Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
650.003-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 5.4.2014 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8625x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pro Charyho: To video nemá s Labudou nic společného, skutečný aktér je Youtube: Luboš Lakatoš Live.wmv
Doplním, že šlo o zkoušky sběračů až do rychlosti 160 km/h, proto taková souprava.
JiP: povedene vozidlo... no některých směrech určitě ano, ale teť v zimě po ránu když se v každé stanici dukladně vyvětrá nic moc, raději jedu panťákem nebo syslem.
Škatule na střeše jsou stylové :-) Nechat to jak to je. Akorát by se měli vrátit k původnímu barevnému schématu!
08.03.2015 (16:24)
Chary: Myslíš? https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY
Já jsem teda na mobilu, ale někdo by mohl zalinkovat klasiku s Labudou, jak popisuje snadnost opravy lakatoše ;-)
JiP
Myslíš nějaký kryt, který by znemožňoval přístup z montážní lávky, musel se odklopit a překračovat, nebo odšroubovat a odnést dolů, aby nepřekážel? A ty komponenty pod ním chladit dalším ventilátorem? Stejně se tam dostane nepořádek nejen ze sběračů. Děkuju, nechci. Takhle to vypadá jako stroj, parní lokomotivy se taky neschovávaly pod kryty, až na vyjímky, ale pak se zhoršil přístup. Aby se cestující nepohoršovali nad odkrytými bednami, tak ztížíme život údržbářům, no bývá to časté řešení.
U vozů nejmenovaného dopravce jsou zase kryty na spodku. Proti hluku nemají žádný význam, protože u podvozků nejsou, pouze slouží jako usměrňovače nečistot a sněhu do výzbroje na spodku vozu.
Myslíš nějaký kryt, který by znemožňoval přístup z montážní lávky, musel se odklopit a překračovat, nebo odšroubovat a odnést dolů, aby nepřekážel? A ty komponenty pod ním chladit dalším ventilátorem? Stejně se tam dostane nepořádek nejen ze sběračů. Děkuju, nechci. Takhle to vypadá jako stroj, parní lokomotivy se taky neschovávaly pod kryty, až na vyjímky, ale pak se zhoršil přístup. Aby se cestující nepohoršovali nad odkrytými bednami, tak ztížíme život údržbářům, no bývá to časté řešení.
U vozů nejmenovaného dopravce jsou zase kryty na spodku. Proti hluku nemají žádný význam, protože u podvozků nejsou, pouze slouží jako usměrňovače nečistot a sněhu do výzbroje na spodku vozu.
Cim vice jich bude na beznych spojich, tim lepe ! Je to povedene vozidlo. K panterum mam ale jedinou pripominku a to ten neskutecny krabicovy neaerodynamicky "bordel" na strese. Proc neni protazena stena vozu alespon ve forme nejakeho plechu vytazena alespon na uroven tech skrini elektroinstalace. Idealne schovat vse co jde pod plnohodnotnou strechu. Jednak to vypada lepe esteticky ale zlepsi se i aerodynamika soupravy. je to stejny problem jako skrine klimatizace na strese pendolin, tam je alespon castecne skosena nabezna hrana, ale v posledni verzi uz je vse ukryto pod jednolitou aerodynamickou strechu. Navic ty skrine kdyz jsou takto navolno jsou neskutecne spinave od sberacu. Jakakoli udrzba je potom prace v neskutecnem bordelu.
Jaj, v první chvíli mě napadlo, jestli to není už první InterRegioPanter (rychlíkový).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko