Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávy
Martin 240.025
13.11.2005 (15:29)
Schlieren - co to jsou, ajk vypadají... tyto rakouské vozy rakouské vozy????
11.11.2005 (14:07)
ještě že teď bude jezdit EC Alois Negrelli Pendolino, Vozy Bmee , které jezdí teď podle mě spadají do rychlíků a ne do příplatkových vlaků.
Zdeněk Jonáš
11.11.2005 (10:48)
Jinak podle jízdního řádu na EC Alois Negreli by mělo začít jezdit pendolino. Tak se tím vlakem někdy projedu.
09.11.2005 (17:33)
ad Railfun : díky za rakouské "Schlieren", textilní potah, nucená ventilace … ČD by si mohly "medit" kdyby měly takovéto vozy. Analogii jsou švýcarské Schlieren …
Uwe Fülter
09.11.2005 (8:23)
Ad Pan profesor
Také se nepovažuji za kdovíjak znalého železničního odborníka...
A v žádném případě jsem se nechtěl nikoho dotknout...
Ale pokud člověk sedí u PC, není přece problém během několika sekund získat jakékoliv informace o čemkoliv. Prakticky stačí zadat například termín "vůz řady Beer" do jakéhokoliv vyhledávače, a pak už jen vstřebávat vědomosti.
Také se nepovažuji za kdovíjak znalého železničního odborníka...
A v žádném případě jsem se nechtěl nikoho dotknout...
Ale pokud člověk sedí u PC, není přece problém během několika sekund získat jakékoliv informace o čemkoliv. Prakticky stačí zadat například termín "vůz řady Beer" do jakéhokoliv vyhledávače, a pak už jen vstřebávat vědomosti.
Pan profesor
08.11.2005 (19:31)
Uve Fülter: No nevím, jak Vy, ale já si rozhodně železniční odborník neříkám.
Jinak ostatním dík za ty vlaky, hned zítra se půjdu podívat na "piva" na R 600.
Jinak ostatním dík za ty vlaky, hned zítra se půjdu podívat na "piva" na R 600.
08.11.2005 (11:49)
A ještě 243/722/721/720/706 Praha - Přerov/Luhačovice/Ostrava/Luhačovice/Praha
08.11.2005 (11:45)
Beer jezdí i 600/7023//702/601 a to v počtu 4 a zbytek B.
Uwe Fülter
08.11.2005 (9:24)
Pánové, pánové...
To si říkáte železniční odborníci?
Jedná se o rekonstruované vozy Ba firmou MOVO Plzeň v letech 92-94. Název "Humberto" je odvozen od tzv. cirkusového nátěru (modrá, růžová a bílá), který srdnatě odolává jakékoliv unifikaci. Předlohou snad byly svého času vozy EC/IC PKP. Těmto vozům řady Beer se říká slangově též Piváky (můžete zkusit uhodnout důvod).
Všechny vozy této řady jsou deponovány v DKV Bohumín, které je nasazuje na vlaky různých kategorií. Mimo jiné z nich byl nebo je řazen Hutník, Moravan, rychlíky na Luhačovice a mnoho dalších. V rámci vícedenních oběhů se tyto vozy dostávaly též do Plzně nebo do Českých Budějovic.
Jako zajímavost lze uvést, že tyto vozy jsou řazeny i na Silesii, a to pouze jen na její vnitrostátní skupině. Důvod je ten, že nemají režim RIC. Paradoxně řádově horší vozy řady "B" jsou vedeny až do/z Krakowa.
Uwe
To si říkáte železniční odborníci?
Jedná se o rekonstruované vozy Ba firmou MOVO Plzeň v letech 92-94. Název "Humberto" je odvozen od tzv. cirkusového nátěru (modrá, růžová a bílá), který srdnatě odolává jakékoliv unifikaci. Předlohou snad byly svého času vozy EC/IC PKP. Těmto vozům řady Beer se říká slangově též Piváky (můžete zkusit uhodnout důvod).
Všechny vozy této řady jsou deponovány v DKV Bohumín, které je nasazuje na vlaky různých kategorií. Mimo jiné z nich byl nebo je řazen Hutník, Moravan, rychlíky na Luhačovice a mnoho dalších. V rámci vícedenních oběhů se tyto vozy dostávaly též do Plzně nebo do Českých Budějovic.
Jako zajímavost lze uvést, že tyto vozy jsou řazeny i na Silesii, a to pouze jen na její vnitrostátní skupině. Důvod je ten, že nemají režim RIC. Paradoxně řádově horší vozy řady "B" jsou vedeny až do/z Krakowa.
Uwe
Railfun
08.11.2005 (9:10)
a co myslite, ze tam rakusaci daju? Novwe vozne (ha-ha) Najskor stare Schliereny z roku 3-4 :-(
A cistota - toz večný problém na tratiach ex východu. (najväčší humus je ale aj tak v Maďarsku. Bežný R - OTRAS!!!!)
A cistota - toz večný problém na tratiach ex východu. (najväčší humus je ale aj tak v Maďarsku. Bežný R - OTRAS!!!!)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko