..: Photo Gallery - Photo details 660.001-9 :..
 

660.001-9


660.001-9Informace o fotografii:
 - Place: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 24.9.2015
 - By: Jiří Navrátil  Send mail
 - Zobrazeno: 9379x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user MAch Jan  mail  
Number of user's comments2 »fotek 0
01.11.2015 (21:55)  
Kdy a kam se nasazuje jako první?
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
14.10.2015 (4:00)  
Bangle, neboli kocour - 742, Čmelák 771.
13.10.2015 (20:22)  
Aha, tak to ju :) Jsem žil v bludu a měl za to, že bangle je totéž co čmelák. Ostatně, prý to vzniklo z označení verze pro SSSR (širokorozchodné) ČME :)
:-)
13.10.2015 (19:11)  
...742...taky traktor, kotel... anebo taky výrok "příprav mi traktor kotlem ven" :-)
13.10.2015 (17:41)  
Přesně jak píše str.
Je mi jasný, že každý depo to mělo jinak, ale čmelák je prostě čmelák - ČME (šestinápravovej) a ne bangle (čtyřnápravová) :-). Když už, tak jak píše Chary - malej čmelák. Víc se ale používá kocour, nebo tranzistor.
13.10.2015 (13:08)  
Ja mam za to, ze bangle = kocour = 742
Cmelak je "to zeleno bile sesti nappravove" = 771. Prezdivka vznikla z oznaceni verze pro siroky rozchod.

Ale na obrazku je Rypak :-)
13.10.2015 (9:55)  
No odjakživa, ne? Co je teda bangle a co je teda čmelák? Měl jsem za to, že jde o jeden stroj. Takové to obvykle zelenobílé, šestinápravové.
Malej čmelák se říkávalo čemu? IMHO kocouroj.
13.10.2015 (8:24)  
V depu Nymbuk se za dob mého dětství, kdy táta jezdil na 12x, 18x atp., nikdy žádná bangle nevyskytovala, jen malej čmelák.

Je to asi něco jako že tu nejezdili na bugatkách, ale na štokrech. A o šlechtičně nikdy neslyšel. Jo a kocour se používal na posun kolem točny ;-) ;-)
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
13.10.2015 (0:09)  
A taky by se v tom držela voda a bordel.
12.10.2015 (23:39)  
Uzavřít komponenty na střeše do nějakého druhu kapotáže znamená - zkonstruovat, vyrobit a zaplatit příslušné díly, vozit neustále několik tun navíc (tedy urychlovat a brzdit, čti platit - nejen za spotřebovanou elektřinu, ale například i za instalovaný výkon), kapotáž by se musela při údržbě demontovat, nebo vybavit velkými klapkami (takové klapky se pak ovšem neotevírají klikou, ale šroubovákem - to stojí čas, čti peníze), kapotáž zabere celkem dost místa mezi obrysem a agregáty na střeše (ty tak musí být nižší a užší, čti dražší), kapotáž by musela být vybavena řadou nasávacích mřížek (což její aerodynamický efekt redukuje), celá by musela vyhovět mimo jiné i protipožárním normám. Kromě toho stojí za to si uvědomit, že všechno na střeše prakticky schovat nejde (sběrač, příslušná VN-bižuterie).
To všechno dohromady jsou velké investiční i provozní náklady...ty se na ceně trakční energie při rychlostech do 160 km/h jen těžko vrátí.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko