Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
383.110-4 + 1193.890 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Bratislava-Petržalka - GPS: 48°7'14.697"N, 17°5'56.977"E » - Datum: 13.11.2018 - Autor: Martin Mačanga - Zobrazeno: 4289x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
10.12.2018 (15:56)
NIcKON: Vďaka moc, veľmi si to cením. v poslednej dobe sa mi s násvitom nedarí odfotiť takmer nič :) Skúšam preto fotiť za každého počasia, človeku sa otvorí kopec nových možností.
Čo sa týka "Vectronizácie", Keprt to popísal dokonale. U štátnych dopravcov je to dokopy 20 nových mašín (10 ZSSK a 10 Cargo). Nezachytil som informácie, že by sa tento počet mal v blízkej budúcnosti rozširovať. Je to veľa alebo málo? Z biedy nás to asi moc nevytrhne.
Petržalka je už zo svojej podstaty akýsi "ostrov pozitívnej deviácie". Tu sa dá stretnúť naozaj množstvo zaujímavých kúskov od výmyslu sveta - ďalej do vnútrozemia však nezachádzajú. Vectron ZSSK sa pravdepodobne vracal zo skúšobnej jazdy/zaškolenia personálu v súvislosti so zavedením IC 44/45 (Košice - Viedeň), ktorý je od nového GVD vedený práve cez Petržalku.
Čo sa týka "Vectronizácie", Keprt to popísal dokonale. U štátnych dopravcov je to dokopy 20 nových mašín (10 ZSSK a 10 Cargo). Nezachytil som informácie, že by sa tento počet mal v blízkej budúcnosti rozširovať. Je to veľa alebo málo? Z biedy nás to asi moc nevytrhne.
Petržalka je už zo svojej podstaty akýsi "ostrov pozitívnej deviácie". Tu sa dá stretnúť naozaj množstvo zaujímavých kúskov od výmyslu sveta - ďalej do vnútrozemia však nezachádzajú. Vectron ZSSK sa pravdepodobne vracal zo skúšobnej jazdy/zaškolenia personálu v súvislosti so zavedením IC 44/45 (Košice - Viedeň), ktorý je od nového GVD vedený práve cez Petržalku.
Díky, trochu podobně to vypadá v Děčíně, jen těch směrů není tolik. Z výčtu vyplývá, že Slováci vectronují zdatně.
Nickon: Petržalka je unikátní místo, kde se potkávají stroje mnoha dopravců, mnoha směrů a věkově 0-50 let (občas možná i víc?) a nelze jí brát jako reprezentanta celé slovenské železnice. Vectronizace na Slovensku spočívá zejména v 10 strojích ZSSK na trati BA-KE, 10 strojů brzo u ZSSK-Cargo (kam budou zejména jezdit???), vectronů na vlacích Regiojetu a pak různých "soukromnících" v nákladní dopravě.
Jako obvykle dobré, neschematické. A s chutí všedního provozu, ne jen naaranžované estetiky.
Mmch, vectronizace u vás skutečně pokračuje mílovými kroky, nebo to byla spíš náhoda?
Mmch, vectronizace u vás skutečně pokračuje mílovými kroky, nebo to byla spíš náhoda?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko