Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kraje ČR - Ústecký kraj objednal regionální osobní dopravu v menším rozsahu. Dopravní obslužnost kraje se tak pravděpodobně sníží. Původně objednané spoje za 452 mil. Kč se kraj rozhodl zredukovat na 335 mil. Kč. Stanovení rozsahu dopravní obslužnosi a koordinace vlakových a autobusových spojů včetně zamezení souběhu linek obou druhů doprav je zodpovědností Ústeckého kraje. Zájmem ČD, a. s., je zachovat dopravní obslužnost ve stávajícím rozsahu. Podmínkou je uhrazení ztrát od krajského úřadu. V případě nespokojenosti s jízdním řádem či rozsahem dopravních služeb se mohou občané obracet na místně příslušné krajské úřady. V této chvíli také probíhá schvalování jízdního řádu na rok 2006.
Neuhradí-li kraj ztrátu v požadované výši, bude omezena či zastavena osobní doprava s největší pravděpodobností od 12.6.2005, kdy začíná platit 2.změna JŘ 2004/2005. Omezení či zastavení osobní dopravy se týká tratí: 073, 083, 084, 085, 088, 095, 096, 097, 113, 114, 120, 126, 127, 131, 132, 133, 134, 135, 137, 164 a 165.
Na přiložené mapce jsou znázorněny červeně tratě, na nichž má být doprava omezena či zastavena úplně, modře jsou znázorněny tratě, na nichž by zůstaly vlaky kategorie R, které kraje neobjednávají.
Neuhradí-li kraj ztrátu v požadované výši, bude omezena či zastavena osobní doprava s největší pravděpodobností od 12.6.2005, kdy začíná platit 2.změna JŘ 2004/2005. Omezení či zastavení osobní dopravy se týká tratí: 073, 083, 084, 085, 088, 095, 096, 097, 113, 114, 120, 126, 127, 131, 132, 133, 134, 135, 137, 164 a 165.
Na přiložené mapce jsou znázorněny červeně tratě, na nichž má být doprava omezena či zastavena úplně, modře jsou znázorněny tratě, na nichž by zůstaly vlaky kategorie R, které kraje neobjednávají.
CSPSV | 22.4.2005 (19:14)
Související zprávy
Petr
25.04.2005 (9:23)
Ostatní přepravci taky nejsou podle mě výděleční. ALe podstatný je že dokáží přesně vyčíslit ztrátu a zajistí provos mnohem úsporněji. Je to trend i v německu, že se o regionální dopravu stará jiná společnost než hlavní dopravce (DB)
24.04.2005 (23:28)
Imperius: nevim, nevim, ale Železnice Desná výdělečná není. A nikde jsem neslyšel ani nečetl, že ostatní jsou na nule, či v plusu (nepočítám JHMD).
A že by mezi Straškovem a Roudnicí jezdilo hodně lidí jsem si ještě nevšiml... Tratě 095, 096 a 113 jsou na "černé listině" již velmi dlouho, jen s velkým štěstím se po nich jezdí dodnes. Ovšem na trati 114 (Lovosice - Louny) toho jezdí mnohem, mnohem více. A taky je na černém seznamu...
A že by mezi Straškovem a Roudnicí jezdilo hodně lidí jsem si ještě nevšiml... Tratě 095, 096 a 113 jsou na "černé listině" již velmi dlouho, jen s velkým štěstím se po nich jezdí dodnes. Ovšem na trati 114 (Lovosice - Louny) toho jezdí mnohem, mnohem více. A taky je na černém seznamu...
Imperius
24.04.2005 (21:39)
Jasně, beru... uvedl jsem to jen jako ostrašující příklad... ta síť ale bude hodně redukovaná, pokud to kraje vs ČD doženou do extrému...
Doufám, že Viamont se když tak chopí dopravy a ukáže ČD, že to umí lépe a levněji i na jiných tratích...
Sokolov - Kraslice je super příklad, ale chtělo by to více takových s dobrými vozidly... - jezdí se tam stále s Regiosprintery ??
Doufám, že Viamont se když tak chopí dopravy a ukáže ČD, že to umí lépe a levněji i na jiných tratích...
Sokolov - Kraslice je super příklad, ale chtělo by to více takových s dobrými vozidly... - jezdí se tam stále s Regiosprintery ??
Petr
24.04.2005 (21:15)
Imperius: ještě 032. Tam jezdí lidí hodně....
vlak
24.04.2005 (20:56)
Např.tratě do Kad.Rohozce nebo přes Kmetiněves moc smyslu nemají,ale např.mezi Roudnicí a Straškovem jezdí lidí dost,lokálka je taky docela "racionální",tak proč i ona?A takových tratí v tom výčtu,které nějaký smysl mají,je víc.
P.S.Imperius:ještě i 323...
P.S.Imperius:ještě i 323...
Imperius
24.04.2005 (19:51)
Jenže ostatní dopravci mají výdělečné spoje... Ty by do nějaké tratě, kde jezdí pár lidí vůbec nešli...
třeba OKDD, to vydělává na nákladní dopravě jako prase!!!
Jinak pokud to takhle půjde dál, zbydou nám jen tratě 010, 011, 020, 030, 031, 040, 060, 070, 080, 081, 090, 091, 110, 120, 130, 140, 160, 170, 171, 180, 190, 200, 220, 221, 225, 230, 231, 240, 250, 260, 270, 280, 292, 300, 310, 316, 320, 330, 340 a budeme rádi... :(((
třeba OKDD, to vydělává na nákladní dopravě jako prase!!!
Jinak pokud to takhle půjde dál, zbydou nám jen tratě 010, 011, 020, 030, 031, 040, 060, 070, 080, 081, 090, 091, 110, 120, 130, 140, 160, 170, 171, 180, 190, 200, 220, 221, 225, 230, 231, 240, 250, 260, 270, 280, 292, 300, 310, 316, 320, 330, 340 a budeme rádi... :(((
Petr
24.04.2005 (18:12)
Tak ať tam dopravu provozuje třeba Viamont....
A není náhodou nějaká trať v severních čechách památkově chráněná?
A není náhodou nějaká trať v severních čechách památkově chráněná?
vvx
24.04.2005 (16:59)
Věci se mají asi tak, že již loni ČD ve vyučtování uvedli cca 60% výdajů jako blíže nespecifikované (stáda úředníků, o provozu nemluvě) a krajští úředníci se logicky nasr..li a nechtějí platit. Každý kdo něco platí, chce vědět co platí...
Všimněte si, že ostatní dopravci vlaky neruší, ani nezavírají tratě. Hold nemají zbytečné výdaje, dovedou slušně hospodařit a řádně vyúčtovat peníze z dotací.
Všimněte si, že ostatní dopravci vlaky neruší, ani nezavírají tratě. Hold nemají zbytečné výdaje, dovedou slušně hospodařit a řádně vyúčtovat peníze z dotací.
Asci
24.04.2005 (13:10)
Jistým řešením by mohla být privatizace severočeské železnice, když kraj nechce platit drahám, mohl by dostat možnost se o tratě starat sám, protože je v jeho zájmu, aby nerostla nezaměstanost v daných lokalitách, aby byla zachovaná dopravní obslužnost, jenže to podle všeho taky nechce... A třeba té krásné tratě s největším stoupáním v Česku na Moldavu, té by byla moc škoda, využívají ji sezónní turisti, a vůbec je to moc hezká trať, i když v těch končinách moc lidí nežije, a jinak se určitě nevyplácí.
James
24.04.2005 (12:35)
Pokud ČD zastaví dopravu na těch uvedených tratí, ušetří docela dost 810tek a ty pak budou moci použít někde jinde... třeba jako náhrada 831 na Klatovsku...
Pokud se tedy neodvrátí tato katastrofa, nastane i další :(((
Pokud se tedy neodvrátí tato katastrofa, nastane i další :(((
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko