..: Fotogalerie - detaily fotografie 1216.235-2 :..
 

1216.235-2


1216.235-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Dlouhá Třebová - Parník odbočka
 - Datum: 29.1.2015
 - Autor: JirkaŠ 
 - Zobrazeno: 7776x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.02.2015 (18:58)  
Fantomas: Záleží, kam jede na servis a jestli se cestou zpět vrací po cestě kudy jela tam. Pokud se vrací jinudy a na cestě má úvrať, tak dojede otočená :-)
02.02.2015 (17:16)  
Nějak mi uniká, jak se ta lokomotiva mohla otočit - přejíždět z konce soupravy na druhý konec nemusí, od čeho je řídící vůz, při nějakém servisování se odpojí, poodjede, a pak se znova zapojí.. rozum mi to nebere :D
02.02.2015 (17:04)  
Popravdě - jel jsem tím už 4x, vždycky hodinku, a nějak jsem si ještě nezvykl. Snad nějaká klaustrofobie v sedačkách sice prostorných, ale člověka poněkud obalujících, a možná taky naprosto chybějící pocit rychlosti? Kupodivu celkem dobře jsem se cítil s Rakušany (2x večer z práce) než v české verzi (2x dost protivná dopolední jízda).
Ale je pravda, že já si zvykám vždycky dlouho.
02.02.2015 (17:31)  


To je samozřejmě věc názorů - já osobně jezdím railjetem docela často, i když jen 40 minut, ale jsem naprosto spokojený. Právě ty obalující a vysoké sedačky mi dodávají určitý pocit soukromí, přestože jde o velkoprostor. Jediné, co mě mrzí, je dost chudý informační systém oproti ÖBB railjetům, ale je možné, že se to ještě doladí.
02.02.2015 (15:12)  
Zdravím. Se soupravou jsem jel a je to velice přijemné cestovat v tomto vlaku i s dítětem, když je připojen "dětský" koutek. Takhle si představuji cestování v 21. století a ne stále dokola rekonstruované vozy. Jen škoda, že to nejede v ČR 200km/h...
02.02.2015 (12:54)  
To nemohli najet v DKV na točnu a ototčit to ??? Takhle je to jako pěst na voko. Jak píšete mohli to natřít rovnoměrně a nemuseli se pak zabívat estetikou, když se jim do toho teď nechce. Vím že to na výkonu nic nemění ale i oko chce svoje, takhle akorát kazí krásný vlak.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
02.02.2015 (4:32)  
Za sebe rikam, ze vnejsi barevne schema CD railjetu je lepsi nez to rakouske. To rakouske ma dokonce dve variace, prvni serie byla v tmavsich odstinech cervene, polsedni serie jsou svetlejsi. Stejne mi ale pripadaji ty rakouske soupravy dosti "tmave" a nevyrazne. A uricte bych souhlasis s tim, ze taurus mohl byt natren klidne symetricky. Je to sice drobnost, ktera si mozna cestujici nevsimne, ale potom se otvira otazka, zda symetricky nater by nebyl nakonec o chlup levnejsi nez ten asymetricky zvlaste pokud si dopravce nehodla toto hlidat.
01.02.2015 (23:11)  
Fotka pekna.moc jsem se tesil az se s nim svezu.po prvni jizde jsem zjistil ze se lepe citim v rekovelkoprostoru nez v tomto-jen muj osobni nazor
registrovaný uživatel M 
Počet komentářů uživatele224 »fotek 0
01.02.2015 (22:02)  
Sice je fakt, ze v lete to takhle hezky nebude, ale v zime je ta barevna kombinace naprosto luxusni. Mozna trochu estonskej motiv, ale luxus!
01.02.2015 (21:37)  
JirkaŠ: Tak tomu říkám štěstí při focení .... (pokud jsi teda neměl avízo dopředu..)

A jinak si myslím, že by těm Taurusům slušel i nátěr, kde by ten modrý pruh byl normálně ve středu po celé délce - bez toho zapíchnutí na jedné straně do podvozku.
01.02.2015 (22:12)  


Ne, to byla naprostá náhoda. Já naopak chtěl konečně vyfotit celou soupravu rakouskou, ale (ne)bylo mi přáno :-D
Jinak k tvému návrhu - když vidím, jak často se na railjetech Taurusy točí, možná by to nebylo od věci.
01.02.2015 (21:28)  
Děkuji a odkazy oba fungujou.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko