..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.092-1 + 451.052-5 :..
 

451.092-1 + 451.052-5


451.092-1 + 451.052-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Holešovice zastávka - Praha-Bubeneč
 - Datum: 20.4.2015
 - Autor: Bean 
 - Pozn.: Potkaly se ve Stromovce...
 - Zobrazeno: 5425x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
12.03.2016 (16:12)  
Stejně mi přijde s odpuštěním velmi debilní ...budou vyřazeny po rekonstrukci patrovejch vozů řady Bmto. Reko Bmto budou jezdit na Berounce (171) a tak to ušetřený Sloni/Ešusy nahraděj těch několik posleních...
Pokud se nestane rekonstrukce na cosi jako Bbdmteeo295, Bfbdmteeo296 a ABbdmteeo395 s rozdílem oproti Bdmteeo294 ve vakuoWC, klimatizaci a vyšší rychlosti (vzhledem k modernosti klidně 200 km/h) tak to všichni kritici zkritizujou a navíc nasadit 471 na S41, kde 451/452 najíždí poslední kilometry s 10 cestujícími za den, to už by bylo se vším všudy výhodnější nasadit dehumusovaný 809 (nebo třeba 845, kdyby Arrivu přestalo bavit jezdit do Trenčína :-))
Ideální řešení (podle mě):
:elektrifikovat 120 do Lužný střídavym proudem, koupit Taurus a jako prezenční jízdu za něj zapřáhnout modernizovaný Ampz (prej nová výkladní skřín ČD: EC Praha-Hamburg) a 451, který by se v Lužný nechaly a byly by nahrazený dvojvozpanterama (650)
:452 předělat na náklaďák a prodat, byly by nahrazený 650


a nezapomeňte mi dát mínus
09.03.2016 (18:19)  
Omlouvám se, ulétl mi špatný termín. Myslel jsem samozřejmě elektrodynamickou brzdu.

Post edit: Tak on není problém postavit tank na kolejích, problém je, že pak jdou zase do kopru jízdní dynamika, hospodárnost, šetrnost ke svršku a výrobní, potažmo pořizovací náklady. A devadesátitunový kolos také "trochu" hůř brzdí, než šedesátitunová lehká stavba. Každá konstrukce je kompromis a tenhle vypadal ve své době optimálně, zejména když měl plánovanou životnost 15 let.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
09.03.2016 (17:23)  
Ešusy se sériově vyráběly 2000 - 2013, poslední se starším čelem někdy 2006/2007, takže ano. Prototypům táhne na 20, nejstarším sériovkám je 10 - 16 let.

Nejstarší žabotlam už padesátku oslavil před 2 lety.

Elektropneumatická brzda? Co to je? Spíš elektropneumatický přenos řízení rozjezdu.

To, že se žabotlam při nárazu složí jak plechovka od piva, je dáno nízkou tuhostí vozové skříně od samého začátku.
09.03.2016 (15:58)  
Klidně za 20 let odteď, žáby taky žijí mnohem déle a dvacet let od výroby to nebyly takové keply jako dnes.
09.03.2016 (15:25)  
Ešusy za 20 let? Tak podle atlasu lokomotiv se Ešusy vyráběli mezi léty 1997 až 2008. Tudíž srovnávání utěch nejstarších jednotek 1 série (ta stim odlišnym čelem) vlastně již může probíhat. A ani mi nepříde že už ta řada tuje tak dlouho.
09.03.2016 (15:01)  
Skoro bych si myslel, že jiné vhodné (pro střední zátěž a s místem na trakční motory) než pensylvánské v té době k dispozici nebyly. Kývačkové nebyly v době vývoje panťáku ještě hotové a stejně jim chybělo sekundární vypružení, bezrozsochové vyvinul VÚKV až v roce 1962, a to nikoliv pro trakční motory (takové se objevily až v roce 1974 pro M 474.0).

S tím se dá víceméně souhlasit. Těch rizik ovšem zbývá daleko víc - krabičky ani jejich klony na tom nejsou s bezpečností o moc lépe (viz Krouna, regionovy sice dostaly pár výztuh navíc, ale lehká stavba zůstává a při rychlosti jejich rezivění se taky stávají časovanými bombami), zbědované budyšíny sice mají rám, ale při ráně se také složí jako krabičky od sirek (Vraňany). A za špatnou pověst mezi cestujícími nemohou ani tak samotné žabotlamy, jako jejich žalostný stav, způsobený nerealizovanými modernizacemi a obecně špatnou údržbou. Ostatně uvidíme, jak budou za 20 let vypadat ešusy.
09.03.2016 (14:00)  
Nickon: těch panťáků, co zařvalo na fatální střety, bylo více (z hlavy Hloubětín a Hostivař, to byly dost velké hromady), ale o to teď samozřejmě vůbec nejde. Jistě nikdo panťákům neupírá koncepční nadčasovost; proč to už ve výrobě zabili těmi podvozky - které zrovna rozumně řešitelné nejsou, je mi záhadou - snad jen se prostě uvažovalo, že těch 20 let se to přežije. Chtěl jsem tím "klišé" říct toliko to, že ukončením provozu žab pomine jedno potenciální riziko - střety na železnici ještě přinejmenším "pár" let (spíš vždy) budou, ale aby i při dost nízké rychlosti to dopadlo takto... Kromě toho cestující vnímají žáby proti ešusům krajně negativně a koupit si jízdenku (nejlépe do jedničky) a čekat, zda přijede to či ono..
09.03.2016 (13:39)  
Střety na železnici jsou průser i s moderními vozidly, viz Bad Aibling. Neměly by se prostě stávat, což s dnešním stavem techniky není nedosažitelné. A statisticky vzato, kolik se jich za to půlstoletí stalo... Kdyby se měla vyřazovat vozidla podle bezpečnosti, tak by především musela zmizet většina dnes provozovaných autobusů i tramvají, o autech nemluvě.
09.03.2016 (12:12)  
Ono je to v souvislosti s žábama už klišé, ale zdá se, že připomenutí klíčového slova Čerčany někdy není na škodu

http://www.zelpage.cz/zpravy/5016?lang=cs#komentare

Střet v 30 km/h. Dnes už je ta koroze zase o 9 let dál.
09.03.2016 (11:42)  
Ta unás jezděj ještě starší vozidla tež je tohlecto. Konkrétně se jedné úzkorozchodné lokomotivy řady 705.9/TU 47.0. Který jsou zlet 1954 až 1958. Více o nich http://www.atlaslokomotiv.net/loko-705.html a zde něco Panťácích jejichž 1 série je o 10 let mladší http://www.atlaslokomotiv.net/loko-451.html . A poslední provozní Panťáky budou vyřazeny po rekonstrukci patrovejch vozů řady Bmto. Reko Bmto budou jezdit na Berounce (171) a tak to ušetřený Sloni/Ešusy nahraděj těch několik posleních provozovaných Panťáků.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko