Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751.006-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dobříš - Stará Huť - Datum: 1.6.1991 - Autor: Martin Nový - Zobrazeno: 6392x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
13.03.2015 (20:06)
Keprt: Určitě už v roce 1998? Mám pocit že na tom jednom víkendovém vlaku (v 9 z Prahy a v 17 z Dobříše) jezdily zhruba do roku 2005, vlak měl 3-4 vozy Bmto, v kontrastu s ostatními spoji, kde bylo i o víkendu max. 5 Btaxů.
Zpět k fotce - souprava zamračená plus 6 Bixů (výjimečně i 8) byla velmi běžná, nejspíš i turnusovaná, v dobách kdy Bmto se zamračenými jezdily na Dobříš hojně i v pracovní dny. Tehdy tam žádné 810 nebo 010 ani nepáchly. Kromě zamračených tam často jezdily 853 se dvěma Bixy (také dosluhovaly 830/831) a je pravda, že ty Bixy byly asi nejpočmáranějsí a nejhumusnější vozy, co jsem kdy u ČD viděl. Proto je pak asi nahradil jeden vůz Bmto a vznikl ten kočkopes. Dosluhovaly zde poslední vozy řady 853 před catepillarizací, řada 854 se tady až na pár výjimek už neobjevila.
Zpět k fotce - souprava zamračená plus 6 Bixů (výjimečně i 8) byla velmi běžná, nejspíš i turnusovaná, v dobách kdy Bmto se zamračenými jezdily na Dobříš hojně i v pracovní dny. Tehdy tam žádné 810 nebo 010 ani nepáchly. Kromě zamračených tam často jezdily 853 se dvěma Bixy (také dosluhovaly 830/831) a je pravda, že ty Bixy byly asi nejpočmáranějsí a nejhumusnější vozy, co jsem kdy u ČD viděl. Proto je pak asi nahradil jeden vůz Bmto a vznikl ten kočkopes. Dosluhovaly zde poslední vozy řady 853 před catepillarizací, řada 854 se tady až na pár výjimek už neobjevila.
13.03.2015 (20:59)
Patra se 749 pak jezdily pravidelně jeden pár o víkendech od 31. 3. 2001 až do 31. 10. 2004 (to bylo poslední pravidelné nasazení...tehdy jela 749.181). Po tomto datumu se už jednalo jen o náhrady nebo mimořádnosti..
13.03.2015 (18:21)
Dotaz pro zde znalé - v říjnu 1998 jsem fotil na pražském Hlaváku 749 006 s Bixy. Vůz za mašinou byl hrozně posprejovaný. Jednou jsem četl o této soupravě jako o "tradiční" a měl jsem celou dobu za to, že jezdila právě na Dobříš. Usměrněte, prosím, moje informace :-)
13.03.2015 (15:36)
Vemi zajímavá je skutečnost že tahlecta Barča 751.006-8 byla v roce 1995 při opravě v ŽOS Česká Třebová přeznačena na 749.006-3 a jezdí v Praze doposud. Zde něco o jejim oběhu https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AiL48FEkXLlYdDhraDdEUGhxN18wSFZvMnZfWXlGUnc&output=html . http://sledovanihv.blogspot.cz/ Zde něco otom přeznačení http://spz.logout.cz/vozidla/749/749_reko.php
Druhé stanoviště po opravě,nehoda na železničním přejezdu s linkovým autobusem na trati Loděnice - Vráž u Berouna 6.5.1990.
Fotka naprosto úžasná.
OF: zamráči na osobákách do Dobříše dojezdily v květnu 1998. Celá ta trať byla tehdy v zoufalém stavu, pro bardotky se stal kritickým měchenický most, přes který mohly jezdit na základě výjimky z přechodnosti, která byla ovšem toho roku 1998 zrušena. Pak tam přes léto jezdily na osobácích 742+patra, a od podzimu 714+Baafx. Kolega Rabín vedel taky zmiňoval soupravy 853+Bmto, ty taky spadají někam do té doby kolem roku 2000. Od té doby se ta trať postupně opravila, bardotky tam zase smějí, ale pak už tam jezdily jen v nákladní dopravě. A to už je taky pár let minulost.
OF: zamráči na osobákách do Dobříše dojezdily v květnu 1998. Celá ta trať byla tehdy v zoufalém stavu, pro bardotky se stal kritickým měchenický most, přes který mohly jezdit na základě výjimky z přechodnosti, která byla ovšem toho roku 1998 zrušena. Pak tam přes léto jezdily na osobácích 742+patra, a od podzimu 714+Baafx. Kolega Rabín vedel taky zmiňoval soupravy 853+Bmto, ty taky spadají někam do té doby kolem roku 2000. Od té doby se ta trať postupně opravila, bardotky tam zase smějí, ale pak už tam jezdily jen v nákladní dopravě. A to už je taky pár let minulost.
13.03.2015 (12:32)
Moc pěkný. Zvlášť jako reakce na diskuzi u jedný včerejší fotky. Zeptám se od kdy nejezděj Bardotky na osobácích do Dobříše? A jak jeto s nákladama na Dobříšskou pilu? Jezděj ještě na nákladech Bardotky nebo i natom zde již skončili? Předem děkuji za reakce.
Krásný dokument doby - včetně té "ekologicky zatravněné" koleje :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko