Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
387.043 + 475.179 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ústí nad Orlicí - GPS: 49°58'16.926"N, 16°22'47.55"E » - Datum: 21.5.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu - Zobrazeno: 6231x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Dovolte, abych také něco doplnil k Mikádům: o tom, že vozila v raných 60. letech R 1/2 jsem dosud nevěděl a myslím si, že to bylo v té době to nejlepší, co mohla vozit. Na osobáky (Praha - Děčín) to byla lokomotiva dost nevhodná se sice značným výkonem, ale pomalými rozjezdy - což u rychlíku zas až tolik nevadilo, ale u osobáku ano - dost to prodlužovalo jeho jízdní dobu. Pamětníci praví, že když při neschopnosti Mikáda zaskakovala 434.2, tak s rozžhaveným kotlem taktak stíhala jízdní doby. A když zaskakovala 456.0 nebo 555.0, tak se všude čekalo na čas...
Fotka je úžasná. Podle vozů bych usuzoval na zvláštní vlak vypravený odkudsi z Německa.
Fotka je úžasná. Podle vozů bych usuzoval na zvláštní vlak vypravený odkudsi z Německa.
01.07.2015 (7:51)
Jak píšou různý lidi pokud se nic nezmění tak to stou budouvou může časem dopadnout stejně jako s nádražim Praha - Vyšehrad.
Stejně mám pocit, že stará nádražní budova je odsouzena ke spadnutí, protože pochybuji, že neziskovky by měly dost desítek miliónů, aby ji opravily a státní instituce i ČD se (překvapivě naprosto logicky) od budovy distancují - http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/304555-zachrana-nadrazi-dil-druhy-chatrajici-budovu-ma-spasit-neziskovka/
Nerozumím tomu, proč už aktivisté z obou neziskovek nevyrazili do boje nejenom s lejstry v rukou, ale hlavně také se zednickou lžící, tesařskou sekerou a kýblem s vápnem. Jistě mezi sebou mají i spoustu odborníků jak přes stavařinu, tak přes architekturu, aby to zvládli... nebo snad čekají, že to někdo udělá za ně?
Zatím to všechno spěje k tomu, že budova bude ještě deset či dvacet let stát vlastní silou a z vnějšku bude na pohled přijatelná. Pak se támhle něco odloupne, tu něco upadne, propadne se kousek střechy, spadne okap... a za třicet let tu máme prvotřídní ruinu, okolo které se bude, z bezpečnostních důvodů, projíždět 20 km/h, aby ji vibrace náhodou neporušily. (Berte to jako nadsázku, ale ne zase tak moc velikou.)
Nerozumím tomu, proč už aktivisté z obou neziskovek nevyrazili do boje nejenom s lejstry v rukou, ale hlavně také se zednickou lžící, tesařskou sekerou a kýblem s vápnem. Jistě mezi sebou mají i spoustu odborníků jak přes stavařinu, tak přes architekturu, aby to zvládli... nebo snad čekají, že to někdo udělá za ně?
Zatím to všechno spěje k tomu, že budova bude ještě deset či dvacet let stát vlastní silou a z vnějšku bude na pohled přijatelná. Pak se támhle něco odloupne, tu něco upadne, propadne se kousek střechy, spadne okap... a za třicet let tu máme prvotřídní ruinu, okolo které se bude, z bezpečnostních důvodů, projíždět 20 km/h, aby ji vibrace náhodou neporušily. (Berte to jako nadsázku, ale ne zase tak moc velikou.)
Neměli náhodou zachránci této budovy projekt, ve kterém měla budova zůstat výpravní budovou? Mě tohle přijde jako truc SŽDC, tak budova stojí, ale dělejte si s ní co chcete. My ji nechcem, máme dole novou betonovou obludu.
Na závěr jedna trochu filozofická otázka: Proč chce tahle generace všechno nechráněné zničit?
A fotka? Ta je parádní 5*.
Na závěr jedna trochu filozofická otázka: Proč chce tahle generace všechno nechráněné zničit?
A fotka? Ta je parádní 5*.
No nevím, jestli jsem takový přikladač, ale barák je velmi očivividně velkou součástí fotky. Tak asi protoť ;-)
Jak je možné, že se tu řeší barák místo místo fotky loko? Kde je nejvyšší ŽP přikladač a cenzor, proč nezasáhne? Obvykle je mnohem striktnější!
Při jaké příležitosti je to focené, že takové silostroje stojí v letohradských kolejích? Nebo se pak jelo na Třebovou a tady se jen "nezavazelo"?
Jelikoz buji zlocinecka moderna a odporny mezinarodni styl, prosazovany uchylnymi liberalnimi "architekty" vzyvajicimi sveho guru Corbuissiera a klasickou cihlovou stavbu s historisujicimi prvky jiz nikdo nepostavi, je nutno chranit kazdy takovy dum ze vsech sil, at uz je to nadrazi, kasarna, nebo fabrika.
30.06.2015 (23:00)
Pane Šindlauer, jako debil si připadám taky v některých situacích, ale rozhodně bych se debilem nenazýval, jak jste to ve svém příspěvku udělal Vy. Nickone, mně přece nejde o to, abyste se mnou souhlasil, já prostě a jednoduše vyjádřil svůj názor. A pokud na něj někdo zareaguje, tak napíšu důvod pro svůj názor, což jsem udělal. Zachování této budovy je dle mého názoru prostě pitomost a souvisí s tím zbytečné investice navíc. Jo a s tím "plánovaným využitím"...to určitě plánovali, než tu budovu zachránili...pak od plánování určitě odpadlo a teď se bude akorát vesele chátrat dál...
Parádní historicky cenná fotečka a pěkný kontrast se současným stavem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko