..: Fotogalerie - detaily fotografie 6010.001-3 :..
 

6010.001-3


6010.001-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Základna VUZ Velim
 - Datum: 26.10.2010
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Transalpin - jednotka ve
složení řídící vůz
6010.001 + dva vložené +
řídící 6010.029
 - Zobrazeno: 4512x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

21.11.2010 (19:53)  
Tomáš Kraus : o komfortu těchto jednotek si může nechat "vlajková loď ČD a.s." nechat jen zdát. To je jako srovnání trabantíka s meďákem ... Část souprav měla nucené větrání, posuvné dveře ...
Svého času jezdily taky na FJB z Vídně do Gmündu na spěšných vlacích bez špajzáku.
Rekonstruovat "hnací" vozidlo na trojsystémovku by při stávajícím vývoji techniky nemusel být problém ...
21.11.2010 (19:43)  
Louis Armstrong: Sice určitě vyčerpávájící odpověď, ale Google Traslator mi to přeložil, ale nevím o co stejně jde.
21.11.2010 (19:58)  


K 31.12.2008 byly vlaky odznačeny a později prodány americké RDC. RDC se podílí na expresu Hamburk - Kolín n/R, který bude nově od dubna 2011 nabízen mezi H. a K. Pro toto nasazení mají být hnací vozy modernizovány v SFW.
21.11.2010 (18:58)  
Honza: když už, tak snad Bůh, ne?
21.11.2010 (19:16)  


nejen Bůh, ale i teta Wiki neco vi:
"Zum 31. Dezember 2008 wurden die Züge ausgemustert und später an die amerikanische Railroad Development Corporation (RDC) verkauft.[2] RDC ist an der Hamburg-Köln-Express GmbH beteiligt, die ab April 2011 als neuer Anbieter Fernverkehrszüge zwischen Hamburg und Köln anbieten wird. Für diesen Einsatz sollen die Triebzüge im Schienenfahrzeugwerk Delitzsch (SFW) aufgearbeitet werden"
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.11.2010 (18:12)  
Buch ví, co stím budou dělat :-)
21.11.2010 (12:26)  
Strojvůdce: Do Švýcarska tyto soupravy nejezdí už dlouho (EC Transalpin byl před nasazením Railjetu klasická souprava se dvěma Taurusy, panoramatickou jedničkou a autovozem), poslední pravidelné výkony byly IC vlaky Graz - Selzthal - Salzburg/Linz/Innsbruck, Graz - Wien a nějaké posily na Villach.
Osobně tomu hromadnému vyřazení všech jednotek moc nerozumím, je pravda že spolehlivost už klesala, ale cestovní komfort byl pořád velmi slušný. A když jako náhradu používají lokomotivy a vozy od DB, tedy nepříliš pohodlné Bimzy bez řídicího vozu (v Bischofshofenu a Selzthalu jsou úvratě), každý v jiném nátěru, vypadá to spíš jako krok zpět.
21.11.2010 (0:32)  
zaza: Jako k nám na ostravu? Ano ano ano volali děti, neklopí v zatáčkách ať se klidně naklání, ale to posezeníčko....akorát jako že by hnací agregát na 3000v byly jančurovi peršingy??? Hmmmm.:-)No kdyby si předělal peršingy na esa jak je u dráhy poslední dobou v módě mohl by jezdit od Vilachu až k baltu ....:-):-)
20.11.2010 (23:56)  
Velmi pěkná dokumentačka s nádechem průmyslové špionáže.

Hruška: Nechci odporovat, ale proč by rakušané vozili soupravu k nám, když by měla jezdit na síti OBB? Existuje přeci zkušební okruh v rakousku (Wilderath?). Nechci se přít či dokonce hádat, osobně se však přikláním k názoru tady pana Rabína - schválení k provozu na SŽDC, že by třeba RJ?;)
20.11.2010 (18:29)  
Četl jsem, že tyto soupravy by měl v budoucnu používat na území Rakouska nějaký nový provozovatel, který je chce od ÖBB odkoupit. A proto musí projít testy na ŽZO v Cerhenicích. O jakého provozovatele jde netuším ...
20.11.2010 (14:41)  
Jak se zdá, ÖBB nehodlá nechat tato stará vozidla šrotovat, přestože už nejsou nasazována na jejich slavnou relaci Wien - Zürich (- Basel), kterou si vzaly do parády Railjety 162/163, jak jsem se dočetl.
11. listopadu večer jsem v Běchovicích předjížděl další návoz této řady do Peček. Zajímalo by mě, co s tím Rakušané zamýšlí - třeba už to odprodali, nebo s tím budou zajíždět někam za hranice 'Východnější Říše'..? :)
20.11.2010 (12:59)  
Zajímavý dokument. Ví někdo, proč ta souprava, navíc v tomto neobvyklém složení na ŽZO byla? Kdo a co si na ní nechal zkoušet? Žeby schválení pro trati SŽDC?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko