..: Photo Gallery - Photo details 750.098-6 :..
 

750.098-6


750.098-6Informace o fotografii:
 - Section: Šlapanice - Brno-Slatina
 - GPS: 49°9'48.453"N, 16°43'14.976"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 30.4.1994
 - By: BBvK  Send mail
 - Comm.: sken z dia
 - Zobrazeno: 5675x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

10.10.2014 (19:23)  
Tak se zdá z ohlasů, že moje 99% přesvědčení nebude správné a jde o vlak od Veselí...
Jak jsem psal, ještě to nemám zařazeno, ale jednou v budoucnu to určitě doplním ;-)
10.10.2014 (11:56)  
Já bych to taky tipnul na R od TT. Někdy v tuto dobu jsme se vraceli ze školní exkurze v Dubnici nad Váhom, určitě si pamatuji v čele Brejlovce.
Všechny Os i snad Sp (pamazuji nějaký Sp, který jezdil v cca 17:00 z Brna, měl cílovou stanici Olomouc, přitom stavěl v Sokolnicích, Újezdě, Hostěrádkách, Zbýšově, Křenovicích...) jezdili na Přerov přes Křenovice.
10.10.2014 (7:53)  
Určitě je to os od Veselí, sedmivozová souprava maďarských vozů se starým hytlákem uprostřed tomu odpovídá. Rychlíky, ať od Vyškova či od Teplé, bývaly sestaveny z novějších vozů. Os od Vyškova jezdívaly přes Chrlice a pokud se nepletu, bývaly na nich přerovskě soupravy, tedy vozy Bt. Od roku 94 se brněnské 750 začaly na vlárské trati objevovat ve větší míře než dříve, důvodem byla snaha omezovat parní vytápění vlaků (řada 749 ještě nebyla k dispozici). Viz zde: http://www.railtrains.sk/modules/AMS/print.php?storyid=1198
09.10.2014 (22:53)  
Dle JŘ 93/94 a násvitu by to mohla být JAVORINA z Trenčianské Teplé s příjezdem do Brna v 15:16. Nebo některý z dvou osobáků krátce předtím z Veselí (příj. Brno 13:54, resp. 15:05).

Z Vyškova přes Šlapanice celé odpoledne nic nejezdilo. Sice to mohl být spěšňák ze Šumperku po 16h, ale ten zrovna v sobotu nejezdil. :)
09.10.2014 (20:30)  
Autor nemá diáky ještě zařazené k číslům vlaků, ale na 99% bych tipoval, že je to vlak od Vyškova ;-).
09.10.2014 (9:14)  
vasekpetr1: já bych to formuloval na vlárské trati dominovaly zamráčené a na přerovské brejle - toto rozdělení neplatilo 100%. Brněnské brejle měly i nějaký výkon směr východ a naopak do Brna jezdily i zamračené od Olomouce (ale v roce 1994 už asi ne). Autor to možná upřesní, tak je zbytečné se pouštět do spekulací, ale řazením to vypadá na osobák a tedy vlárský vlak.

Edit - ad vsacan: ano, onoho času brněnský stroj. Ano, doba těsně předelektrizační - zde dráty 1996, přes Chrlice už 1995.
09.10.2014 (9:10)  
peknej modernizovanej(z rady 753-T 478.3...) brejlovec,nejspise z brna,vim ze na rychlikach z olomouce do brna jezdily bezne berty,mechaniky odval cas, telegrafy taky,rychlost zustala stejna a ty masiny uz jsou taky jiny a samozrejme ty draty,ale myslim si ze draty tam byly za nedlouho
Registered user vasekpetr1  mail  
Number of user's comments177 »fotek 0
09.10.2014 (5:11)  
Za dávných dob bezdrátových to bývalo pravidlem, že na Trenčanskou s Bardotou a do Vyškova s brejlema :).
08.10.2014 (20:13)  
Jako neznalý tehdejší doby, ale místní: odkaďpak se jelo? Od Hradišťa nebo Vyškova?

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko