Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.233 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína - Datum: 7.6.2014 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 6249x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
wen: a nechtěl jste radši normální trakční jednotky, než tohle řešení pro uplatnění nadbytku Taurů? :)
Martin99: tak pokud to nevyrábí, tak to jsem také zvědav :D Němec si na hlavu s*át nenechá jako ČD, aby takhle firma na západním trhu neskončila dříve než začala...
Nemůžu se na tu fotku vynadívat! Akorát v listopadu 1989 jsem si naivně myslel, že něčeho takového se dočkáme tak za dva, nanejvýš za tři roky :-)
26.06.2014 (17:08)
Je vcelku nepochopitelné, proč si v případě rozchození turbosyslů s 380 nedupnou ČD, jako zákazník. On je to totiž trucpodnik jak ze strany Škodovky tak ze strany Siemensu. Technicky je spolupráce turbosysla a 380 možná, jenom kluci se spolu jaksi odmítají bavit.Skoro bych řekl, že kluci ze Siemensu rozšlapali těm klukům ze Škodovky (nebo možná naopak) naposledy na písku bábovičku a teď trucuje každý v jednou koutě pískoviště....
PepaN: Oni ještě nezačali těch 6 patrových souprav pro DB ani vyrábět, tak nevím, jak to pak chtějí stihnout i se schvalovacím procesem. Pokud jim bude schvalování trvat stejně dlouho jako to schvalování 380-tky..... Akorát že Němci se s nimi tak mazat nebudou, ti jim vystřihnou penále raz-dva...
26.06.2014 (14:59)
Astartoth - rampa na jihu je méně strmá než ta na severu. Co to dělá na Arlbergu, můžete vyzkoušet, nejlépe ve voze nejblíže k 1216. Výživné svezeníčko. 810 budete na našich lokálkách považovat za chodově klidné vozidlo.
Dalším důvodem může být umístění hal. Jednička obráceně zajistí v Praze menší docházkovou vzdálenost pro lépe platící zákazníky. V dobách hlavového n. měla smysl jednička blíže k východu ve Vídni
Dalším důvodem může být umístění hal. Jednička obráceně zajistí v Praze menší docházkovou vzdálenost pro lépe platící zákazníky. V dobách hlavového n. měla smysl jednička blíže k východu ve Vídni
Astartoth: no to určitě, hlavně že se toho vyrábí takový kvanta, kromě ČD si koupili celé 2 kusy Slováci a 6 Němci (na zkoušku, co od toho vůbec mohou očekávat), Barvo! :D Hlavně máme výrobce, který když se mu nedá zakázka na míru a koupí se něco jiného jiného, tak jde breček k ÚOHS, bez ČD, které dávaly Škodě zakázky přímo by tato firma už neexistovala...
PD: a to proc, kazdy druhy ridicakem napred vykoleji a zriti se do bezedne hlubiny Alp?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko