..: ŽOS Nymburk již není v konkurzu, koupily ji ŽOS Vrútky :..
425.952 - TEŽNymburk - Akciová společnost ŽOS Vrútky vstoupila na český trh. Stalo se tak poté, co koupila společnost ŽOS Nymburk, která byla téměř rok a půl v konkurzu. ŽOS Vrútky zaplatily správci konkurzní podstaty za ŽOS Nymburk 70 milionů korun (budovy a výrobní haly podniku) a dalších 15 milionů za rozpracované výrobky a materiál na skladě.
Společnost ŽOS Vrútky je známá modernizacemi osobních vozů starších řad (např. Bh - Bt277), ze kterých dělají vozy řad Apeer, Aeer, ARpeer, Bpeer, Beer, WReer, BDsheer a modernizacemi řady 350 Železničné spoločnosti Slovenska (ZSSK).
Společnost ŽOS Nymburk zaměstnává 290 lidí a ŽOS Vrútky slibují, že o práci nepřijdou.
Na přiloženém snímku je elektrická jednotka řady 425.9, která jezdí na TEŽ. Vyrobila je společnost ŽOS Vrútky v konsorciu se švýcarskou společností Stadler Fahrzeuge, se kterou vyrobila i několik jednotek řady 840 ZSSK [Snímek: Tomáš Rejdal].

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.6.2005 (18:29)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu ČR Středočeský Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Morgenstern
04.07.2005 (23:23)  
Chary: díky
editor alebo admin ŽP Chary  mail  
04.07.2005 (0:37)  
editor alebo admin ŽP Morgenstern
03.07.2005 (23:02)  
Může mi někdo vysvětlit, podle čeho se vlastně vagóny označují? Co znamená Apeer, Aeer atd? A prosím o shovívavost nad mou neznalostí.
03.07.2005 (22:14)  
Proč by měla být 425 paskvil, resp. ještě větší než 471 … paskvilem je způsob jejich nasazování.
425 má jen 88 míst k sezení, zatímco 420 jich má 134. Takže jedna 425 není adekvátní náhradou jedné 420 a totéž platí o 2x 425, která není totéž co 2x 420. Čili místo jedné 420 by lěmy jezdit dvě 425 a místo 2x 420 musí jezdit 3x 425. Kdyby taková 425 existovala v normálně rozchodném provedení, tak by si ČD i ŽSSK mohly medit, jaké mají krásné kolejové vozidlo pro vlaky s nižší frekvencí. Třeba pro takovou Lipenku …
03.07.2005 (14:34)  
ad sergej to je neni smutné to je o vlastnících nymburská ŽOSka měla smůlu na majitele(jestli se tak dá říkat lidem kteří přišly aby ji zlikvidovaly)
dopisovateľ alebo člen ŽP Sergej
02.07.2005 (23:39)  
Je celkem smutné, že Slovenská žoska jede bez problémů a ještě si může dovolit zahraniční investici, zatímco česká je rok a půl v konkurzu a nebýt té Slovenské tak možná i zanikne.
dopisovateľ alebo člen ŽP bkp
01.07.2005 (17:26)  
Co vlastně obnáší ona speciální výbava (značená "r") na vozech z ŽOS Vrútky?
dopisovateľ alebo člen ŽP DJ
01.07.2005 (10:52)  
Hlavně záleží na zadání od zákazníka, co požaduje a co si objedná, ne? Ono vyrobit něco, není zpravidla takový problém, jako to prodat....
dopisovateľ alebo člen ŽP Radim_c
01.07.2005 (7:45)  
Třeba Bpeer (ŽOS Vrútky) dost vyniká nad Bpee (MOVO Plzeň)
dopisovateľ alebo člen ŽP mike
01.07.2005 (0:28)  
hm, ta nova elektricka pro TEZ je jeste vetsi paskvil nez 471.
mohli byste prosim upresnit cim presne ZOS Vrutky vynika nad tuzemskou produkci?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko