (SC Pendolino), ale také nové mezinárodní vlaky.
Z Prahy (se zastavením v Táboře a v Českých Budějovicích) do slovinské Lublaně pojede nový spoj EC Jóže Plečnik s přípojem v Linci na vlak EC Transalpin Vídeň – Curych – Basilej a rychlík Zidani Most – Záhřeb. Novinkou je přímé noční spojení Prahy a Českých Budějovic lehátkovým vozem do Benátek. Přímé noční lehátkové spojení do Curychu je nově doplněno o komfortní lůžkový vagón. Více spojů pojede také do SRN - přes Domažlice bude zaveden nový rychlík Praha – Norimberk, z Děčína do Bad Schandau budou nově denně jezdit 4 páry osobních vlaků a novinkou je také celotýdenní provoz rychlých osobních spojů na trase Liberec – Drážďany.
tisková zpráva ČD
Z Prahy (se zastavením v Táboře a v Českých Budějovicích) do slovinské Lublaně pojede nový spoj EC Jóže Plečnik s přípojem v Linci na vlak EC Transalpin Vídeň – Curych – Basilej a rychlík Zidani Most – Záhřeb. Novinkou je přímé noční spojení Prahy a Českých Budějovic lehátkovým vozem do Benátek. Přímé noční lehátkové spojení do Curychu je nově doplněno o komfortní lůžkový vagón. Více spojů pojede také do SRN - přes Domažlice bude zaveden nový rychlík Praha – Norimberk, z Děčína do Bad Schandau budou nově denně jezdit 4 páry osobních vlaků a novinkou je také celotýdenní provoz rychlých osobních spojů na trase Liberec – Drážďany.
tisková zpráva ČD
JRtrain | 22.11.2005 (12:49)
Související zprávy
22.11.2005 (15:24)
Rakušáci na tom ve Voralbersku pěkně máknuli, takže by snad od nového GVD už neměl být s osou Innsbruck - Feldkirch - Bludenz - Sargans problém. A když ne náhodou teď, tak od jara to už bude jezdit zase na 100% normálně.
STANÍK
22.11.2005 (15:08)
Taky by se ale hodilo doplnit, že údajné přímé noční spojení Prahy s Curychem prostřednictví lehátkového vozu řazeného na R273 už pěknou dobu neexistuje... Lehátkový vůz rakouských drah není na R273 připojován už asi půl roku z důvodu možného zpoždění R273 na jeho trase z Prahy do Lince kvůli rekonstrukci tratě, která byla na území Rakouska zničena povodní. Tím se ale nikdo nepochlubí! Jediná možnost je v Linci přestoupit na R, ke kterému byl dřív tento vůz připojován. A tento R má ke všemu možné spoždění až 300 minut, nýbrž jede odklonem přes Mnichov. Opravdu úžasné přímé spojení...
Ostravan
22.11.2005 (15:04)
Ad Semela: EC 130/131 Polonia tam v té době přestala jezdit a v současné době jezdí Warszawa-Wien a bude tomu tak i nový GVD (platnost od 11.12.2005).
Medvěd
22.11.2005 (14:49)
Asi to tiskové oddělení ČD vzalo podle vzoru Jóžin z bážin. V Idosu to ovšem ukazuje správně Jože Plečnik.
Semela
22.11.2005 (14:48)
Jen malý dotaz. Nemám čas porovnávat JŘ. Znamená to, že veškerá mezistátnídoprava zůstává v plném rozsahu + tyto zde uvedené věci. nebo se něco potichu zrušilo. Např. jsem až koncem října zjistil že neexistuje EC 131 Polonia z Budapešti
Jiří Kaňa
22.11.2005 (14:42)
Fujtajbl, JÓÓÓže Plečnik, kdo ten patvar proboha vymyslel? Když už Jóže, proč ne potom rovnou třeba Álojs Negrelli?
Nebo že by to doteď všichni psali špatně s krátkým "o" a až jazykoví experti ČD přišli na to, že správně je "ó"? (analogie Arafat/Arafát).
Nebo že by to doteď všichni psali špatně s krátkým "o" a až jazykoví experti ČD přišli na to, že správně je "ó"? (analogie Arafat/Arafát).
22.11.2005 (14:21)
Ad Rail-2005 souhlasím s tebou i když na rozdíl od tebe jsem "profi-železničář".
gapa
22.11.2005 (14:17)
Nevím, zda se to sem hodí, ale taky je zaveden nový dálkový Sp Znojmo - Sopron přes Retz a Wien
22.11.2005 (14:10)
A už jsme zase u toho. Ten kdo naříká nad vším možným, jsou převším sami zaměstnanci ČD!
Normálnímu člověku jako mne, který za vše řádně platí, tak to nevadí. Koupím si prostě patřičnou mezinárodní slevu a pojedu. Bude to parádní spojení s Itálií. Akorát by to chtělo lepší vůz než Bc, já jsem ho jako běžný cestující narozdíl od "profi-železničářů" ochoten zaplatit.
Normálnímu člověku jako mne, který za vše řádně platí, tak to nevadí. Koupím si prostě patřičnou mezinárodní slevu a pojedu. Bude to parádní spojení s Itálií. Akorát by to chtělo lepší vůz než Bc, já jsem ho jako běžný cestující narozdíl od "profi-železničářů" ochoten zaplatit.
22.11.2005 (14:03)
Ad Josef FIR FS je režijka platná na FS (italské železnice).Zaměstnanec ČD(ale i jiné žel spravy(DB,OBB ats.)) na ni má(měl) nárok cca 1 za rok a max. na 5x2 dny.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko