Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
861.009-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Alekšince - Andač - Datum: 18.10.2014 - Autor: Marcel Gajar - Pozn.: Os 5107 - Zobrazeno: 4993x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
eurostar: klíčová slova pro pochopení mého textu: nadsázka, nadhled, vtip - pochopil jste? Příště prosím bez urážek a hlavně v klidu.
TTtrain a eurostar:
Je to opravdu nutný?Dejte si oba studenej hadr na hlavu.
Je to opravdu nutný?Dejte si oba studenej hadr na hlavu.
26.10.2014 (12:42)
eurostar: Máš naprostou pravdu. A co se týče řady 861, tak si myslím, že výrobek to není úplně nepodařený a že by v porovnání s obdobnými vozidly snesl - mohl by odejít sice poražen, nikoli zahanben. A ŽOSka by se mohla vypracovat na solidního výrobce. Vždyť se poohlédněme do Polska, jak firmy PESA a Newag začínali a kde jsou dnes. Samozřejmě je tu ještě otázka, jaký bude vývoj v budoucnu, jestli ŽOS nekoupí jistá firma, aby ji nemohla konkurovat, jako to bylo s PARSem...
To eurostar: No nezlob te se, ale TT vlozil ponekud nadneseny komentar, ja ho vnimal napr. jako docela vtipny a myslim, ze rozhodne nebyl ucel nekoho ci neco urazet. Vas komentar je naopak nacionalisticky vylev, vypovidajici o urcitem narodnostnim komplexu. Myslim, ze i my Cesi jsme si zde sami napr. mnohokrate postezovali nad Najbrtem s cetnymi vecnymi komentari z vychodu nasich a nikdo se nad tim nepozastavoval. Proc takovy povyk, kdyz si nekdo dovoli nazvat tento vlak ingotem, kdyz designove skutecne, alespon take dle meho nazoru, moc nepobral.
TTtrain: takéto komentare si nabudúce ponechaj pre svojich kamarátov podobného intelektu niekde v putike. Takže aby si porozumel odpoviem tvojim štýlom. Hodnotis barevne schéma ? Najmrd schéma co CD aplikujú je to najhnusnejsie čo som kedy na železnici videl. Alebo taký design 380 od slávneho Porsche štúdia ktorý bol otrasný uz na papieri a nasledne ešte dokurveny UIC požiadavkami. Takže výsledok taký nepodarený fake taurusa. Čo sa týka nových motorakov 861 design sa veľmi podaril podľa mňa a čo sa týka spoľahlivosti tak počiatky neboli ani zďaleka bez problémov a detské nemoci sa stále odstraňujú teda nič nezvycajne pri nových vozidlách. Horšie to je pri 361 zssk. K tvojej poznámke ohľadom krajiny sa už nevyjadrujem. Česko sa krásou prírody nemôže so slovenskou a unikátne zachovanou prírodou porovnavat. Takže najprv tod posudzuj seba a čo máš doma a až potom niečo iné jo ?
Barevné schema a lá RŽD, vzhled bočnic trochu jako od kováře, taková Marfuša ingot II. ,krajina pustá, fakt to není někde u Moskvy?
obávám se že slupy sloužili spíše telefonu, než telegrafu, ale vše je možné.
Ta jednotka je dost podobná našemu Regiopanteru, škoda že u nás něco takového nemáme.
Ta jednotka je dost podobná našemu Regiopanteru, škoda že u nás něco takového nemáme.
25.10.2014 (14:40)
Asi by se hodilo vytvorit rade 861 samostatnou kategorii, podobne take treba 642.
Ty telegrafni sloup tady jednotce mimoradne slusi ;)
Ty telegrafni sloup tady jednotce mimoradne slusi ;)
Na me pusobi historicky oboje. Design techto vlaku na mu pusobi zvlastne, predevsim to ohromna hranata okna. Nevi nekdo jak je to s provozni spolehlivosti?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko