..: Fotogaléria - detaily fotografie ATR 220 Tr (Pesa) :..
 

ATR 220 Tr (Pesa)


ATR 220 Tr (Pesa)Informace o fotografii:
 - Místo focení: Borgo a Mozzano - Bagni di Luca (Toskánsko)
 - GPS: 43°59'4.606"N, 10°33'9.645"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 28.6.2016
 - Autor: chuchichästli  Poslať e-mail autorovi
 - Pozn.: "Ďáblův most" ze 14.
století, na staré stezce do
Říma, Treno R 6961
 - Zobrazeno: 3844x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný užívateľ PROST  mail  
Počet komentárov užívateľa1220 »fotek 0
19.09.2016 (13:04)  
Vlakem i kompozicí senzace, akorát mě trochu zaujal přechod horizontu na oblohu- barevným lemem.
12.09.2016 (10:00)  
Rubmgaakutkt: "našinci" v době, kdy byly nízkopodlažní motoráky (tehdy univerálně zvané "desiro") v boomu - vývoj konec 90. let, masivní výroby první dekáda nového tisíciletí - řešily existenční problémy, fungovaly v nouzovém režimu a jen na poptávku "dvorního odběratele". Ten se v mezidobí ukončení dodávek 843 (1997) a nákupem 844 a 840 z evropských peněz (od 2011) zabýval v daném segmentu jen rekonstrukcemi 854 a 814 a nic soudobého nepoptával. Sice se cosi říkalo o vývoji "desira" v Šumperku, ale nevím, jak moc reálné to bylo. No a když se "našinec" (teď už jen Škodovka a její dcery) kolem roku 2010 vzpamatoval, trh na západě už byl nasycen a do toho ještě vtrhly polští výrobci, takže už nebyl moc prostor pro nové DMU a Škodovka se soustředila na elektrickou trakci (což je pro firmu její velikosti dobré - nekousat do mnoha koláčů najdenou). Fin byl jiný případ - v té době už "vysokopodlažnost" vadila, ovšem ve Finsku jezdí na delších ramenech, než DMU v mimoseverských zemích. Kromě toho byl dost levný (pro výrobce až moc). A vývojově to bylo pokračování 842/843.
12.09.2016 (8:01)  
Pěkné. Jak vidno, musel být most při stavbě tratě ještě trochu dostavěn, čímž se stal více ďábelským :)
11.09.2016 (16:24)  
Pěkné. Poláci se se svými motoráky vypracovali i k exportu i díky tomu, že někteří výrobci od tohoto segmentu upustili. Proč "našinci" od výroby motoráků upustili? Vždyť třeba ve Finsku měl "našinec" úspěch.

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko