Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.029-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Zelená Lhota - Dešenice - GPS: 49°15'54.569"N, 13°10'15.825"E » - Datum: 12.1.2013 - Autor: Láďa Mlynařík - Zobrazeno: 4307x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Lůzo všech lůz spoj se proti úderníku Jonášovi! Neboť je to on, kdo žije ve světě čar a kouzel...
Osvoboď kladivo jeho a vrať mu soupravy veliké, neboť provoz budoucí přinese mu zkázu neviděnou.
Osvoboď kladivo jeho a vrať mu soupravy veliké, neboť provoz budoucí přinese mu zkázu neviděnou.
Láďa Mlynařík:
Měl říct " Vlaky jezdí v 2-4 vozech v klasice mimo sezonu. V zimním a letním období jezdí až 5-6 vozů , protože tam jezdí poměrně dost lidí za turistikou, cyklistikou všeobecně za sportem" tečka a ne dál psát, že to jezdí kompletně prázdný, ale ne na víc než motor s balmem (a to ještě hodně volný...)
No píše to s prominutím jako d...l!!
To jako mě vytočilo, mimochodem v Klatovech mívám šichty takže jako vím kolik přibližně jezdí lidí.
Měl říct " Vlaky jezdí v 2-4 vozech v klasice mimo sezonu. V zimním a letním období jezdí až 5-6 vozů , protože tam jezdí poměrně dost lidí za turistikou, cyklistikou všeobecně za sportem" tečka a ne dál psát, že to jezdí kompletně prázdný, ale ne na víc než motor s balmem (a to ještě hodně volný...)
No píše to s prominutím jako d...l!!
To jako mě vytočilo, mimochodem v Klatovech mívám šichty takže jako vím kolik přibližně jezdí lidí.
savik: No to řvu právě na Vás na ty loviče těch brejlí, bardotek atd. kde je máte schválně no kde v p....., aby jste se podívali na sebe jaký jste dobrácí, když všude rozkřikujete že nikdo nejezdí vlakem a že je zbytečný tahat tolik vozů za takovým dieselem.
Jen to všude melte a jestli můžu poradit jeďte rovnou na GŘ na ekonomický odd.a řekněte jim že je potřeba okamžitě veškerý soupravy (mašina + vozy) nahradit žralokama a motorama, že jsou lepší ekonomičtější že to žere míň nafty, jen to všude křičte, ale až opravdu už tohle nikde jezdit nebude tyhle velký soupravy, tak šotouši a pod. lůzy co žijou absolutně mimo realitu tak budou prví co se budou divit:
"Jéé ono už to jezdí v motorech jak je to možný vždyť to minulý GVD ještě jezdilo v soupravě"
Jen to všude melte a jestli můžu poradit jeďte rovnou na GŘ na ekonomický odd.a řekněte jim že je potřeba okamžitě veškerý soupravy (mašina + vozy) nahradit žralokama a motorama, že jsou lepší ekonomičtější že to žere míň nafty, jen to všude křičte, ale až opravdu už tohle nikde jezdit nebude tyhle velký soupravy, tak šotouši a pod. lůzy co žijou absolutně mimo realitu tak budou prví co se budou divit:
"Jéé ono už to jezdí v motorech jak je to možný vždyť to minulý GVD ještě jezdilo v soupravě"
Divím se panu Jonášovi, že tady chce zachovávat Brejlovce, neboť je to vždycky on s kladivem na perónu v Plzni, kdo na mě pořvává "Kdepa jsou ty Brejlovcí? No kde?" A jiné podobné, stejně nesmyslné věty.
Vřele doporučuji ostatním jeho výlevy tím či oním směrem ignorovat.
Jinak elektrifikace na Rudu valného smyslu nemá (jako většina těchto prací v posledních letech), nicméně její příprava se oprašuje v pravidlených intervalech v průměru jednou za dva roky.
Vřele doporučuji ostatním jeho výlevy tím či oním směrem ignorovat.
Jinak elektrifikace na Rudu valného smyslu nemá (jako většina těchto prací v posledních letech), nicméně její příprava se oprašuje v pravidlených intervalech v průměru jednou za dva roky.
01.02.2013 (8:16)
Po elektrifikaci se zkrátila jízdní doba mezi Plzní a Klatovy o 20 minut a na Rudu z Klatov se jezdí o 10 minut rychleji než v roce 1985. Elektrifikace je stejný sen, jako že se do Mnichova bude jezdit přez Rudu.-:( Ale určitě by byla pro tuhle horskou trať více než vhodná. Jen ty 3 tunely by asi zvýšily neúměrně náklady. Ale možná by to proto mohlo být postaveno -)))
01.02.2013 (9:19)
bohužel vás musím vyvést z omylu. Vlastní elektrizace do Klatov neušetřila ani minutu. Budiž toho příkladem náhrady plechovek brejlovcema. I se zastávkovým vlakem se dnešní "plechovková" jízdní doba stíhá (do 6vozů). Osobně jsem to v posledních letech zažil několikrát.
Kde se ušetřily minuty - to bylo zabezpečení všech přejezdů, releovka (všude, dnes i na Valše) a z toho plynoucí zkrácení křižování, na trati se běžně nenachází ani pomalé jízdy, stanice jsou povětšinou průjezdné okolní traťovou, takže žádná "40od vjezdu"... Tím se ušetřilo to o čem mluvíte. Na Rudu nevím, tam to neumím posoudit.
L
Kde se ušetřily minuty - to bylo zabezpečení všech přejezdů, releovka (všude, dnes i na Valše) a z toho plynoucí zkrácení křižování, na trati se běžně nenachází ani pomalé jízdy, stanice jsou povětšinou průjezdné okolní traťovou, takže žádná "40od vjezdu"... Tím se ušetřilo to o čem mluvíte. Na Rudu nevím, tam to neumím posoudit.
L
Keprt: Ale jó jasný ale to neznamená že to sem ještě budu psát a ještě přilejvat volej do ohně, místo toho aby jste byli rádi že to tam tahle jezdí a mlčeli tak by to bylo lepší.
Jonáš: čte to tu leckdo, včetně šotoušů v rozhodujících pozicích, ale je opravdu, kulantně řečeno, naivní, si myslet, že o vytíženosti vlaků nemají své informace a vycházejí z místních hlášek.
Ten tvůj původní příspěvek jsem původně považoval za trefnou ironii, už jen to použití nářečí - blbcí, to se v psaném projevu jen tak nevidí :o)
Ten tvůj původní příspěvek jsem původně považoval za trefnou ironii, už jen to použití nářečí - blbcí, to se v psaném projevu jen tak nevidí :o)
kilian: Nejen ze ŽP to by jste se divili kolik lidí z dep (vedoucích pracovníků) sledujou nejen ŽP ale i K-report a pod diskuze.
topič: naivní diskuzi jsem nevyvolal, jen upozorňuji že to neni dobrý říkat, zrovna tam kde to sledujou figury z GŘ, Systémový specialisti atd. atd.
Bohužel je tomu tak.
topič: naivní diskuzi jsem nevyvolal, jen upozorňuji že to neni dobrý říkat, zrovna tam kde to sledujou figury z GŘ, Systémový specialisti atd. atd.
Bohužel je tomu tak.
kilian: Někdy tu naivní diskusi vyvolávají sami drážní zaměstnanci. Jonáš je toho příkladem. :-(
Jonáš: Vy si vážně myslíte pane kolego,že o frekvenci ve vlacích se kompetentní lidé dozvídají z této někdy dost naivní diskuse na ŽP?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko