..: Galerie - Daten des Bildes DR 180.011-9 :..
 

DR 180.011-9


DR 180.011-9Informace o fotografii:
 - Ort: Děčín hlavní nádraží
 - GPS: 50°46'33.452"N, 14°12'8.075"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 6.6.1992
 - Autor: BBvK  Neues Email senden
 - Bem.: sken z negativu, odsun
 - Zobrazeno: 7999x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
25.01.2012 (18:18)  
NIcKON: já myslel že kerosin a letecký petrolej je to samé.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
25.01.2012 (17:16)  
Nikon - ad OT sovětské PHM:

v 70 letech kazili ceny. ČSLA 20 Kčs za 20 a kanystr nejlépe hned vrátit. CA - 20 Kčs i s kanystrem. :-)
25.01.2012 (14:32)  
Ještě větší pošušňáníčko než ten chrastící řetěz bylo to, co jim při spalování "sto na sto", samozřejmě že benzínu, lítalo z výfuku - štiplavý dým se pak rozplýval ještě dlouhé minuty. Mnichovým Hradištěm jezdily také a na rohu naší ulice stál vždycky dlouhé hodiny předtím i mnohdy i potom za deště, větru i chumelenice smutný regulovčik bez jídla, pití, záchodu a vlastně téměř bez hnutí. Nikdy jsem za ty roky neviděl, že by ho někdo oslovil, či nabídl mu cigaretu. Přitom kšeftovat s nimi do Kuřivod jezdil kdekdo. Když už nebylo co, směňovali aspoň houby (o ty se tam ještě léta po zrušení prostoru téměř zakopávalo) v kurzu dva koše za krabičku startek.
JK ml.: Střízlivým odhadem nejdéle tak měsíc po odjezdu poslední motorizované jednotky. Navíc u letců nikdy nebylo úplně jisté, co v kanystru či barelu vlastně přinesou. Nalít kerosin do avie bylo hodně zajímavé, letecký petrolej ještě zajímavější :)
24.01.2012 (20:27)  
Když už jsme u těch lehkých benzínů a topných olejů.......jednou by mohl nějaký historik učinit pokus o odhad jak dlouho naše avie a škodovky v našem prvobytněpospolném kapitalimu jezdily na ropné produkty, které si tyhle cisterny neodvezly zpět do vlasti, leč mezi naše spoluobčany je spřátelená armáda rozdala za mrzský peníz :-):-):-)
Registrierter Benutzer Bender  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare142 »fotek 0
24.01.2012 (19:33)  
Kus historie!! :)
24.01.2012 (18:32)  
Krásná fotka!
24.01.2012 (16:51)  
Páni první co mě úplně bodlo do oka je ta vyleštěná lokomotiva to je úplně nádherný.Pak ten zámek když vím jak je teď krásnej nevěřím.

No a co se fotky týče nemá konkurenci protože fotku transportu rusáků jsem tady neviděl snad ani jednou,snad mě za to nějácí chytrolíni neumínusují že našli jinou fotku transportu,pro mě má ta fotka cenu už jen proto že to je z místa mého bydliště :-)
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
24.01.2012 (15:33)  
ad kobros:
ono jich v NDR bylo asi tři krát víc, než v ČSSR.
24.01.2012 (15:26)  
Kobros: jen poznámka, sovětská armáda používala přístav Mukran na Rujaně, je tam (dodnes) i širokorozchodné kolejiště pro železniční trajekt do Klaipedy.

Karel Kovářík: díky za vysvětlení, to už si nepamatuju :o)

Edit: Rabín mě s Mukranem předběhl :o)
24.01.2012 (15:22)  
tyhle cisterny ploužící se 30 po silnicích v kolonách vozidel ruské armády s kusem řetězu na zadku, který se coural po silnici, jsem vídal více než 20 let jezdit kolem našeho domu, musím říct, že mi ani trochu nechybí
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko