Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
534.0432 + 556.036 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Jastrabá - Kremnica - Datum: 3.6.2011 - Autor: Žíža - Zobrazeno: 4761x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
28.08.2018 (19:58)
To je super fotka! :-)
Jaká přeprava vzduchu? "monopolní přeprava kouře". Máš to pěkné, také se budu muset podívat do šuplíku....
22.03.2016 (21:04)
Pojem "přeprava vzduchu" tímto dostává nový rozměr :)
Krásné.
Krásné.
22.03.2016 (9:40)
>kobros
Je prakticky ověřeno, že nebyl. I ve spalinách je ještě poměrně vysoký obsah kyslíku. Nejvýše se zvýší podíl tzv. chemicky nespáleného paliva (= víc to čoudí).
Ale míval s tím problémy personál. V Arlbergském tunelu se údajně udusil průvodčí, který stál na plošině vozu.
Je prakticky ověřeno, že nebyl. I ve spalinách je ještě poměrně vysoký obsah kyslíku. Nejvýše se zvýší podíl tzv. chemicky nespáleného paliva (= víc to čoudí).
Ale míval s tím problémy personál. V Arlbergském tunelu se údajně udusil průvodčí, který stál na plošině vozu.
Nadherna fotka.
Jen me tak napadl technicky problem.
Pokud by byl tunel dostatecne dlouhy, s velkym stoupanim a parni vlak s tezkym nakladem (jel by hodne pomalu s velkym vykonem), nebyl by problem s nedostatkem kysliku pro kotel?
Jen me tak napadl technicky problem.
Pokud by byl tunel dostatecne dlouhy, s velkym stoupanim a parni vlak s tezkym nakladem (jel by hodne pomalu s velkym vykonem), nebyl by problem s nedostatkem kysliku pro kotel?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko