..: Od nového GVD nabízí ČD nové mezinárodní vlaky :..
české dráhy, a.s.Praha - Od 11. prosince 2005 nabídnou České dráhy cestujícím nový jízdní řád, který přináší nové spoje nejen do Ostravy (SC Pendolino), ale také nové mezinárodní vlaky.

Z Prahy (se zastavením v Táboře a v Českých Budějovicích) do slovinské Lublaně pojede nový spoj EC Jóže Plečnik s přípojem v Linci na vlak EC Transalpin Vídeň – Curych – Basilej a rychlík Zidani Most – Záhřeb. Novinkou je přímé noční spojení Prahy a Českých Budějovic lehátkovým vozem do Benátek. Přímé noční lehátkové spojení do Curychu je nově doplněno o komfortní lůžkový vagón. Více spojů pojede také do SRN - přes Domažlice bude zaveden nový rychlík Praha – Norimberk, z Děčína do Bad Schandau budou nově denně jezdit 4 páry osobních vlaků a novinkou je také celotýdenní provoz rychlých osobních spojů na trase Liberec – Drážďany.

tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 22.11.2005 (12:49)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
23.11.2005 (19:00)  
Mozna jeste, ze by se mela rezijka brat jako rocni sitovka, takze by se z toho mela platit dan
registrovaný uživatel M 
23.11.2005 (18:57)  
Nuz, musim souhlasit s JPNK - proste je to 13.plat... V principu na tom nevidim nic extremne spatneho. Franta ma zadarmiko vlak, Lojza si zas muze nakupovat levnejsi kurata (Lojza dela v drubezarne).
Nerozumim ale tomu jak tyto vyhody zvysuji naklady (zase souhlas s JPNK). Pokud lze na rezijku jezdit v single luzkovem oddile vcetne tech sluzeb, ktere cestvani zde prinasi, tak OK, ale jinak? Cena energie vynalozene navic za vezeni 80 kg navic snad az tak vysoka neni, ne?; mozna je to ale jen slovni hricka a byly tim mysleny nizsi prijmy. To je mozne
23.11.2005 (18:27)  
Ad Komár nechci se hádat služ. auto nepoužije ani manželka?
Jinak máš pravdu u ČD je velká přezaměstnanost,ale zejména v administrativě v provozu se bere nejvíce,ale už není pomalu kde.
A ještě jakou cenu platí ČD za režijku? žádnou má jen nišší výnos z jízdného.A je otázka o kolik by se víc vybralo na jízdné kdyby byli zrušeny režijky a kolik by se musely zvednou mzdové náklady,aby měl i kdo sloužit zejména v Praze a okolí.
registrovaný uživatel comar 
23.11.2005 (18:06)  
JPNK: ano, i soukrome firmy maji zamestnanecke vyhody, ale rozhodne to nejsou takove castky jako u CD a taky nikdy nejsou i pro ostatni cleny rodiny. Navic si zadna firma nemuze dovolit takovou prezamestnanost.
Netvrdim, ze se to ma zrusit vsechno, ale soucasny stav je proste neudrzitelny.
23.11.2005 (16:54)  
Když jsme u těch zaměstnaneckých výhod. Co mobilní telefon i pro soukrové hovory,služební auto i pro soukromé účely,přednostní nákup za podsatně nišší ceny,příspěvek no dojíždění(příp. doprava zdarma) 13 a 14 plat to je to není zaměstnanecká výhoda?
Zaměstnanecké výhody má velká vetšina firem u nás.Režijku opravdu používám na dojíždění do zaměstnání(cca 1200 - 1500 Km měsičně) a soukromě ujededu cca 500 km za měsíc.O určitém omezení omezení "režujek" se mluví již pár let a skutek utek,neb hlavně Dušek a spol. tomu silně brání.
P.S Vyměním režijku za služební oktávku s 300 km za měsíc soukromě(další 2 Kč za Km).
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
23.11.2005 (16:08)  
Laborec425:
Režijka je zaměstnanecká výhoda jako každá jiná (i když v tomto případě velmi hodnotná). Ale zároveň velmi ekonomicky zatěžující. Nic proti režijkám nemám, ale jen za předpokladu, že si je železničáři zaslouží. To se o ČD říci nedá, když jsou neustále ve ztrátě!!

Stejný problém neustále kritizuji i u Českých aerolinií. Tam si zaměstnanci v rámci aliance Sky Team létají několikrát do roka i do pěkně exotických destinací a ČSA zpětně uznává výhody ostatních partnerů. Těch peněz co se na tom prodělá!! Ale také ČSA mají problémy s hospodařením.

Takže když se bude dařit, tak ano. Jinak je to dost velká NEZODPOVĚDNOST!
registrovaný uživatel -ps-
23.11.2005 (16:02)  
Je asi smutnou pravdou, že nejvíc si na vše stěžují zaměstnanci železnice. Mají dostatek výhod - režijku, FIPky - my, kdo u dráhy neděláme, si všechno platíme z vlastní kapsy (nemrzí mě to - za služby se platí). Vím, že tyto výhody jsou např. i u aerolinií (ale neplatí 365 dní v roce, ale pouze na vybrané lety v omezeném množství). To samé je i u DB (kmenoví zaměstnanci 16 jízd zdarma v průběhu 1 roku, za to platí 10€, manžel/ka 8 jízd po SRN za rok...).
registrovaný uživatel comar 
23.11.2005 (15:58)  
Laborec: nejde o zavist, jak rika xyz. Jde o to, ze tyto vyhody znamenaji pri soucasnem poctu zamestnancu kazdorocne silenou castku. Neco podobneho by si soukroma firma nikdy nedovolila, protoze pri soucacne situaci CD je to cira zhovadilost a vylivani penez do kanalu. Ne ze bych to zamestnancum CD nepral, ale jako zakaznikovi a danovemu poplatnikovi mi jde o to, aby CD nebyly cerna dira a za rozumnou cenu me prepravili z A do B. Jenze to proste pri tolika zamestnancich navic a jeste k tomu takovych sumach na zamestnanecke vyhody proste neni mozne!
registrovaný uživatel xyz  mail  
23.11.2005 (15:39)  
Laborec425:

Mozna od Vaseho jak ziva. Chapu, ze mate opcit vecneho, nezadatelneho "boziho" prava, ale treba za prvni republiky (prinejmensim rodinni prislusnici) meli narok "pouze" na tri "volnasky" do roka, zadne rezijky.

Neni za tim nutne zavist. Je zatim treba take vedomi, ze spolu s prezamestnanosti u CD predstavuji prilis rozsahle vyhody znacnou ekonomickou zatez (jeste nad ramec zateze zpusobene tou prezamestnanosti). A je tedy take jeden z duvodu, proc CD jezdi tak draho (secteno jizdne + dotace).

Na to, ze to neni samozrejme a vyhodnost podobnych vydobytku zvazuji nektere progresivnejsi zeleznicni spravy, lze usuzovat z toho, ze od podobnych mezistatnich dohod nekteri ustupuji.
registrovaný uživatel Petr
23.11.2005 (14:55)  
to by nebyl "Ziki", kdyby nezačal opět slovíčkařit...
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko