Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.235-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dlouhá Třebová - Parník odbočka - Datum: 29.1.2015 - Autor: JirkaŠ - Zobrazeno: 7776x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Fantomas: Záleží, kam jede na servis a jestli se cestou zpět vrací po cestě kudy jela tam. Pokud se vrací jinudy a na cestě má úvrať, tak dojede otočená :-)
Nějak mi uniká, jak se ta lokomotiva mohla otočit - přejíždět z konce soupravy na druhý konec nemusí, od čeho je řídící vůz, při nějakém servisování se odpojí, poodjede, a pak se znova zapojí.. rozum mi to nebere :D
Popravdě - jel jsem tím už 4x, vždycky hodinku, a nějak jsem si ještě nezvykl. Snad nějaká klaustrofobie v sedačkách sice prostorných, ale člověka poněkud obalujících, a možná taky naprosto chybějící pocit rychlosti? Kupodivu celkem dobře jsem se cítil s Rakušany (2x večer z práce) než v české verzi (2x dost protivná dopolední jízda).
Ale je pravda, že já si zvykám vždycky dlouho.
Ale je pravda, že já si zvykám vždycky dlouho.
02.02.2015 (17:31)
To je samozřejmě věc názorů - já osobně jezdím railjetem docela často, i když jen 40 minut, ale jsem naprosto spokojený. Právě ty obalující a vysoké sedačky mi dodávají určitý pocit soukromí, přestože jde o velkoprostor. Jediné, co mě mrzí, je dost chudý informační systém oproti ÖBB railjetům, ale je možné, že se to ještě doladí.
02.02.2015 (15:12)
Zdravím. Se soupravou jsem jel a je to velice přijemné cestovat v tomto vlaku i s dítětem, když je připojen "dětský" koutek. Takhle si představuji cestování v 21. století a ne stále dokola rekonstruované vozy. Jen škoda, že to nejede v ČR 200km/h...
To nemohli najet v DKV na točnu a ototčit to ??? Takhle je to jako pěst na voko. Jak píšete mohli to natřít rovnoměrně a nemuseli se pak zabívat estetikou, když se jim do toho teď nechce. Vím že to na výkonu nic nemění ale i oko chce svoje, takhle akorát kazí krásný vlak.
Za sebe rikam, ze vnejsi barevne schema CD railjetu je lepsi nez to rakouske. To rakouske ma dokonce dve variace, prvni serie byla v tmavsich odstinech cervene, polsedni serie jsou svetlejsi. Stejne mi ale pripadaji ty rakouske soupravy dosti "tmave" a nevyrazne. A uricte bych souhlasis s tim, ze taurus mohl byt natren klidne symetricky. Je to sice drobnost, ktera si mozna cestujici nevsimne, ale potom se otvira otazka, zda symetricky nater by nebyl nakonec o chlup levnejsi nez ten asymetricky zvlaste pokud si dopravce nehodla toto hlidat.
Fotka pekna.moc jsem se tesil az se s nim svezu.po prvni jizde jsem zjistil ze se lepe citim v rekovelkoprostoru nez v tomto-jen muj osobni nazor
Sice je fakt, ze v lete to takhle hezky nebude, ale v zime je ta barevna kombinace naprosto luxusni. Mozna trochu estonskej motiv, ale luxus!
JirkaŠ: Tak tomu říkám štěstí při focení .... (pokud jsi teda neměl avízo dopředu..)
A jinak si myslím, že by těm Taurusům slušel i nátěr, kde by ten modrý pruh byl normálně ve středu po celé délce - bez toho zapíchnutí na jedné straně do podvozku.
A jinak si myslím, že by těm Taurusům slušel i nátěr, kde by ten modrý pruh byl normálně ve středu po celé délce - bez toho zapíchnutí na jedné straně do podvozku.
01.02.2015 (21:28)
Děkuji a odkazy oba fungujou.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko