Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.224-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Dejvice - Praha-Bubny - Datum: 1.3.2016 - Autor: Richardisko - Zobrazeno: 5240x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
26.04.2016 (7:48)
no na dotaz kdo s tim jezdi je to jednoduché ráno SP1908 absolutně nikdo za dobrých 12 směn potom vlaky do amazonu 3 pravidelní zákazníci jinak nahodile ale víc jak 7 za celou směnu jsem nezažil ale SP1909 jezdí nadupanej z Hostivic až po střechu ale vetšinou jen do Veleslavína takže tak
pro Richardisko:
Dekuju. Rozumim. 1978 byly "dospele" vlaky a dost cestujicich. Dnes je to jinak, M 152 postaci (na hrane), sklad Amazon logicky nebyl a navic, "nahoru", tj. "plne", to jede po Semeringu. :-) Co se trakcnich vlastnsti "orchestrionu" a jeho derivatu tyce, myslim, ze to pisete zcela spravne ve Vasem prispevku :-)
Dekuju. Rozumim. 1978 byly "dospele" vlaky a dost cestujicich. Dnes je to jinak, M 152 postaci (na hrane), sklad Amazon logicky nebyl a navic, "nahoru", tj. "plne", to jede po Semeringu. :-) Co se trakcnich vlastnsti "orchestrionu" a jeho derivatu tyce, myslim, ze to pisete zcela spravne ve Vasem prispevku :-)
25.04.2016 (23:13)
Hergot, jeden to tu chvíli nesleduje a hned takový romány.
Postupně: Ano, je to Sp 1909 a tudy ta solo 810 jezdí z kopečka. Nahoru do Středokluk jezdí z hlaváku přes Semmering. Je to pro návoz a odvoz pracovníků skladu. Jak moc je to využívané, nevím, třeba někdo jiný přídá své poznatky.
Připomínky stoupy o tom, co jezdilo na této trati v roce 87 ,jsou sice pěkná vzpomínka - taky bych si tu rád vyfotil M262 nebo zamračenou s klasikou -, ale porovnávat to s 810tkou do Amazonu mi příjde trochu mimo. Ostatně jsem mu to napsal i níže u jeho příspěvku.
Co se týče rozšíření soupravy cyklohráčku, tak s kolegou jsme se shodli, že to určitě nebude při focení problém předjet na kole, ve vybraných úsecích předběhnout pěšky. Ale třeba to mají kluci nějak vymyšlené, třeba děti budou v rámci hry v novém vagonu pomáhat tlačit nebo šlapat do pedálů malých byciklů.
Za pochvaly na adresu fotky samozřejmě děkuji.
Postupně: Ano, je to Sp 1909 a tudy ta solo 810 jezdí z kopečka. Nahoru do Středokluk jezdí z hlaváku přes Semmering. Je to pro návoz a odvoz pracovníků skladu. Jak moc je to využívané, nevím, třeba někdo jiný přídá své poznatky.
Připomínky stoupy o tom, co jezdilo na této trati v roce 87 ,jsou sice pěkná vzpomínka - taky bych si tu rád vyfotil M262 nebo zamračenou s klasikou -, ale porovnávat to s 810tkou do Amazonu mi příjde trochu mimo. Ostatně jsem mu to napsal i níže u jeho příspěvku.
Co se týče rozšíření soupravy cyklohráčku, tak s kolegou jsme se shodli, že to určitě nebude při focení problém předjet na kole, ve vybraných úsecích předběhnout pěšky. Ale třeba to mají kluci nějak vymyšlené, třeba děti budou v rámci hry v novém vagonu pomáhat tlačit nebo šlapat do pedálů malých byciklů.
Za pochvaly na adresu fotky samozřejmě děkuji.
Skutečně nechápu, jak tento kopec esmeralda s třemi přívěsy vyjede. Záleží pak i na otočení vozu (klopný moment)?
25.04.2016 (19:51)
A já jsem si myslel, že to jsi ty :-)
25.04.2016 (19:05)
a sakra přichycen při činu teda v práci mohu poprosit autora o foto v plné velikosti na mail ?
Pro Lapil:
A opet nejsme ve pri! Ja srovnavam zatez z 1978 (zamracena + klasicky, potazmo 2x M 262.0 +2xBalm, nejpozdeji z Dejvic do Veleslavina postrk T 458.0 (1.zaloha z Buben) a zajiste tomu odpovidajici zatez te doby. Je-li dnes lidi mene, pak asi staci rvouci Orchestrion. (Pozorovano ve smene "vechtra" z Buben, potazmo (na navsteve) ze stavedla v Dejvicich)na odjezdu do Veleslavina.
A opet nejsme ve pri! Ja srovnavam zatez z 1978 (zamracena + klasicky, potazmo 2x M 262.0 +2xBalm, nejpozdeji z Dejvic do Veleslavina postrk T 458.0 (1.zaloha z Buben) a zajiste tomu odpovidajici zatez te doby. Je-li dnes lidi mene, pak asi staci rvouci Orchestrion. (Pozorovano ve smene "vechtra" z Buben, potazmo (na navsteve) ze stavedla v Dejvicich)na odjezdu do Veleslavina.
25.04.2016 (23:02)
Asi se mi to jen zdá, ale myslím, že porovnáváte neporovnávatelné. A sice co jezdilo na Kladno v roce 1978 s objednanou obsluhou skladu za Prahou, kam se na šichtu a ze šichty vozí zaměstnanci skladu.
Stoupa:
Podle mě se mýlíte. Opakuji: v 90. letech jezdil většinu dne z Dejvic do Vokovic (Veleslavína) M152.0 s jedním vagónkem v závěsu. Z Dejvic (pár metrů po rovině, pak do kopečka) startoval s forsáží a celou cestu řval jak ďas, ale neprokluzoval. Rozhodně ne běžně; předpokládám, že bych to ani jako cestující nepřehlédl. Včetně zrychleného tuším v 15.10 z Masaryčky s jedinou zastávkou v Dejvicích a pak až na Kladně (nepletu si to s rychlíkem do Chomutova), a myslím, že kolem 18:15 jezdila i pětivozová souprava (dvě mašinky, tři vagónky).
Podle mě se mýlíte. Opakuji: v 90. letech jezdil většinu dne z Dejvic do Vokovic (Veleslavína) M152.0 s jedním vagónkem v závěsu. Z Dejvic (pár metrů po rovině, pak do kopečka) startoval s forsáží a celou cestu řval jak ďas, ale neprokluzoval. Rozhodně ne běžně; předpokládám, že bych to ani jako cestující nepřehlédl. Včetně zrychleného tuším v 15.10 z Masaryčky s jedinou zastávkou v Dejvicích a pak až na Kladně (nepletu si to s rychlíkem do Chomutova), a myslím, že kolem 18:15 jezdila i pětivozová souprava (dvě mašinky, tři vagónky).
25.04.2016 (16:19)
Jo a ještě doplnění kdo to náhodou neví tak cyklohráček, je původní Esmeralda, je 812.
:-)
Takze se o zatezi vskutku nemylim! V 1978 a tehdejsi zatezi byla M 152 slaba z Buben do samotnych Vokovic a nestacila by.
Asi fakt starnu. Jednonapravove vozidlo by to zvladalo jen omylem, urcite s prokluzem.
Takze se o zatezi vskutku nemylim! V 1978 a tehdejsi zatezi byla M 152 slaba z Buben do samotnych Vokovic a nestacila by.
Asi fakt starnu. Jednonapravove vozidlo by to zvladalo jen omylem, urcite s prokluzem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko