Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
820.057-8 + 820.030-5 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Hájek - Ostrov nad Ohří - GPS: 50°17'39.339"N, 12°55'14.963"E » - Datum: 3.5.1996 - Autor: BBvK - Zobrazeno: 5852x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
18.01.2013 (19:13)
Rabin ...moje zkušenost s přívěšáky je spíš houpavá..ale to bylo v 80.letech, kdy jsem jezdil z Veselí nad Moravou směr Bzenec z modelářského kroužku..pokud to šlo, tak vždycky zásadně na poslední sedačce a koukal ven na ubíhající trať ;-)
vikititor: dobré jízdní vlastnosti měly snad jen motorové vozy, o přívěsných se to už tolik říci nedalo. Vleky byly dost tvrdé a při vyšších rychlostech "skákavé". A ta "modernizace" to nemohla odstranit - do podvozků a vypružení se nesáhlo... Výhled z nich byl opravdu dobrý.
Moc dobře si na ně pamatuji, když jsem na nich ve Varech v depu jako mechanik prováděl údržbu a opravy. Ty stroje toho snesly nezvykle mnoho, zejména "obsluhu" strojvedoucích narychlo přeškolených z páry na motorovou trakci.
Parádní souprava. Ukázková :-)
Mě osobně se tyto vozy a loko velice líbily. Mají velmi dobré jízdní vlastnosti a dostanou se všude. I pohodlí pro cestující bylo velmi dobré. Hlavně výhled v rohu vozu. Po modernizaci a nahrazení lavic platikovým rozvrzaným čímsi /ani křeslem ani židlý/ už to není ono..
Mě osobně se tyto vozy a loko velice líbily. Mají velmi dobré jízdní vlastnosti a dostanou se všude. I pohodlí pro cestující bylo velmi dobré. Hlavně výhled v rohu vozu. Po modernizaci a nahrazení lavic platikovým rozvrzaným čímsi /ani křeslem ani židlý/ už to není ono..
V době focení bylo ještě v oblasti KV 11 provozních strojů (020, 024, 030, 035, 046, 056, 057, 068, 099, 100, 110 - ve skutečnosti snad 022), ale už při změně GVD v červnu 1996 odešly 024, 030, 046, 056, 057, 068 a 110 do Čerčan, kde vydržely necelý rok a pak přešly do Kralup (a Kladna), kde, až na pár výjimek, dojezdily. Druhá skupinka odešla z KV v listopadu 1997 (035, 099) do Kralup. 020 dojezdila někdy v 90. letech a v KV zůstala jen známá 100, v roce 2003 se pak ještě vrátila 046.
17.01.2013 (21:24)
Právě...vím ,že do Mariánek jezdily docela dlouho.
17.01.2013 (19:36)
To je luxusní fotečka,kolego.To je ještě pravidelný provoz?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko