..: Galerie - Daten des Bildes 3x844 :..
 

3x844


3x844Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Blížejov - Osvračín
 - Datum: 14.3.2014
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Zobrazeno: 9028x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
27.11.2014 (19:01)  
Upřesním fakta.
-brejlovec a vozy by byly k dispozici, kdyby zcela nesmyslně nejezdil ve Zvoleně.
-pro brejlovce by se našlo smysluplné využití na této trati po celý den (minimálně po celé pracovní dny)
-souprava se nekupluje z různých kurzů, nýbrž jede celou trasu takto
-brejlovec s pěti (což je zhruba tato kapacita) by stíhal tyto jízdní doby
-ano povedený POVED asi trvá na nasazování těchto vozidel (tuším, přesně nevím)
-ano spotřeba je stejná nebo lehce větší než u brejlovce s pěti
-ano celková ekonomika brejlovce s klasikou (spotřeba, odpisy, zmiňované provozní náplně, údržba, atd atd) vychází výrazně levněji než toto
Registrierter Benutzer Rikin  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare99 »fotek 0
27.11.2014 (18:52)  
Z Norinberka také odjíždí, resp. přijíždí 3 spojené 612tky, Dresden/Hof/Bayreuth. A ne 218 a 5 vozů...
Registrierter Benutzer MilanM  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare91 »fotek 0
27.11.2014 (18:30)  
Pikehead: Díky.
27.11.2014 (18:16)  
Brejlovec s 5 je určitě levnější varianta pro tento vlak, důvodem, proč tam nejede, může být:

- brejlovec není k dispozici na začátku trasy
- brejlovec není k dispozici vůbec (udržovat brejle s pěti na pár výkonů denně a zároveň vedle sušit nové jednotky nemusí být z pohledu celkových nákladů až tak efektivní)
- souprava se kupluje dohromady z různých kurzů, nebo se na ně dělí
- klasika by nestíhala by jízdní doby (nebo kuplování a obraty)
- ČD má penalizovaný závazek na výkon s nízkopodlažními vozidly

Bez znalosti tohoto kontextu jsou výkřiky níže pitomost...
Registrierter Benutzer MilanM  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare91 »fotek 0
27.11.2014 (18:05)  
Fotka pěkná.
Ale zajímalo by mě, jaká je ekonomika provozu takovéto soupravy. Jakou spotřebu má Brejlovec s 5i nebo 6i vagony oproti tomuto ropovodu? A dále přece musí být vyšší náklady na údržbu, protože...klimatizace, vaku wc, lepší provozní kapaliny apod.
Registrierter Benutzer TTtrain  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare323 »fotek 0
27.11.2014 (17:55)  
ČD navazují na svou oblíbenost v "ropovodech"
27.11.2014 (17:22)  
Blondman: Jaká ekonomika? Co to je když běží "jen" 6 motorů... :-D
Registrierter Benutzer Blondman  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare65 »fotek 0
27.11.2014 (16:45)  
Škoda že nejsou k tomu vagóny. To je ekonomika za 500 . Fotka je hezká má spád.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko