..: Časový plán propojení ICE a TGV :..

Paris-AFP - Německo a Francie sjednotily po dlouhých rozhovorech časový plán pro napojení francouzských vysokorychlostních vlaků TGV na německou ICE síť. Jak oznámili ministři dopravy obou zemí Manfred Stolpe (D) a Gilles de Robien (F), napojení tzv. TGV-Ost, které jezdí mezi Paříží a východní Francií, na německou trasu ICE Basilej – Karlsruhe, má být hotové do roku 2010. Do té doby musí být postaven mezi městy Strasbourg (F) a Kehl (D) dvojkolejný most přes Rýn a trať ICE mezi stanicemi Appenweier a Kehl rekonstruována pro rychlost 200 km/h.


CSPSV | 5.5.2005 (14:19)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from Německo Francie


Railmen
06.05.2005 (14:57)  
Už v roce 2007 se bude jezdit v úseku Paris-Est - Boudrecourt (to je malá vesnice jihovýchodně od Metz). To bude velká revoluce v jízdních řádech. Ze strany SNCF bude pravděpodobně nasazeno na trasu Paris - Frankfurt (Main) několik párů vlaků stejné konstrukce jako Thalys (kvůli 15kV 16 2/3Hz), které ponesou název Rhéalys. Měly by cestou stavět maximálně v Reims jinak pojedou non-stop až do Saarbrückenu. Mezinárodní vlaky v této relaci už nebudou obsluhovat Metz. Němci k tomu možná přidají několik vícesystémových ICE3. Po roce 2010 se počítá i s obsluhou osy Strasbourg - Kehl - Karlsruhe - Stuttgart - Ulm - München. Prý výhledově i s odbočkou na Nürnberg. Frankfurt se pak začne jezdit nejspíš přes Strasbourg, protože to bude o mnoho rychlejší, přestože je to tam tudy delší.
honza
06.05.2005 (6:49)  
Tak to by mohlo ICE 3 jezdit do Prahy místo pendolína......
Registered user comar 
05.05.2005 (23:37)  
honza: DB má čtyrsystemový (15kV, 25kV, 3kV, 1,5kV) ICE3, ktery už dnes jezdi do Belgie a do Nizozemí. Francouzské železnice zase kupují nové TGV-POS (POS=Paris-OstFrankreich-Süddeutschland), kkteré byly mimojiné testované ve Velimi.
Už od 2007 se bude jezdit po nové vysokorychlostní trati z Paříž-Strassbourg a pak dál do Mnichova, Stuttgartu a Frankfurtu. Budou jezdit nastřídačku ICE3 a TGV.
Na nové vysokorychlostní trati (LGV-Est) se bude v plánovaném provozu jezdit 320km/h.
Registered user honza
05.05.2005 (22:20)  
Jak to tam vyřeší se soustavami - ICE 15kV 16,3Hz, TGV 25kV, 3kV ???
Registered user EC Dave
05.05.2005 (19:50)  
Buďme rádi, když se dočkáme alespoň zprovoznění řady 680...
Registered user Sergej
05.05.2005 (16:23)  
Myslis napojeni TGV na ICE? Mam pocit, ze toho se u nas nedockas nikdy :)
Registered user neřeknu
05.05.2005 (16:07)  
do roku 2030 :)
Registered user kvaklabrak
05.05.2005 (14:52)  
jééé, a u nás tohle vypukne kdy??? :)

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko