..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.049-5 :..
 

754.049-5


754.049-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Sázava - Samopše
 - Datum: 16.4.2017
 - Autor: Richardisko 
 - Zobrazeno: 3253x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.04.2017 (19:24)  
814 je 810, ty první kusy jsou hrozný a za pár let stejný budou i vyšší čísla. Holt je to vůz z přelomu 70/80 let.

Mám pocit, že u t 210 tu JD nepokrátíš tak, aby křižování vyšlo jinam, proto chtěli tu výhybnu pod Medníkem.
Rameno na Dobříš ani neuvažuj, tam máš dálnici a trať je tam v X dny ztracená, to vědi všichni, jen Ropid to veřejně nepřizná.
Navíc vyjma úseku PH-Davle a Čerčany - TY má trať taky spíš víkendový potenciál. Před lety jsem tam jel 814.2 a v každém voze dopol. bylo lidí v řádech jednotek. Odpol. zpět do PH nás v 1 voze bylo asi 5 - 8.
18.04.2017 (19:18)  
Trochu se odpojím od tématu...Chci jen říct že fotka se mi hodně líbí, hlavně díky tomu tunelu, který je vážně uchvatný a také díky brejlovcovi:-)
18.04.2017 (20:27)  


Děkuji za pochvalu.
18.04.2017 (19:13)  
Regina určitě stačí, spotřebu má dobrou, akceleraci slušnou a nízkopodlažní taky je (chybějící klima a tragický jízdní komfort jsou věc druhá). Otázkou je, kolik toho vydrží. Jestli jsi v poslední době viděl třeba Honzíka, asi víš, že hnijou jak brambory. A s rychlejšími vozy by šlo časem jízdní dobu třeba i zkrátit. Na tak členité trati se spoustou zastávek, jako je pacifik, i dost výrazně (a pak by zase mohl začít třeba konkurovat autobusu i na delší vzdálenosti, což je dnes těžko představitelné).
18.04.2017 (18:56)  
Zas na druhou stranu, 814 na hrbatý stačí, podobně jako v X zde. V S,N se použijí volná patra a loko. Takže je to ideální a levné řešení. Když bys sem nasadil trakčně lepší soupravu, pak stejně ušetřený čas odstojí někde na křižování.
18.04.2017 (20:27)  


A v tom tkví ten problém. Správně by se měla infrastruktura přizpůsobovat potřebám jízdního řádu a jeho koncepci. Bohužel, většinou to bývá naopak a pak vznikají grafikonové paskvily.
18.04.2017 (18:38)  
Optimální by bylo něco formátu spideru, tedy jeden podvozkový vůz se slušnou akcelerací a nízkou podlahou. V kladiva by jezdil sólo (a obsluhoval zároveň třeba hrbatou, kde je naopak větší nápor o kladivech), a o víkendu by se jich na pacifiku pospřahovalo, kolik by bylo potřeba.
No, je to hezký sen.
18.04.2017 (18:01)  
To je zajímavá debata. Trošku k tématu:
V čem spočívá celé reko pater? Takže: dosazení WTB linky, dveře, nový nátěr vč vyvaření všeho shnilého, což byla větší část vozu...a toť vše, byť to Ropid propagoval div ne jako poslední výkřik techniky, což byla názorná ukázka, jak snadno lze lidi opít rohlíkem. Klima nic, okna nic...

Jenže co byste zde nasadili? Pesa by musela být v S,N nejméně trojitá a v X co s ní? Vozit po Pacifiku vzduch nebo 20lidí na Amazon? Takže chtě nebo nechtě tento stav vyjde nejlevněji, přičemž v X dny jsou vozy k použití na některé EOs.
18.04.2017 (17:45)  
@ Šepli: Já tomu rozumím tak, že je rozdíl mezi tím, co lahodí oku a co ekonomice provozu. ;-)
18.04.2017 (20:24)  


Přesně tak to bylo myšleno.
18.04.2017 (16:56)  
Ono mimo jiné, v dnešní době tahat klasiku velkou mašinu po zaprděné lokálce taky není moc velké terno. - Promiňte, a proč to tedy vlastně fotíte?
18.04.2017 (20:24)  


Protože jsem šel zrovna kolem...

Psal jsem se o úrovni poskytovaných služeb dopravci, ne o tom, jestli je mašinka fotogenická nebo ne.
18.04.2017 (16:12)  
Nákup čehokoliv nového je za současného vedení ČD docela oříšek. Zejména když to není určeno na dálkové či příměstké tratě a především pokud to Kypřani neumějí vyrobit.
18.04.2017 (15:38)  
A to je zajímavý, že? Člověk by čekal, že když nových pater je hafo, nějaké zbudou aspoň na jeden z párů, ale ne... Škoda, cestování na 212 by to hodně přineslo.
18.04.2017 (16:05)  


Já bych s tvrzením "hafo" byl opatrnější. Rekopater už pár kusů sice je, ale jsou s nima jen problémy a nejsou zrovna dvakrát schopné provozu.

Myslím, že mnohem více by přinesl nákup nových motorových jednotek místo 810tek. Ono mimo jiné, v dnešní době tahat klasiku velkou mašinu po zaprděné lokálce taky není moc velké terno.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko