Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
3x844 | |
Informace o fotografii: - Section: Blížejov - Osvračín - Datum: 14.3.2014 - By: Robert Velechovský - Zobrazeno: 9028x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
27.11.2014 (19:01)
Upřesním fakta.
-brejlovec a vozy by byly k dispozici, kdyby zcela nesmyslně nejezdil ve Zvoleně.
-pro brejlovce by se našlo smysluplné využití na této trati po celý den (minimálně po celé pracovní dny)
-souprava se nekupluje z různých kurzů, nýbrž jede celou trasu takto
-brejlovec s pěti (což je zhruba tato kapacita) by stíhal tyto jízdní doby
-ano povedený POVED asi trvá na nasazování těchto vozidel (tuším, přesně nevím)
-ano spotřeba je stejná nebo lehce větší než u brejlovce s pěti
-ano celková ekonomika brejlovce s klasikou (spotřeba, odpisy, zmiňované provozní náplně, údržba, atd atd) vychází výrazně levněji než toto
-brejlovec a vozy by byly k dispozici, kdyby zcela nesmyslně nejezdil ve Zvoleně.
-pro brejlovce by se našlo smysluplné využití na této trati po celý den (minimálně po celé pracovní dny)
-souprava se nekupluje z různých kurzů, nýbrž jede celou trasu takto
-brejlovec s pěti (což je zhruba tato kapacita) by stíhal tyto jízdní doby
-ano povedený POVED asi trvá na nasazování těchto vozidel (tuším, přesně nevím)
-ano spotřeba je stejná nebo lehce větší než u brejlovce s pěti
-ano celková ekonomika brejlovce s klasikou (spotřeba, odpisy, zmiňované provozní náplně, údržba, atd atd) vychází výrazně levněji než toto
Z Norinberka také odjíždí, resp. přijíždí 3 spojené 612tky, Dresden/Hof/Bayreuth. A ne 218 a 5 vozů...
Brejlovec s 5 je určitě levnější varianta pro tento vlak, důvodem, proč tam nejede, může být:
- brejlovec není k dispozici na začátku trasy
- brejlovec není k dispozici vůbec (udržovat brejle s pěti na pár výkonů denně a zároveň vedle sušit nové jednotky nemusí být z pohledu celkových nákladů až tak efektivní)
- souprava se kupluje dohromady z různých kurzů, nebo se na ně dělí
- klasika by nestíhala by jízdní doby (nebo kuplování a obraty)
- ČD má penalizovaný závazek na výkon s nízkopodlažními vozidly
Bez znalosti tohoto kontextu jsou výkřiky níže pitomost...
- brejlovec není k dispozici na začátku trasy
- brejlovec není k dispozici vůbec (udržovat brejle s pěti na pár výkonů denně a zároveň vedle sušit nové jednotky nemusí být z pohledu celkových nákladů až tak efektivní)
- souprava se kupluje dohromady z různých kurzů, nebo se na ně dělí
- klasika by nestíhala by jízdní doby (nebo kuplování a obraty)
- ČD má penalizovaný závazek na výkon s nízkopodlažními vozidly
Bez znalosti tohoto kontextu jsou výkřiky níže pitomost...
Fotka pěkná.
Ale zajímalo by mě, jaká je ekonomika provozu takovéto soupravy. Jakou spotřebu má Brejlovec s 5i nebo 6i vagony oproti tomuto ropovodu? A dále přece musí být vyšší náklady na údržbu, protože...klimatizace, vaku wc, lepší provozní kapaliny apod.
Ale zajímalo by mě, jaká je ekonomika provozu takovéto soupravy. Jakou spotřebu má Brejlovec s 5i nebo 6i vagony oproti tomuto ropovodu? A dále přece musí být vyšší náklady na údržbu, protože...klimatizace, vaku wc, lepší provozní kapaliny apod.
27.11.2014 (17:22)
Blondman: Jaká ekonomika? Co to je když běží "jen" 6 motorů... :-D
Škoda že nejsou k tomu vagóny. To je ekonomika za 500 . Fotka je hezká má spád.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko