..: Galerie - Daten des Bildes 660.001-9 :..
 

660.001-9


660.001-9Informace o fotografii:
 - Ort: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 24.9.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 9375x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer MAch Jan  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2 »fotek 0
01.11.2015 (21:55)  
Kdy a kam se nasazuje jako první?
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
14.10.2015 (4:00)  
Bangle, neboli kocour - 742, Čmelák 771.
13.10.2015 (20:22)  
Aha, tak to ju :) Jsem žil v bludu a měl za to, že bangle je totéž co čmelák. Ostatně, prý to vzniklo z označení verze pro SSSR (širokorozchodné) ČME :)
:-)
13.10.2015 (19:11)  
...742...taky traktor, kotel... anebo taky výrok "příprav mi traktor kotlem ven" :-)
13.10.2015 (17:41)  
Přesně jak píše str.
Je mi jasný, že každý depo to mělo jinak, ale čmelák je prostě čmelák - ČME (šestinápravovej) a ne bangle (čtyřnápravová) :-). Když už, tak jak píše Chary - malej čmelák. Víc se ale používá kocour, nebo tranzistor.
13.10.2015 (13:08)  
Ja mam za to, ze bangle = kocour = 742
Cmelak je "to zeleno bile sesti nappravove" = 771. Prezdivka vznikla z oznaceni verze pro siroky rozchod.

Ale na obrazku je Rypak :-)
13.10.2015 (9:55)  
No odjakživa, ne? Co je teda bangle a co je teda čmelák? Měl jsem za to, že jde o jeden stroj. Takové to obvykle zelenobílé, šestinápravové.
Malej čmelák se říkávalo čemu? IMHO kocouroj.
13.10.2015 (8:24)  
V depu Nymbuk se za dob mého dětství, kdy táta jezdil na 12x, 18x atp., nikdy žádná bangle nevyskytovala, jen malej čmelák.

Je to asi něco jako že tu nejezdili na bugatkách, ale na štokrech. A o šlechtičně nikdy neslyšel. Jo a kocour se používal na posun kolem točny ;-) ;-)
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
13.10.2015 (0:09)  
A taky by se v tom držela voda a bordel.
12.10.2015 (23:39)  
Uzavřít komponenty na střeše do nějakého druhu kapotáže znamená - zkonstruovat, vyrobit a zaplatit příslušné díly, vozit neustále několik tun navíc (tedy urychlovat a brzdit, čti platit - nejen za spotřebovanou elektřinu, ale například i za instalovaný výkon), kapotáž by se musela při údržbě demontovat, nebo vybavit velkými klapkami (takové klapky se pak ovšem neotevírají klikou, ale šroubovákem - to stojí čas, čti peníze), kapotáž zabere celkem dost místa mezi obrysem a agregáty na střeše (ty tak musí být nižší a užší, čti dražší), kapotáž by musela být vybavena řadou nasávacích mřížek (což její aerodynamický efekt redukuje), celá by musela vyhovět mimo jiné i protipožárním normám. Kromě toho stojí za to si uvědomit, že všechno na střeše prakticky schovat nejde (sběrač, příslušná VN-bižuterie).
To všechno dohromady jsou velké investiční i provozní náklady...ty se na ceně trakční energie při rychlostech do 160 km/h jen těžko vrátí.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko