..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.061-6 :..
 

451.061-6


451.061-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Říčany - Praha-Kolovraty
 - Datum: 13.10.2010
 - Autor: Strnda 
 - Zobrazeno: 3125x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
13.01.2011 (21:52)  
240.025: Tak jestli je to lepší, nebo horší než elefant bych mohl říct, až bych se tím párkrát svezl.
2 elefanti by měly stát 400 M.
Jasně že není dobré za každou cenu dělat české vlaky, obzvlášť když je potřeba jenom pár kusů, tak je mnohem výhodnější když to udělá někdo, kdo takové vlaky už dělá. Ale v případě 471 to je hlavní řada teďko a navíc se dělají i pro Slovensko a jiné, tak tam myslím že je to správné obstarat si tu licenci od Švýcarů a dělat je u nás.
Nebýt těch nedostatků a hlavně úspor, mohl to být celkem slušný panťák, ale takhle ne.
13.01.2011 (21:34)  
to že 471 je špatná parodie, s tím bych souhlasil. Kdyby Škodovka dosahovala aspoň polské kvality, tak by to bylo jiné :-)). Ale takový dvoupatrák od Stadleru místo 471 by byl fajn :-)
http://www.nzz.ch/nachrichten/politik/schweiz/zuercher_s-bahn_beschafft_rollmaterial_fuer_15_milliarden_1.772875.html

v článku je mj psáno, že jedna jednotka vyjde na cca 340 M kč, a to má 526 míst k sezení, včetně jedničky.

Kolik stojí v porovnání s tím 2 471?

V Maďarsku také přišly, že škodovka nic neumí a místo aby odlévaly přebytečné peníze, kupují vlaky z civilizovaných zemí...

ale my tu musíme mít český vlaky :(
13.01.2011 (17:34)  
Já myslím, že normální člověk dá přednost především vlaku, který bude komfortní a pojede na čas a jestli byl vyroben u nás nebo v zahraničí je mu ale totálně šumák ;-)

Pro příklad, nedávno jsem jel po Praze nízkopodlažním autobusem od Mercedesu a to je k neuvěření, nikdo z cestujících se nepohoršoval, že to má na čumáku trojcípou hvězdu a ne delfína v kruhu ;-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
13.01.2011 (17:29)  
MirKo: do muzea, bohužel, už je to pojízdný šrot, ale žádná adekvátní náhrada za to není, jen ta parodie na pantograf city elefant.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
13.01.2011 (17:14)  
240.025: ona to není žádná historická souprava, ale normální pohodlná jednotka. Že by měl někdo trpět řev brždění nikde řeč nebyla, bohužel tornáda nejsou jediné, při jejichž příjezdu si člověk musí zacpat uši, taková 854 s Bdtn (ex 053) nejsou v tomhle směru o nic lepší. Dokud se budou používat litinové špalíky, tak to bude pískat.

normální člověk by dal před nostalgií přednost normálním jednotkám od Stadleru, Bombardieru, Siemensu,
Normální člověk by dal přednost především ČESKÉMU vlaku.
13.01.2011 (14:25)  
240.025: jen doplním. ...neskutečný řev, který je ještě násoben protihlukovkami.
Pěkná fotka na jednom z mála ještě fotitelných míst na této trati.
Ano, tyhle soupravy patří do muzea a né do pravidelného provozu. Už aby to bylo, snad do 2 let.
13.01.2011 (13:21)  
Woky ne, to samozřejmě nemyslím. I když panťák a neobyčejné skřípání brzd už tak nějak patří k sobě.

To snad nemyslíte vážně.. to má posádka a cestující trpět neskutečný řev, "protože to k tomu patří"?
13.01.2011 (13:19)  
Jako historická souprava pěkné :-))
Honza: pěknej zvuk opravdu zajímá jen pár jedinců, normální člověk by dal před nostalgií přednost normálním jednotkám od Stadleru, Bombardieru, Siemensu,..., pokud by měl to štěstí si vybrat...

možná japonští turisté by s Vámi souhlasili :-)))
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
12.01.2011 (21:56)  
Woky ne, to samozřejmě nemyslím. I když panťák a neobyčejné skřípání brzd už tak nějak patří k sobě.
Stačí používat metalkeramické, nebo polymerové špalíky a bylo by po fenoménu.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
12.01.2011 (21:46)  
Honza: 460 má hezčí zvuk?! Myslíš to šílené skřípání brzd, jaké člověk nazažije u žádného jiného stroje tak neskutečně intenzivní?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko