Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Nymburk - Akciová společnost ŽOS Vrútky vstoupila na český trh. Stalo se tak poté, co koupila společnost ŽOS Nymburk, která byla téměř rok a půl v konkurzu. ŽOS Vrútky zaplatily správci konkurzní podstaty za ŽOS Nymburk 70 milionů korun (budovy a výrobní haly podniku) a dalších 15 milionů za rozpracované výrobky a materiál na skladě.
Společnost ŽOS Vrútky je známá modernizacemi osobních vozů starších řad (např. Bh - Bt277), ze kterých dělají vozy řad Apeer, Aeer, ARpeer, Bpeer, Beer, WReer, BDsheer a modernizacemi řady 350 Železničné spoločnosti Slovenska (ZSSK).
Společnost ŽOS Nymburk zaměstnává 290 lidí a ŽOS Vrútky slibují, že o práci nepřijdou.
Na přiloženém snímku je elektrická jednotka řady 425.9, která jezdí na TEŽ. Vyrobila je společnost ŽOS Vrútky v konsorciu se švýcarskou společností Stadler Fahrzeuge, se kterou vyrobila i několik jednotek řady 840 ZSSK [Snímek: Tomáš Rejdal].
Společnost ŽOS Vrútky je známá modernizacemi osobních vozů starších řad (např. Bh - Bt277), ze kterých dělají vozy řad Apeer, Aeer, ARpeer, Bpeer, Beer, WReer, BDsheer a modernizacemi řady 350 Železničné spoločnosti Slovenska (ZSSK).
Společnost ŽOS Nymburk zaměstnává 290 lidí a ŽOS Vrútky slibují, že o práci nepřijdou.
Na přiloženém snímku je elektrická jednotka řady 425.9, která jezdí na TEŽ. Vyrobila je společnost ŽOS Vrútky v konsorciu se švýcarskou společností Stadler Fahrzeuge, se kterou vyrobila i několik jednotek řady 840 ZSSK [Snímek: Tomáš Rejdal].
Karel Chýla | 30.6.2005 (18:29)
Súvisiace správy
1 2 | Zpráv na stránku: |
Morgenstern
04.07.2005 (23:23)
Chary: díky
04.07.2005 (0:37)
Morgenstern:
http://zeleznice.e-metro.cz/osvozy/ozn1.htm
http://zeleznice.e-metro.cz/osvozy/ozn1.htm
Morgenstern
03.07.2005 (23:02)
Může mi někdo vysvětlit, podle čeho se vlastně vagóny označují? Co znamená Apeer, Aeer atd? A prosím o shovívavost nad mou neznalostí.
03.07.2005 (22:14)
Proč by měla být 425 paskvil, resp. ještě větší než 471 … paskvilem je způsob jejich nasazování.
425 má jen 88 míst k sezení, zatímco 420 jich má 134. Takže jedna 425 není adekvátní náhradou jedné 420 a totéž platí o 2x 425, která není totéž co 2x 420. Čili místo jedné 420 by lěmy jezdit dvě 425 a místo 2x 420 musí jezdit 3x 425. Kdyby taková 425 existovala v normálně rozchodném provedení, tak by si ČD i ŽSSK mohly medit, jaké mají krásné kolejové vozidlo pro vlaky s nižší frekvencí. Třeba pro takovou Lipenku …
425 má jen 88 míst k sezení, zatímco 420 jich má 134. Takže jedna 425 není adekvátní náhradou jedné 420 a totéž platí o 2x 425, která není totéž co 2x 420. Čili místo jedné 420 by lěmy jezdit dvě 425 a místo 2x 420 musí jezdit 3x 425. Kdyby taková 425 existovala v normálně rozchodném provedení, tak by si ČD i ŽSSK mohly medit, jaké mají krásné kolejové vozidlo pro vlaky s nižší frekvencí. Třeba pro takovou Lipenku …
03.07.2005 (14:34)
ad sergej to je neni smutné to je o vlastnících nymburská ŽOSka měla smůlu na majitele(jestli se tak dá říkat lidem kteří přišly aby ji zlikvidovaly)
Sergej
02.07.2005 (23:39)
Je celkem smutné, že Slovenská žoska jede bez problémů a ještě si může dovolit zahraniční investici, zatímco česká je rok a půl v konkurzu a nebýt té Slovenské tak možná i zanikne.
bkp
01.07.2005 (17:26)
Co vlastně obnáší ona speciální výbava (značená "r") na vozech z ŽOS Vrútky?
DJ
01.07.2005 (10:52)
Hlavně záleží na zadání od zákazníka, co požaduje a co si objedná, ne? Ono vyrobit něco, není zpravidla takový problém, jako to prodat....
Radim_c
01.07.2005 (7:45)
Třeba Bpeer (ŽOS Vrútky) dost vyniká nad Bpee (MOVO Plzeň)
mike
01.07.2005 (0:28)
hm, ta nova elektricka pro TEZ je jeste vetsi paskvil nez 471.
mohli byste prosim upresnit cim presne ZOS Vrutky vynika nad tuzemskou produkci?
mohli byste prosim upresnit cim presne ZOS Vrutky vynika nad tuzemskou produkci?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko