Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
844.031-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Žďárec u Skutče - Pokřikov - GPS: 49°48'30.985"N, 15°58'20.193"E » - Datum: 8.2.2014 - Autor: Matouš Danielka - Zobrazeno: 5987x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
malard: Menší oprava, je to naopak, má se rušit hradecké né pardubické depo, protože ta hala o které mluvíš ta je taky v Hradci. V Pardubicích je jen výtopna se (myslím) 6 kolejemi. I když je pravda, že se v Hradci nepředřou, už několikrát musely, Pardubáci opravovat Hradecké stroje, hlavně 814.
Luxian a ostatní
Byla dohoda, že se budou udělovat mínusy za nepřínosnost komentáře a ne za nesouhlas s obsahem. Je vidět zdejší totalitní myšlení, pokud si dovolím nesouhlasit s výtvarným řešením, tak jsem za ------.
Obecně čelo motorového vozu je problém, pokud trváme na přechodovém můstku, nejvíce se asi povedl M 240, i když připomíná obličej, jinak všechna řešení postrádala vzhled, třeba Stříbrný Šíp, ty dveře se tam vyloženě nehodí. A tady můstek být nemusí, a výrobce asi jenom proto, aby se odlišil, zvolí takovou obludnost. Tohle řešil šílený motorkář, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Byla dohoda, že se budou udělovat mínusy za nepřínosnost komentáře a ne za nesouhlas s obsahem. Je vidět zdejší totalitní myšlení, pokud si dovolím nesouhlasit s výtvarným řešením, tak jsem za ------.
Obecně čelo motorového vozu je problém, pokud trváme na přechodovém můstku, nejvíce se asi povedl M 240, i když připomíná obličej, jinak všechna řešení postrádala vzhled, třeba Stříbrný Šíp, ty dveře se tam vyloženě nehodí. A tady můstek být nemusí, a výrobce asi jenom proto, aby se odlišil, zvolí takovou obludnost. Tohle řešil šílený motorkář, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Malard: je představa, jak dlouho ještě ty Pardubice vydrží? Takže, prkénka budou jezdit do Hradce od počátku a zbytek (814,810) od ...? Nejspíš proto se něco po dvaceti letech hnulo se zdvojkolejněním Pce - HK, když tam bude teď takový provoz... :-)))) To bude Lv jízd za naše (všech) prachy!
Koho z cestujících zajímají nějaké smlouvy s kraji, unií apod? Bohužel, cestující jsou již delší dobou stále více rukojmími úředníků...
Koho z cestujících zajímají nějaké smlouvy s kraji, unií apod? Bohužel, cestující jsou již delší dobou stále více rukojmími úředníků...
Rameno se "láme" v Hlinsku, protože jsou koupeny pouze pro Pardubický kraj (původně snad pro Ústecký?). Jsou nakupovány z peněz EU a proto tam je smlouva, že můžou pouze na podepsané tratě. To stejné například přažské 471.076/7/8/9 - ty mouhou jen na Benešov. Hala v Pardubicích je dostatečně dlouhá, potřebné vybavení je tam také, dokonce pro údržbu vozů lepší jak ČT (dle slov dílenského). Jenže vedení ČD rozhodlo že se pardubické depo zruší. A proto jednotky jezdí až do Hradce.
Já neříkám, že to je v principu špatné, ale to čelo to degraduje. Kredenciozní M 262 s nízkou střechou je proti tomu miss zeměkoule. Navíc z toho není vidět, jezdí to po lokálkách s nezabezpečenými přejezdy, zde je každý cm2 prosklené plochy užitečný.
M 474 003 > no vidite ... a pritom krome reginy a supliku je tohle jediny motorak, kde se da jet (a manipulovat pri nastupu/vystupu) s kolem jako clovek.
happy: Vysvětlení je prosté, než si koupím nějaké vozidlo, musím řešit, kde jej budu udržovat. Čili buď mám na to v místě kapacitu, nebo třeba budu muset vybudovat novou halu, třeba z těch stejných peněz jako je nákup nových vozidel.
Pokud se mi pořízením nového vozidla a jeho nasazením tam, kde si to "někdo" (kraj) jen tak přeje a kapacita depa na to prostě není, musí tím pádem ten "někdo" také z našich peněz (myšleno peněz daňových poplatníků) trvale (!) vyhazovat peníze na takové vícenáklady...
Je to jako kdybch měl doma garáž na škodovku, koupil si offroad a pak jezdil každý den auto garážovat do několik km vzdálené garáže kamaráda. Taky možnost...
Jen zmíním extrémní případ někdy z let 90. Tehdy si jakýsi podnikatel v jednom západočeském lázeňském městě vymyslel, že by si mohl pořídit velký kamion. A protože chtěl být vidět, pořídil americký truck. A když s ním poprvé chtěl přijet do areálu své firmy, zjistil, že truck je tak dlouhý a obrovský, že se tam prostě nevymotá... Nevím, zda musel něco bourat či zda truck pak prodal, jisté je, že veřejnosti se zapsal do paměti dokonale...
Pokud se mi pořízením nového vozidla a jeho nasazením tam, kde si to "někdo" (kraj) jen tak přeje a kapacita depa na to prostě není, musí tím pádem ten "někdo" také z našich peněz (myšleno peněz daňových poplatníků) trvale (!) vyhazovat peníze na takové vícenáklady...
Je to jako kdybch měl doma garáž na škodovku, koupil si offroad a pak jezdil každý den auto garážovat do několik km vzdálené garáže kamaráda. Taky možnost...
Jen zmíním extrémní případ někdy z let 90. Tehdy si jakýsi podnikatel v jednom západočeském lázeňském městě vymyslel, že by si mohl pořídit velký kamion. A protože chtěl být vidět, pořídil americký truck. A když s ním poprvé chtěl přijet do areálu své firmy, zjistil, že truck je tak dlouhý a obrovský, že se tam prostě nevymotá... Nevím, zda musel něco bourat či zda truck pak prodal, jisté je, že veřejnosti se zapsal do paměti dokonale...
Někdo asi zapomněl v Pardubicích na "českou" nebo "rakouskou"halu. Jsou dostatečně dlouhé a vybavené(prohl.kanály, vyvazovací stanoviště, mostové jeřáby atd.Je to pouze organozační záležitost.
Nebo se to úmyslně vozí do Hradce?
Nebo se to úmyslně vozí do Hradce?
Kolik stojí 1km cesty + nafta to celé krát 44 km (2x22km) jízdy na běžnou provozní údržbu? Je to jen jeden z velmi mnoha příkladů hospodářství po Turecku... Kolik, že těch WC prkének má do regionu připlout?
Jaká je spojitost mezi tím, že se dvouvozové DMU někam nevejdou a LINKEM II?? To bych prosil vysvětlit. Desiro, Flirt v obdobných provedeních jsou srovnatelně dlouhé. Takže dle vaší dedukce:
a) je potřeba kupovat solo motory obdobného typu RS1, který se vejde. Potom je ovšem nářek nad vyšší cenou k pousmání, protože u Pradubic z toho není potřeba dělat naplněnou konzervu a soupravy je nutné zdvojovat
b) jste milovníkem RN a cokoliv co zavání tišším, kvalitnějším cestováním negativně kvitujete
Ono se píše 21. století. Technické zázemí pro parní lokomotivy, kde se s podobným náčiním dala opravit i bardota jsou naštěstí pryč.
Jaká je spojitost mezi tím, že se dvouvozové DMU někam nevejdou a LINKEM II?? To bych prosil vysvětlit. Desiro, Flirt v obdobných provedeních jsou srovnatelně dlouhé. Takže dle vaší dedukce:
a) je potřeba kupovat solo motory obdobného typu RS1, který se vejde. Potom je ovšem nářek nad vyšší cenou k pousmání, protože u Pradubic z toho není potřeba dělat naplněnou konzervu a soupravy je nutné zdvojovat
b) jste milovníkem RN a cokoliv co zavání tišším, kvalitnějším cestováním negativně kvitujete
Ono se píše 21. století. Technické zázemí pro parní lokomotivy, kde se s podobným náčiním dala opravit i bardota jsou naštěstí pryč.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko