..: Fotogalerie - detaily fotografie T 499.0002 :..
 

T 499.0002


T 499.0002Informace o fotografii:
 - Úsek: Týnec nad Labem - Kojice
 - Datum: 26.10.2016
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ex 10005 Retro Ostravan
 - Zobrazeno: 7092x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   
29.10.2016 (14:14)  
MirKO: Pokud nejsi schopen rozlišit věcně podloženou kritiku nekvalitně odvedené práce od napadání, tak si podobné komentáře napříště odpusť. V opačném opřípadě uveď konkrétně, v čem ho zbytečně napadám.
Doporučuji, aby sis předtím přečetl zmiňovaný text na www.prototypy.cz a podíval se na pořad z cyklu Zašlapané projekty, díl: Lokomotiva u ledu, odkud JTB, dle jeho tvrzení, čerpal informace. Zároveň si přečti Kodex ČT, obzvláště body týkající se zpravodajství.
29.10.2016 (13:07)  
Mirko, a četl jsi vůbec tu topičovu první a základní otázku, která je vlastně původním jádrem celé té debaty?
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
29.10.2016 (12:27)  
(gp) jak rikam, je to vec osobniho nazoru a tudiz vase vyjadreni nebudu nijak rozporovat. Je to stejne jak s dnesnimi auty, ktera maji spise geometricke tvary, coz se me libi, ale verim ze jinym nemusi.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
29.10.2016 (11:54)  
JiP: Je krásná. Zásadní je čistý a ostrý přechod mezi čelem a válcovou střechou boudičky. Tohle když přijede k perónu, tak vidíš, že ta mašina je nadupaná testosteronem. Střecha, ze které vyčnívá jenom komínek. Hranatý kapsičky místo žaluzií. Pluh, jehož spodní hrana opakuje motiv téže hrany kývačkového podvozku. Tohle nevidíš, nebo to není nápad? Mimochodem, když mašina v někom evokuje vitrínu na porcelán, je to špatně a když obrýleného motocyklistu nebo francouzskou herečku, je to dobře?
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
29.10.2016 (11:43)  
Chary: Design je vzdy subjektivni, existuji take dobove trendy. Design u tohoto typu lokomotiv vzhledem k Vmax navic nema zcela jiste zadny zasadni vliv aerodynamicky odpor. Kdyz se ale podivam na brejlovce, bardotku, sergeje, regulin, pomeranc, tak kyklop, ktery jezdi ze vsech nejrychleji je kupodivu nejhrantejsi a to natolik, ze celo ve me evokuje spise obyvakovou vitrinu na porcelan. Barevne se mi lokomotiva libi moc, ale to byl prototyp. Otazka je, jak by vypadala barevne seriova vyroba, protoze v te dobe a nedostatku vseho bylo toto barevne schema jiste nakladnejsi nez celoplosne jedna barva (tmave cervena) + zluty pruh dopredu.
29.10.2016 (11:01)  
BBvK: protože to co uvedl JTB je pravda ...souhrnně konstatováno, že neodpovídala jejich tehdejšímu pojetí rychlíkových tratí... a je za to dotyčným zbytečně napadán.
29.10.2016 (14:06)  


Už stihl odpovědět Chary ve 13:07...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
29.10.2016 (9:02)  
pro CHary:

Nejen v cizine. "Gumové cumáky" mela v návrhu i Skodovka pro pershing v maretiálu ze 70. let....
29.10.2016 (8:47)  
No vidíš, a já bych třeba řekl, že navíc barevně zdůrazněný negativní sklon v modrém pruhu dole nad čelníkem a dálkový reflektor pod okny... nebyl navíc jistý ingotismus znamením designu své doby?

Přeci jen kulaté tvary ala bobina nebo bardotka byly dříve, rovněž karkulky se z relativní zakulacenosti dostaly do ponorek a ingotismus vyvrcholil ve špagetách a peršingách. Pak se to nějak zlomilo a pokud pomineš drobnosti jako jsou světlomety nebo dekly na čumáku, tak nově lokomotivy zvanovatěly, i kvůli TSI, ne? A podobný trend lze pozorovat i sousedů, že?
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
29.10.2016 (8:23)  
MirKo: Asi vas mnozi roztrhaji, ale v urcite rovine mate pravdu. Realny fakt proste je, ze lokomotiva byla prilis tezka a nevyhovela zadani. Co je na ni mozna unikatni je Vmax 140, ale kuprikladu za sebe muzu potvrdit, ze napr. co se designu tyce, tak na tomto stroji take nevidim nic zasadne krasneho. Lokomotiva ma v podstate ten nejprimitivnejis tvar (hranaty ingot) bez jakehokoliv napadu.
28.10.2016 (20:04)  
topič: Kdyby se tahle lokomotiva hodila ČSD do koncepce, tak by nezůstalo jen u prototypů a byla by dále vyráběna sériově, ale protože se neosvědčila, tak se vyrábět nezačala. Já osobně ji za žádný unikát nepovažuju, je to jen nepovedená a ošklivá lokomotiva, nic víc.
28.10.2016 (20:57)  


Proč je to uvezeno "topič"?
  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko