..: Fotogalerie - detaily fotografie DR 119.111-3 :..
 

DR 119.111-3


DR 119.111-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Johanngeorgenstadt
 - GPS: 50°26'19.342"N, 12°43'41.936"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 30.6.1991
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z ČB negativu
 - Zobrazeno: 4868x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
24.10.2015 (10:27)  
optus: potíž toho pohraničí není v tom, že by lidi místo vlakem jezdili autama, ale v tom, že nejezdí vůbec. A auta fakt nemůžou za to, že místo uhlí a nafty po kolejích se energie dopravuje drátama a potrubím.
23.10.2015 (22:59)  
Tahle mašinka je moje srdcová záležitost už od dětských dob, kdy jsem ji měl jako model v H0. Před pár lety jsem si model znovu koupil a minulý měsíc jsem se do ní v Drážďanech podíval. Obrovskej stroj...
23.10.2015 (20:40)  
Co člověk, to názor. Třeba mně se 119 líbí z DR mašin zdaleka nejvíc (hlavně ta pozdější varianta s reflektorem pod okny). Taková 118 a její odvozeniny se mi nelíbí vůbec.
Fotka je to parádní! Ještě mám v živé paměti nádraží Děčín východ horní plný těchhle mašinek (2. půlka 80. let). A jedno osobní setkání (návštěva kokpitu) při asi jedný z posledních návštěv týhle řady na nákladu v Děčíně v roce tušim 1996...
23.10.2015 (15:09)  
Původní stroj 118/V 180/V 180.2 vypadá výrazně lépe, stejně jako západoněmecký pravzor V 200. Jak psal pan Šindlauer, Rumuni to lépe neuměli.
23.10.2015 (14:30)  
Tady se píše, jak je hašišbedna hnusná (je), ale tohle tedy taky :-)
23.10.2015 (13:44)  
Jak již napsal váš předřečník včera v 19.59.
23.10.2015 (13:39)  
Nevim jak soudruzi z NDR, ale tato lokomotiva je vyrobena v Rumunsku.
23.10.2015 (11:39)  
GP: Ono se na to dost zapomíná, ale jediným smyslem dráhy je vozit lidi a zboží.
A co říkám? Přeplněné dálnice a silnice - kamiony vozí zboží a auta lidi. Srovnejme si počet osobních aut v polovině 70-80 let a dnes. Dříve kdo měl aspoň Tráboše, byl in a kdo měl Žigula 1600ccm byl honorace:). Vzpomínám, že v paneláku s 90 byty bylo tak 30-40 aut. Dnes je téměř v každé rodině auto a ve spoustě rodin jsou auta dvě i více a před panelákem po 6 večer už nezaparkuju...Kolik firem má vlastní vlečku? Pracoval jsem v Čokoládovách a.s. v letech 96-01, já tu dobu těsně minul, ale zboží se ze skladu v Ruzyni vozilo do velkoobchodů vlakem a objednávky se vykrývaly za měsíc. Čili dnes objednám a koncem listopadu mi to přijde... Za mě se objednávalo v pondělí na čtvrtek... A to dráha nikdy nedá... Jediné co vyčítám autodopravě, že se vozí na velké vzdálenosti třeba písek nebo uhel...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
22.10.2015 (23:02)  
optus: s tou nadčasovostí bych brzdil: designová předchůdkyně ponorky, řada 118, vznikla PŘED Pomerančem, v 'problémových' partiích spodku je krásně zaoblená, kdežto v ČKD předběhli dobu o třicet let a šoupli tam classic eighties hranatou škatuli na naftu. Kývačkovej podvozek ČKD je elegance sama, to ano, zvlášť ve srovnání s haraburdím okolo podvlečeného příčníku, ale ty závěsky jsou msta za to, že konstruktér nemoh dva semestry chodit na pivo a po večerech musel počítat příklady z pružnosti a pevnosti. O fotku níž si všimni, že potrubní bordel na střeše je tak zásadní částí brejlovčího outfitu, že ho nutně musí mít i model.
Úpadek tratí v obou pohraničích bych nesváděl jen na gumokoly: z Čech po válce zmizelo šest miliónů pracovitých rukou a když není čím držet lopatu a rudl, tak holt dráha nemá co vozit. Z východního Německa sice odešlo míň lidí, ale taky ubyly lopaty, soustruhy a tkalcovské stavy. Ono se na to dost zapomíná, ale jediným smyslem dráhy je vozit lidi a zboží.
22.10.2015 (19:59)  
já tyhle "pomorky" také zrovna nemiluju, ale musím uznat, že na takových tratích, jako je právě Zwickau - Jhg-stadt, měly pro osobní dopravu nesporný přínos (byť tady jezdily spíše až po půlce 80-tých let). Počátkem 70-tých let DR měly pro elektrické vytápění vlaků jen "ludmily" řady 132, ty ale měly omezenou přechodnost. Řada 119 měla jen necelých 17/t na nápravu a v podstatě šlo o jakéhosi křížence koncepce řady 118 DR a možností rumunského výrobce (dnešní Faur). Podle německé literatúry byly "ponorky" poněkud nekvalitní a nebývalo výjimkou, že 60% jejich inventárního stavu bývalo odstaveno kvůli opravám....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko