..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.224-6 :..
 

810.224-6


810.224-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Dejvice - Praha-Bubny
 - Datum: 1.3.2016
 - Autor: Richardisko 
 - Zobrazeno: 5240x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
26.04.2016 (7:48)  
no na dotaz kdo s tim jezdi je to jednoduché ráno SP1908 absolutně nikdo za dobrých 12 směn potom vlaky do amazonu 3 pravidelní zákazníci jinak nahodile ale víc jak 7 za celou směnu jsem nezažil ale SP1909 jezdí nadupanej z Hostivic až po střechu ale vetšinou jen do Veleslavína takže tak
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
26.04.2016 (4:31)  
pro Richardisko:

Dekuju. Rozumim. 1978 byly "dospele" vlaky a dost cestujicich. Dnes je to jinak, M 152 postaci (na hrane), sklad Amazon logicky nebyl a navic, "nahoru", tj. "plne", to jede po Semeringu. :-) Co se trakcnich vlastnsti "orchestrionu" a jeho derivatu tyce, myslim, ze to pisete zcela spravne ve Vasem prispevku :-)
25.04.2016 (23:13)  
Hergot, jeden to tu chvíli nesleduje a hned takový romány.

Postupně: Ano, je to Sp 1909 a tudy ta solo 810 jezdí z kopečka. Nahoru do Středokluk jezdí z hlaváku přes Semmering. Je to pro návoz a odvoz pracovníků skladu. Jak moc je to využívané, nevím, třeba někdo jiný přídá své poznatky.

Připomínky stoupy o tom, co jezdilo na této trati v roce 87 ,jsou sice pěkná vzpomínka - taky bych si tu rád vyfotil M262 nebo zamračenou s klasikou -, ale porovnávat to s 810tkou do Amazonu mi příjde trochu mimo. Ostatně jsem mu to napsal i níže u jeho příspěvku.

Co se týče rozšíření soupravy cyklohráčku, tak s kolegou jsme se shodli, že to určitě nebude při focení problém předjet na kole, ve vybraných úsecích předběhnout pěšky. Ale třeba to mají kluci nějak vymyšlené, třeba děti budou v rámci hry v novém vagonu pomáhat tlačit nebo šlapat do pedálů malých byciklů.

Za pochvaly na adresu fotky samozřejmě děkuji.
25.04.2016 (22:38)  
Skutečně nechápu, jak tento kopec esmeralda s třemi přívěsy vyjede. Záleží pak i na otočení vozu (klopný moment)?
25.04.2016 (19:51)  
A já jsem si myslel, že to jsi ty :-)
25.04.2016 (19:05)  
a sakra přichycen při činu teda v práci mohu poprosit autora o foto v plné velikosti na mail ?
25.04.2016 (23:17)  


Poprosit můžeš, měl bys to tam mít.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
25.04.2016 (17:58)  
Pro Lapil:

A opet nejsme ve pri! Ja srovnavam zatez z 1978 (zamracena + klasicky, potazmo 2x M 262.0 +2xBalm, nejpozdeji z Dejvic do Veleslavina postrk T 458.0 (1.zaloha z Buben) a zajiste tomu odpovidajici zatez te doby. Je-li dnes lidi mene, pak asi staci rvouci Orchestrion. (Pozorovano ve smene "vechtra" z Buben, potazmo (na navsteve) ze stavedla v Dejvicich)na odjezdu do Veleslavina.
25.04.2016 (23:02)  


Asi se mi to jen zdá, ale myslím, že porovnáváte neporovnávatelné. A sice co jezdilo na Kladno v roce 1978 s objednanou obsluhou skladu za Prahou, kam se na šichtu a ze šichty vozí zaměstnanci skladu.
25.04.2016 (16:58)  
Stoupa:
Podle mě se mýlíte. Opakuji: v 90. letech jezdil většinu dne z Dejvic do Vokovic (Veleslavína) M152.0 s jedním vagónkem v závěsu. Z Dejvic (pár metrů po rovině, pak do kopečka) startoval s forsáží a celou cestu řval jak ďas, ale neprokluzoval. Rozhodně ne běžně; předpokládám, že bych to ani jako cestující nepřehlédl. Včetně zrychleného tuším v 15.10 z Masaryčky s jedinou zastávkou v Dejvicích a pak až na Kladně (nepletu si to s rychlíkem do Chomutova), a myslím, že kolem 18:15 jezdila i pětivozová souprava (dvě mašinky, tři vagónky).
25.04.2016 (16:19)  
Jo a ještě doplnění kdo to náhodou neví tak cyklohráček, je původní Esmeralda, je 812.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
25.04.2016 (16:03)  
:-)

Takze se o zatezi vskutku nemylim! V 1978 a tehdejsi zatezi byla M 152 slaba z Buben do samotnych Vokovic a nestacila by.
Asi fakt starnu. Jednonapravove vozidlo by to zvladalo jen omylem, urcite s prokluzem.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko