Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
810.191-7 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Zdounky - Zborovice zastávka - GPS: 49°13'45.369"N, 17°18'40.125"E » - Datum: 10.5.2017 - Autor: Tomáš Krajcar - Bem.: Os 13915 - Zobrazeno: 4025x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
velkej423: Omyl, to platí jen tam, kde jsou podle PND3 povoleny současné vjezdy vlaků.
23.05.2017 (18:48)
A jéje... Dle D3 má být na lichoběžníkové tabulce kolej v dopravně, na kterou vjíždíš. Tady číslo chybí... Copak s tím uděláme? :D :D :D
23.05.2017 (17:27)
Der Autor hat eine neue Version dieses Photo aufgespielt. Vorherige Kommentare müssen nicht den jetzigen Zustand entsprechen.
Šukafón s vlekem má přístupná stahovací okýnka dvě, protože ta druhá dvě zamkne průvodčí. O té variantě samozřejmě vím, ale rozhodl jsem se ji nezařadit, že abych definici staré dobré železnice nekomplikoval. Rovněž jsem si vědom, že žabotlam podle aktuálního stavu zasklení do staré dobré železnice patří nebo nepatří, což je od ČD vyslovená nezodpovědnost :-).
Topení na páru nepotřebuju, protože když se topí, hlavu nelze vystrčit z důvodu rozhořčení teplomilné cestující veřejnosti, a ručně stahovací závory jsou mi jako cestujícímu úplně k ničemu. Pokud u nich tedy nestojí krásná železničářka.
A jen pro informaci: ze svých dvou vlasů přehazovačku neudělám, ale ve vyšších rychlostech aerodynamické síly ohrožují stabilitu mých brýlí.
Topení na páru nepotřebuju, protože když se topí, hlavu nelze vystrčit z důvodu rozhořčení teplomilné cestující veřejnosti, a ručně stahovací závory jsou mi jako cestujícímu úplně k ničemu. Pokud u nich tedy nestojí krásná železničářka.
A jen pro informaci: ze svých dvou vlasů přehazovačku neudělám, ale ve vyšších rychlostech aerodynamické síly ohrožují stabilitu mých brýlí.
Mezi závorami na kliku by těžko uvízl kamion a topit se dá i na elektriku, pokud jsou závory na kliku.
To je aspoň pěkný šukafónek!!!
Jen tak pro zajímavost - tenhle šukafon obsluhoval před lety nejčastěji,bohužel již zrušenou,lokálku Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží.
Jen tak pro zajímavost - tenhle šukafon obsluhoval před lety nejčastěji,bohužel již zrušenou,lokálku Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží.
Lapil: Aha, takže šukafón s vlekem je dle této definice stará dobrá železnice.Stahovací vokýnka má sice jenom čtyři, ale zato nevyvine rychlost, která by člověka nutila vytáhnout z kapsy hřebínek a urovnat si přehazovačku. Krom toho, na staré dobré železnici jsou závory na kliku a topení na páru, takže se topí i přes přejezdy a průvodčí je vlaku pán, takže mladý trouby, co pouštějí do vozu saze a kouř, včas srovná :--)
22.05.2017 (19:30)
Moc pěkný Tome ;).
Před těmi 30ti lety by tam jelo 810+010+810, a ještě by kaštani stáli v uličce.
"Stará dobrá železnice" se - aspoň podle mě :-) - pozná tak, že má okna, ze kterých lze vystrčit hlavu. A tomu přiměřenou rychlost, samozřejmě.
Ale fotka je to slušivá, ne že ne.
Ale fotka je to slušivá, ne že ne.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko