..: ŽOS Nymburk již není v konkurzu, koupily ji ŽOS Vrútky :..
425.952 - TEŽNymburk - Akciová společnost ŽOS Vrútky vstoupila na český trh. Stalo se tak poté, co koupila společnost ŽOS Nymburk, která byla téměř rok a půl v konkurzu. ŽOS Vrútky zaplatily správci konkurzní podstaty za ŽOS Nymburk 70 milionů korun (budovy a výrobní haly podniku) a dalších 15 milionů za rozpracované výrobky a materiál na skladě.
Společnost ŽOS Vrútky je známá modernizacemi osobních vozů starších řad (např. Bh - Bt277), ze kterých dělají vozy řad Apeer, Aeer, ARpeer, Bpeer, Beer, WReer, BDsheer a modernizacemi řady 350 Železničné spoločnosti Slovenska (ZSSK).
Společnost ŽOS Nymburk zaměstnává 290 lidí a ŽOS Vrútky slibují, že o práci nepřijdou.
Na přiloženém snímku je elektrická jednotka řady 425.9, která jezdí na TEŽ. Vyrobila je společnost ŽOS Vrútky v konsorciu se švýcarskou společností Stadler Fahrzeuge, se kterou vyrobila i několik jednotek řady 840 ZSSK [Snímek: Tomáš Rejdal].

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.6.2005 (18:29)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Středočeský Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Morgenstern
04.07.2005 (23:23)  
Chary: díky
Editor oder ŽP Admin Chary  mail  
04.07.2005 (0:37)  
Editor oder ŽP Admin Morgenstern
03.07.2005 (23:02)  
Může mi někdo vysvětlit, podle čeho se vlastně vagóny označují? Co znamená Apeer, Aeer atd? A prosím o shovívavost nad mou neznalostí.
03.07.2005 (22:14)  
Proč by měla být 425 paskvil, resp. ještě větší než 471 … paskvilem je způsob jejich nasazování.
425 má jen 88 míst k sezení, zatímco 420 jich má 134. Takže jedna 425 není adekvátní náhradou jedné 420 a totéž platí o 2x 425, která není totéž co 2x 420. Čili místo jedné 420 by lěmy jezdit dvě 425 a místo 2x 420 musí jezdit 3x 425. Kdyby taková 425 existovala v normálně rozchodném provedení, tak by si ČD i ŽSSK mohly medit, jaké mají krásné kolejové vozidlo pro vlaky s nižší frekvencí. Třeba pro takovou Lipenku …
03.07.2005 (14:34)  
ad sergej to je neni smutné to je o vlastnících nymburská ŽOSka měla smůlu na majitele(jestli se tak dá říkat lidem kteří přišly aby ji zlikvidovaly)
Korrespondent oder ŽP Mitglied Sergej
02.07.2005 (23:39)  
Je celkem smutné, že Slovenská žoska jede bez problémů a ještě si může dovolit zahraniční investici, zatímco česká je rok a půl v konkurzu a nebýt té Slovenské tak možná i zanikne.
Korrespondent oder ŽP Mitglied bkp
01.07.2005 (17:26)  
Co vlastně obnáší ona speciální výbava (značená "r") na vozech z ŽOS Vrútky?
Korrespondent oder ŽP Mitglied DJ
01.07.2005 (10:52)  
Hlavně záleží na zadání od zákazníka, co požaduje a co si objedná, ne? Ono vyrobit něco, není zpravidla takový problém, jako to prodat....
Korrespondent oder ŽP Mitglied Radim_c
01.07.2005 (7:45)  
Třeba Bpeer (ŽOS Vrútky) dost vyniká nad Bpee (MOVO Plzeň)
Korrespondent oder ŽP Mitglied mike
01.07.2005 (0:28)  
hm, ta nova elektricka pro TEZ je jeste vetsi paskvil nez 471.
mohli byste prosim upresnit cim presne ZOS Vrutky vynika nad tuzemskou produkci?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko