Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
816.001-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kunov - Datum: 24.7.2021 - Autor: David Maier - Pozn.: Os 13507 - Zobrazeno: 2472x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Záleží nejspíš na tom jak velký je zásah do konstrukce vozidla. V případě výměny motoru u 810 jde zjednodušeně řečeno o skoro stejný hnací celej, s tím že má navíc například turbodmychadlo nebo elektronické řízení paliva. Pak třeba již zmíněná okna nebo upravený systém chlazení. V zásadě nejde o žádné velké zásahy.
816 sice neznám tak detailně, ale zde jde už o zásadní změny jako je kompletně jiné stanoviště, řízení, klimatizace a další věci. Pokud se nepletu tak by měly umět i vícečlenné řízení a měly by mít jiný typ převodovky. :)
Takže bych řekl, že jde asi o to jak moc a co přijde změnou. Někdo moudřejší doplní.
816 sice neznám tak detailně, ale zde jde už o zásadní změny jako je kompletně jiné stanoviště, řízení, klimatizace a další věci. Pokud se nepletu tak by měly umět i vícečlenné řízení a měly by mít jiný typ převodovky. :)
Takže bych řekl, že jde asi o to jak moc a co přijde změnou. Někdo moudřejší doplní.
17.08.2021 (20:33)
Moc pěkný snímek..Chtěl bych se zeptat, podle čeho se určuje, že vozidlo změní řadu? Třeba 810 mají kolikrát nový motor, nová okna, celý vnitřek překopaný, a tam je řada pořád stejná..
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko