..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.265-5 :..
 

749.265-5


749.265-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Mladějovice - Babice u Šternberka
 - Datum: 28.3.2014
 - Autor: metys  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4533x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
31.03.2014 (21:21)  
A tohle má být komentování fotografie. Vy se tu dohadujete o tunění mašin. Takže, A.N. napsal blbost, ale nemusíte do něj hned rejpat. Avšak tímto se ho nezastávám. Vrátím debatu zpět k fotce: Nádherná fotografie s krásnou lokomotivou.
31.03.2014 (18:32)  
A.N. koukám, že nevíte jak to dnes je. Já s kolegou jsme zkoušeli pár lokomotiv "vytunit", například 750.050 nebo 754.045, ale z depa Vás tam opravdu nepustí bez vstupu do kolejiště. V Trutnově po nás dokonce chtěli školení ohledně chem. prostředků. Takže než tu někoho začnete osočovat, že je šotouš a neumí nic jiného, tak si prosím alespoň zjistěte o co se ten člověk snažil a co je dnes na takovou práci třeba. Děkuji.
31.03.2014 (16:38)  
A.N. : Dnešní šotouš umí jen fotit, ale jinou aktivitu nezná. Myslím, že podobnou aktivitu není problém vyvinout i dnes, jenže....

Musím říct že tento komentář mě v celku uráží. Jsem student dopravní školy, jezdím fotit. To je pravda, ale že by jsme někde mohli něco udělat na jakékoliv mašině? To je holý nesmysl, vy tu nadáváte že člověk se pro nic nezmůže? S kamarády se snažili v několika depech dohodnout nějaké nazdobení, vylepšení na mašině, cokoliv. Ale vždy, jakožto i ostatní nás pošlou pryč s odpovědí, že toto nelze. Protože je s tím spojené spousta problémů. Co tak vím, mašiny vylepšovali většinou zaměstnanci, co na dané mašině jezdili pravidelně nebo k tomu měli nějaký vztah. A toto už nevím, že případné jiné osoby mohli mít nějakou opravdu dobrou známost někde vysoko, aby je k tomu stroji vůbec někdo pustil natož pak na něm něco dělal.
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
31.03.2014 (16:34)  
Antoníne Německu, přestaň se chovat jako ublíženej harant. Zákon o drahách nic takového ani neumožňuje, tak mi tu přestaň vykládat čeho si vážím a čeho ne! Jestli si někdy někde něco otřel, tak to nezobecňuj!
31.03.2014 (15:57)  
A.N.: Ano, pucování mašiny, lidová tvořivost s barvičkami a další "kratochvíle" byly dříve běžné, ale vždycky to prováděla buď lokomotivní četa nebo jiní drážní zaměstnanci. Žádnej civil po mašině s pucvolí nelezl.
31.03.2014 (15:49)  
toff...:
taky názor, je vidět, že si vážíš práce druhých, viz třeba zde vylepšená 265 nebo 4.080.
S takovým ubožákem nemá ani smysl debatovat.

PS: tunig HV byl dříve běžný, ale doba nám holt pokročila.
31.03.2014 (14:48)  
Zamračený už od prosince 2013 namaji jezdit!!??
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
31.03.2014 (12:33)  
Jako dlouholetý pracovník dopravy, si nepamatují, že by přišla banda dementů odkud si z civilu a šudlala či tunila KV. To opravdu hraničí s vrcholnou demencí!!!
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
31.03.2014 (10:40)  
A.N.: Što takóje "tunit 810ky a později i 742,750"?
31.03.2014 (10:12)  
Topič:
to není pravda, zkoušel jsi to? Co třeba 754.080?
a dále viz Krp když byla brigáda na brněnských 754, např. 044.

Než něco napíšeš, zjisti si fakta a možnosti.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko