Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.013-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína - Datum: 12.12.2012 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: D1 expres - Zobrazeno: 9946x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Honza: Sice sem debaty o Najbrtu naprosto nepatří, ale jinak tedy rozhodný souhlas. Najbrt na vozech v poslední verzi je žel naprostý paskvil. Někdo má asi pocit, že "čím víc proužků, tím krásnější vlak". Tady: http://www.azd.cz/soutez/ se to mimochodem taky projevilo v plné šíři. Taková sbírka naprosto amatérských "malůvek" se jen tak nevidí...
17.12.2012 (10:20)
Honza: Určitě se o bílém proužku rozhoduje na GŘ? Homogenitu kazí (kazily) mnohem víc jiné věci než bílý proužek - s ním problém nemám, jestliže jednička má žlutý, dvojka ať má třeba bílý, lepší než žádný. Mnohem horší "pěsti na oko" jsou například nátěry lokomotiv s bílým čelem a lichoběžníkovou "rakví" na boku, která je sice u každé mašiny jiná, ale k jejímu tvaru se nehodí nikdy. Tady už se naštěstí někdo probudil a změnilo se to k lepšímu - nové schéma se silným modrým pásem kolem dokola. Dále se hodně změnily k lepšímu restaurační a ubytovací vozy, ty velké trojjazyčné nápisy jsou dobrý nápad. Bohužel zatím se nikdo neprobudil ohledně polohytláků BDs, které jsou celošmoulové, přičemž většinu lidí v nich stejně zajímají oddíly 2. třídy a ne služební prostor, takže by mohly mít třeba stejné schéma jako dvojka (s patříčnými nápisy), takhle tu homogenitu ruší dost. Moc nevím proč vůbec někdo vymýšlel schéma pro služební vozy, hytláky Ds vlastně už právě končí (také díky tarifní politice ČD "cyklisty v jižních Čechách nechceme").
nojva: mně se Najbrt taky líbil, než ho totálně z******i tou odpornou modrou střechou a dali mu bílej proužek, kterej je jenom k tomu, aby kazil homogenitu již dříve realizovaného Najbrtu. Kdo o tomto rozhodl, nemá na GŘ dávno co dělat.
Co se týče Najbrtu, tak se mi ze začátku nelíbil. Poslední verze se však povedly. Myslím tím tmavě modrá střecha a nad okny bílý proužek, který navazuje na ostatní vozy.
D1 expresem občas jezdím, zejména v pondělí v 7:08 z Brna a ve čtvrtek 17:09 z Prahy, resp. jsem jezdil ve starém GVD. Obsazenost v druhé třídě z celk. 216 míst tak 60-70 lidí, což je nic moc. V novém GVD jedu poprvé zítra v 7:08
D1 expresem občas jezdím, zejména v pondělí v 7:08 z Brna a ve čtvrtek 17:09 z Prahy, resp. jsem jezdil ve starém GVD. Obsazenost v druhé třídě z celk. 216 míst tak 60-70 lidí, což je nic moc. V novém GVD jedu poprvé zítra v 7:08
Určitě sohlasím, důležitý je cílený marketing.
Obrazovka: "Zrušili jsme kolony - ČD Váš osobní dopravce. Nově jezdí D1 Expres" a tuto reklamu pověsit v Pardubicích, no nezlobte se na mě, ale to je výsměch (hlavně zákazníkům ČD). Marketingové oddělení si jen potřebovalo udělat čárku, že vykazuje činnost. Asi tak mi to příjde )-:
Obrazovka: "Zrušili jsme kolony - ČD Váš osobní dopravce. Nově jezdí D1 Expres" a tuto reklamu pověsit v Pardubicích, no nezlobte se na mě, ale to je výsměch (hlavně zákazníkům ČD). Marketingové oddělení si jen potřebovalo udělat čárku, že vykazuje činnost. Asi tak mi to příjde )-:
EN 477 Metropol: jo znám přesně, pán ve žluté šlaifce u okna, student s připojeným noteabokem,do nedávno domontované zásuvky po třetí reko. Postarší paní ve třetím voze atd. No na více jak 50 lidí v tuto dobu bych to netyp. Krom pátku nebo kraje týdne... Hospodaření stát. dopravce se mnohým znás asi moc nelíbí, již zmíněné 3x reko zrovna těhle vozů. Ano je to tak ČD tenhle produkt neumí pojmout jako ostatní "svezeme vás v 30 let taky 3x rekonstruovaném zázraku", nebo "povezeme vás luxusní kvalitou" která má občas nějaké ty mouchy. Barva D-1 Ex docala sladěná. Kdysi jsem tu psal "CD" v překladu cirkusové dráhy. Dle barevnosti souprav, na barvu to nejede tu rozdílnou výšku bych i řešil moc esteticky to nevypadá, ale to je tak asi vše, možná trochu aerodynamiky u různých výšek vozů. Ale při 140-160 to takový rozdíl nebude. Slušný produkt který by chtěl ale líp prodat.
16.12.2012 (20:33)
Podle řazení vagonů a denního světla tipuji,že jde o dopolední D1 Expres (z Prahy odj.11:09)...
Zná někdo prosím obsazenost tohoto vlaku??(jen pro zajímavost)...
Zná někdo prosím obsazenost tohoto vlaku??(jen pro zajímavost)...
16.12.2012 (19:22)
Vzhledem k tomu, že ty vlaky začali jezdit před pár dny, bych délku neřešil. Pokud budou přijaty cestujícími tak není problém přidat vůz. Nahledě na to, že se v podstě jedná o posilové vlaky, kterými je zkrácen hodinový (EC/Ex)takt Brno-Praha na půlhodinový....
Pjetro: Mně ten design bistrovozu připomíná vzhled vozů, co jezdí na expresech mezi Varšavou a Berlínem. Každopádně, podle je mne souprava v pohodě sladěná, nesoulad výšky vozů mi nevadí, prostě už to tak nějak je. Víc mi vadí cirkusy, kdy se střídá zelený nátěr s modrým, či ještě lépe zelený nátěr s modrým nátěrem ve více verzích (novinkou je ten bílý pruh nahoře)..
Co se týká délky vlaku: myslím, že lidi jsou prostě naučení jezdit spoji již pravidelnými a zavedenými a ČD neumí lidem výhody přidaných spojů pořádně tzv. prodat.
Co se týká délky vlaku: myslím, že lidi jsou prostě naučení jezdit spoji již pravidelnými a zavedenými a ČD neumí lidem výhody přidaných spojů pořádně tzv. prodat.
Ty vozy, to je strašný cirkus, kdyby aspoň ta linka byla v jedné úrovni. Ta "šmoulí" modrá mi připadá stejně jako barva pro děti. Kupodivu ten bistrovůz vypadá nejreprezentativněji, pravda zase připomínající spíš DB.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko