Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
560.007-7 + 230.059-8 | |
Informace o fotografii: - Ort: Havlíčkův Brod - GPS: 49°35'55.391"N, 15°35'19.237"E » - Datum: 28.12.1988 - Autor: BBvK - Bem.: sken z ORWA - Zobrazeno: 7493x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Mohu potvrdit, že tyto "pardubické" peróny vypadají pořád stejně, řekl bych možná dokonce i hůře než na fotce...
vasekpetr1: v různých grafikonech se jezdilo různě. Nejčastěji se do Žďáru a Brna jezdilo od 2. nástupiště nebo od 4. nástupiště. Některé vlaky jezdily i z 5. nástupiště (Pardubické) z 1., 2. nebo 3. koleje tak jak je na snímku. Na snímku je normální provozní stav.
21.03.2011 (22:47)
Z téhle fotky jde přímo cítit ten "puch socialismu". Nádhera
21.03.2011 (20:16)
Jožko: píšeš "vypadalo", ale toto pardubické nástupiště asi moc změn nezažilo. Obávám se, že i dnes to na této straně budovy bude vypadat obdobně. Nebo tam proběhly nějaké větší úpravy vzhledu? Snímek asi bude zvláštní i tím, že brněnské pantografy končily spíš na čáslavských nástupištích, sem se uklízely při mimořádnostech. Pamatuji se, že jsme jednou okolo roku 1986 na tomto perónu odpojovali a sundávali "kardan" na zadřeném trakčáku u pantografu. Bez jámy, jen se špalkama a panenky na podložení, pajsry a klíče na povolení a sundání šroubů. Za dvě hodiny bylo hotovo, připojili nás na brejláče a hurá strojně do Heršpic. Inu tenkrát byli kluci mechoši z Heršpic sakra machři.
21.03.2011 (17:48)
Jožko-amen! :-D A mám radost že jsou tu i fotky z mého rodného města, zvlášť takovéhle pěkné :-)
Fotka je krásná, jenom mě děsí jak strašlivě to tenkrát všechno vypadalo... :-/
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko