..: Photo Gallery - Photo details 441.008-0 :..
 

441.008-0


441.008-0Informace o fotografii:
 - Section: ELNA Opatovice nad Labem - Čeperka
 - Datum: 22.8.2015
 - By: Jiří Navrátil  Send mail
 - Zobrazeno: 4916x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user Hrubfr13  mail  
Number of user's comments44 »fotek 0
31.01.2016 (15:16)  
to ono kdyby někdo nahoře myslel zahrnuje i plošné zvýšení rychlosti na všech tratích na 120 km/h, pak by tím někdo jezdil, ale je to bohužel jen sci-fi
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
11.12.2015 (19:28)  
Šukafon je i po 40 letech nejúspornější motorák. Nahradit ho novým pantografem (když kapacitně stačí), to byl celkem úlet (i když by to asi řada z nás ráda viděla).
10.12.2015 (21:59)  
kdyby někdo nahoře myslel, jezděj dvouvozový RP místo šukafonů.

A za kolik let by se taková investice vrátila, třeba na provozních nákladech, nebo ochotou objednavatelů platit víc za lepší komfort pro 20 lidí jedoucích v jednotce pro 120 lidí?

Mimochodem, floskuli ti nahoře, nebo spíš hlasem národa ty nahoře, považuju za obzvlášť "podařenou"; když už mluvčí ví, co by ten míněný měl dělat, bylo by vhodné ten vzkaz adresovat konkrétněji. Fakt nevím, kdo je ten nahoře. Stejně tak nevím, kdo je obyčejný nebo normální člověk.
Registered user Hrubfr13  mail  
Number of user's comments44 »fotek 0
10.12.2015 (19:37)  
Siemens M1 je zvláštní případ... (neriskujte na mě reagovat, nebo se rozepíšu a to nechcete) Pantery mám ale docela rád, kdyby někdo nahoře myslel, jezděj dvouvozový RP místo šukafonů.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
10.12.2015 (18:35)  
Přesvícenější vlak, než je ešus, jsem zatím nepoznal.
Co se týče signalizace dveří pantera, tak je to furt příjemnější než ešus, sysel a regionova. Tam je to na zbláznění.
10.12.2015 (16:29)  
Fučida:
Elefant neni az tak presvicen, jako nema vubec zaluzie pres svetelna telesa. Srovnejete si zrakovy pocit pri jizde metrem soupravou Siemens a rekonstruovanou ruskou jednotkou.
Registered user Woky 
Number of user's comments263 »fotek 0
10.12.2015 (9:29)  
Mě také přijde pohodlný a bezproblémový (z pozice cestujícího). Jedinou výtku bych měl snad jen k velmi nepříjemnému příliš intenzivnímu zvukovému signálu při zavírání dveří a dokonce i při jejich otevírání.
10.12.2015 (6:57)  
Jenom první třída stojí za prd. Mizerné sedačky, žádné oddělení od nástupního prostoru a zbytku vlaku vůbec.
V tomhle je ešus daleko lepší. V něm vadí jen to přesvícení. Jestli se to dá regulovat tady, nevím ,jel jsem s tím ve dne.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
09.12.2015 (22:58)  
Já zase říkám, že to je nejlepší novodobý vlak. Dizajnově na jedničku jak venku tak uvnitř, na rozdíl od elefanta hezky topí a klimuje, jde z něj i vidět ven, má zatahovací rolety, příjemnější a hlavně regulovatelné osvětlení, předvolba na otevírání dveří, hezký zvuk. Tak nějak si představuju nový vlak.
09.12.2015 (21:22)  
Záleží jak moc šero a jak moc kompakt, ale pokud bylo exponováno s ohledem na dostupné světlo, požadovanou rychlost a technicko-kvalitativní schopnosti aparátu (např. velmi velmi přesná expozice ETTR), tak možná to není až taková hrůza ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko