..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 844.013-3 :..
 

844.013-3


844.013-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Bezměrov - Kojetín
 - GPS: 49°20'35.029"N, 17°18'58.926"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 5.8.2013
 - Autor: David Maier  Wyślij email autorowi
 - Pozn.: Os 3914
 - Zobrazeno: 5549x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
17.08.2013 (2:59)  
Pokrok nezastavíš, ale nejsem si jistý, že až takovéhle vlaky budou všude, zdali mě ještě bude bavit toulat se kolem kolejí...
14.08.2013 (23:53)  
M 474 003 (8:55): Nevím, jestli se toho bojí všechny děti, uvádím reakci dvouletého dítěte, které toto vozidlo vidělo poprvé: "(Výbuch smíchu) Jóóó! Ha, ha, ha, ha, ha. Jóóó! Co to je ja mašintu?!" :)
registrovaný uživatel 754 012  mail  
Počet komentářů uživatele116 »fotek 0
14.08.2013 (22:16)  
Designově pěkné,moderní vozidlo.Trakční vlastnosti výborné.Velká škoda pro náš železniční průmysl,který zaspal 30 let....
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
14.08.2013 (20:45)  
Payus:
Např. 460; 122; 810; 750;

OJakup: Panter u mě vzhledově vyhrává ze soudobých vozidel, dal bych ho tak na 2. místo za 460. Žraloka bych dal na poslední hned za regionohu.
14.08.2013 (20:38)  
A podle mne je to takto: RegioShark je nádherný i z venku, i interiér :-) Ale když jedu Sharkem, chybí mi to pořádné "drncání" jak v 810ce...


M 474 003:Nejodpornější obluda na kolejích na zeměkouli. To je urážka cestujících, přijet pro ně tímto vozidlem. V zemi, kde se vyrobila Laminátka. Tohle když přijede na nádraží, tak malé děti začnou brečet a schovávat se za babičku nebo dědečka.

Já s tebou naprosto NEsouhlasím! Je to nádherný vlak a většina se za něj nestydí.
14.08.2013 (19:21)  
Honza: "za socialismu se dělaly ještě hezké vlaky, ne takové obludy jako toto". Které modely máte na mysli?
14.08.2013 (12:36)  
M 474 003 : Nedávno jsem jel s kamarády vlakem z Klášterce N/O a když viděli na první koleji stát Reginu, zděsili se. Pak přijel Shark proti a když zjistili, že s ním pojedeme, propuklo doslova nadšení. V Chomutově mohli porovnat design s odstaveným Panterem a Shark vyhrál. Takže nevím jestli urážka cestujících ,když si ten vlak tak pochvalovali. (a skutečně nemaj se železnicí nic společnýho ;) )
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
14.08.2013 (10:42)  
JOKR: nechápu co myslíte tím socialistickým vzhledem. Jednak to není socialistické vozidlo a za socialismu se dělaly ještě hezké vlaky, ne takové obludy jako toto :-)

Astartoth: Stadler je konečně pěkný vlak (jestli oba myslíme RS1 šuple).
registrovaný uživatel SYN 
Počet komentářů uživatele49 »fotek 0
14.08.2013 (10:38)  
Astartoth: tak bohužel jsem na vlastní oči neviděl doposud "rychlost" probíhajícího nakládání vozíčkáře pomocí zvedací plošiny ("výtahu") ale počítám že to musí být dost hrůza ne? Musí přijít proškolená osoba (nedej bože aby to bylo na trati se zjednodušeným odbavením, to by snad musel fíra??), musí aktivovat plošinu, vysunout, naložit vozík, zasunout, složit plošinu... kolik toto trvá? Jde to stihnout pod 5 minut?
Na rozdíl od toho, vysouvací rampu může klidně ovládat i fíra z kabiny (u šalin to tak rozhodně dělají), a pokud není nástupiště ve "výšce 0" tak ta rampa v pohodě stačí, dá se po ní vyjet docela rychle, klidně i dva a víc vozíků...
A pak tu máte ty maminky s kočárky, důchodce s kolečkovými kabelami, jízdní kola apod., pro ty všechny plošinou nikdo nepojede, a přitom s NP to mají mnohem lehčí...

Prostě jediné o čem tu můžeme polemizovat je jak moc to spěchá abysme se dostali do kýženého cílového stavu, ale prostě máme tu nějakou definovanou "normální" výšku nástupiště, a jí odpovídající výšku nástupního prostoru (alespoň některého, nemusí být všechny kdyby to mělo být nepřiměřeně obtížné) vozidla a to by měl být jasný cílový stav. Mimochodem, též se tím zrychlí výměna běžných neinvalidních cestujících, což je rozhodně pozitivní ne?

Případně, pokud vám to připadá výhodnější, můžeme VŠUDE předělat nástupiště na výšku 800 - 1000mm a pak nebudou problémy s NP vozidly, nicméně to bude mnohem dražší a déle trvat...

P.S. Jakpak se vyrovná takový výtah v Apollu se sypaným nástupištěm o výšce limitně blízké 0? Dosáhne tam vůbec?
14.08.2013 (10:19)  
Astartoth: tady nejde (jen) o invalidy a jejich hladký nájezd; stačí být hůře pohyblivý (stáří, úraz, nemoc), cestovat s kočárkem, těžším zavazadlem.. Ve všech případech se jeden schod do nízkopodlahy překonává lépe, než čtyři do klasiky..
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko