Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
754.049-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Jíkev - Oskořínek - GPS: 50°14'33.07"N, 15°3'47.144"E » - Datum: 28.7.2018 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 2099x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
30.11.2020 (14:31)
Jiří Navrátil: Pletete si rok 2018 a 2019
Ikdyž možná jsem kecal, v roce 18 ještě Vršky rozkopané nebyly, možná jen letní výluka někde na trati do Boleslavi a s tím zvýšená potřeba hyder tam.
27.11.2020 (18:20)
No to složení vypadá, že pozbírali po depu všecko, co bylo k mání. Normálně snad béčko s Bdtn těžko najdem..
27.11.2020 (19:59)
Jo, jezdilo to různě poskládané, pokaždé překvapení co vlastně přijede :)
V roce 2018 šlo o vliv výluk ve stanici Praha-Vršovice, kvůli které byly rychlíky i osobní vlaky od Všetat přesměrovány na Masarykovo nádraží a pro zjednodušení posunu a objíždění kompletně vedeny hydrami.
Klasika, která na začátku sezóny jezdila na Tanvald, místo toho začala jezdit na Turnov, protože zas tak moc hyder nebylo. A pak ani brejláků.
Klasika, která na začátku sezóny jezdila na Tanvald, místo toho začala jezdit na Turnov, protože zas tak moc hyder nebylo. A pak ani brejláků.
26.11.2020 (20:13)
Sp 1937/1936 „Český ráj“ jezdil v tomto nebo podobném řazení většinu letní sezony. Tuším, že to nějak souviselo s výlukami.
26.11.2020 (19:00)
Rabín:
V tomhle roce ještě brejle jezdily na ČR docela často
V tomhle roce ještě brejle jezdily na ČR docela často
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko