Paris-AFP - Německo a Francie sjednotily po dlouhých rozhovorech časový plán pro napojení francouzských vysokorychlostních vlaků TGV na německou ICE síť. Jak oznámili ministři dopravy obou zemí Manfred Stolpe (D) a Gilles de Robien (F), napojení tzv. TGV-Ost, které jezdí mezi Paříží a východní Francií, na německou trasu ICE Basilej – Karlsruhe, má být hotové do roku 2010. Do té doby musí být postaven mezi městy Strasbourg (F) a Kehl (D) dvojkolejný most přes Rýn a trať ICE mezi stanicemi Appenweier a Kehl rekonstruována pro rychlost 200 km/h.
CSPSV | 5.5.2005 (14:19)
Související zprávy
Railmen
06.05.2005 (14:57)
Už v roce 2007 se bude jezdit v úseku Paris-Est - Boudrecourt (to je malá vesnice jihovýchodně od Metz). To bude velká revoluce v jízdních řádech. Ze strany SNCF bude pravděpodobně nasazeno na trasu Paris - Frankfurt (Main) několik párů vlaků stejné konstrukce jako Thalys (kvůli 15kV 16 2/3Hz), které ponesou název Rhéalys. Měly by cestou stavět maximálně v Reims jinak pojedou non-stop až do Saarbrückenu. Mezinárodní vlaky v této relaci už nebudou obsluhovat Metz. Němci k tomu možná přidají několik vícesystémových ICE3. Po roce 2010 se počítá i s obsluhou osy Strasbourg - Kehl - Karlsruhe - Stuttgart - Ulm - München. Prý výhledově i s odbočkou na Nürnberg. Frankfurt se pak začne jezdit nejspíš přes Strasbourg, protože to bude o mnoho rychlejší, přestože je to tam tudy delší.
honza
06.05.2005 (6:49)
Tak to by mohlo ICE 3 jezdit do Prahy místo pendolína......
05.05.2005 (23:37)
honza: DB má čtyrsystemový (15kV, 25kV, 3kV, 1,5kV) ICE3, ktery už dnes jezdi do Belgie a do Nizozemí. Francouzské železnice zase kupují nové TGV-POS (POS=Paris-OstFrankreich-Süddeutschland), kkteré byly mimojiné testované ve Velimi.
Už od 2007 se bude jezdit po nové vysokorychlostní trati z Paříž-Strassbourg a pak dál do Mnichova, Stuttgartu a Frankfurtu. Budou jezdit nastřídačku ICE3 a TGV.
Na nové vysokorychlostní trati (LGV-Est) se bude v plánovaném provozu jezdit 320km/h.
Už od 2007 se bude jezdit po nové vysokorychlostní trati z Paříž-Strassbourg a pak dál do Mnichova, Stuttgartu a Frankfurtu. Budou jezdit nastřídačku ICE3 a TGV.
Na nové vysokorychlostní trati (LGV-Est) se bude v plánovaném provozu jezdit 320km/h.
honza
05.05.2005 (22:20)
Jak to tam vyřeší se soustavami - ICE 15kV 16,3Hz, TGV 25kV, 3kV ???
EC Dave
05.05.2005 (19:50)
Buďme rádi, když se dočkáme alespoň zprovoznění řady 680...
Sergej
05.05.2005 (16:23)
Myslis napojeni TGV na ICE? Mam pocit, ze toho se u nas nedockas nikdy :)
neřeknu
05.05.2005 (16:07)
do roku 2030 :)
kvaklabrak
05.05.2005 (14:52)
jééé, a u nás tohle vypukne kdy??? :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko