..: Fotogalerie - detaily fotografie 350.002-2 :..
 

350.002-2


350.002-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Střeň - Červenka
 - Datum: 5.9.2020
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 10824
 - Zobrazeno: 3330x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 1
 - Rating od uživatelů:
 2

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.01.2021 (20:48)  
Tak tohle je focené z nadjezdu, že? Čili pokud nemáš dron nebo špejli, tak o dvě brány dál leda tak ze země.
14.01.2021 (20:21)  
Já to nehodnotím! V terénu to prostě nevyšlo. Chápu, že si to autor chtěl pro vzácnost nějak opravit, ale takto je to prostě nereálné :-( Jinak by to byl fajn záběr a oceňuji, že autor nebyl ve Štěpánově, jako většina.

Podle mě ideální řešení vyfotit tenhle vlak o dvě brány dál, tam už není příhradový sloup, tudíž stín by byl výrazně méně zasahující do mašiny.

Úplně nevím jak by jsi to tam fotil, pokud by to neměla být natelená čelovka.
14.01.2021 (21:03)  


Napsal jsi to uplně přesně jak to bylo,prostě to nevyšlo tak jsem to proto chtěl zachránit aspoň takhle.Do Štěpánova jsem nejel protože jsem tam čekal nával.
14.01.2021 (19:57)  
Sodoma gomora. Ale už vopravdická.
14.01.2021 (19:44)  
Kdybych nečetl diskuzi, nevěděl bych že se tam něco změnilo. Dal jsem plný počet, ale stejně to výsledné hodnocení nijak nezměnilo. :-/
14.01.2021 (19:35)  
Já bych viděl problém v tom, že na sekvenci je pomalý foťák - jedna moc brzo, druhá moc pozdě. Nezažil jsem focení na kinofilm, ale můj první "pořádný", a to jsem si trošku zapřeháněl, foťák uměl fotit nekomprimovaně do tiffu, což bylo proti komprimovanému jpg celkem výhoda pro editaci hlavně barev, ale jen jednu fotku. A ještě se zpožděním spouště. Takže jsem se tehdy musel naučit to mačkat tak, aby to cvaklo ve správný moment. A ono to jde. A jde to i pro relativně velké rychlostí, ale je lepší spíš volit fleky, kde to není tak svazující. Takže když je pomalá sekvence a fotí se mezi sloupy, je lepší to prostě trefit dobře na první pokus, anebo raději fotit vyjeté z brány, kde je více prostoru pro manipulaci. A D90 má jen 4,5 fps, což může být problém, obzvláště na tak blbém fleku, kde se to musí trefit prakticky přesně mezi sloupy, jak do brány, tak mezi brány. Rovněž pomáhá změna polohy fotografa, aby se flek mezi sloupy víc otevřel a pro lokomotivu bylo mezi sloupy víc prostoru k případnému dojetí o metr, kdyby se to nepovedlo.
14.01.2021 (18:55)  
Že se vám s tím chce tak otravovat. Není lepší si to "nachystat" a vyfotit to tak, aby se nemuselo mazat...?!
14.01.2021 (17:53)  
David Maier: No občas se to nepovede trefit, zvláště pokud nemáš dost rychlou sekvenci. Teď ale koukám, že tam chybí i stín gorily?
14.01.2021 (17:16)  
Tohle vypadá fakt divně, co tě k retuši vlastně vedlo? Nejvíce tahá za oči patka sloupu, u které chybějící stín vytváří dojem jako že tam nepatří.
Podle mě ideální řešení vyfotit tenhle vlak o dvě brány dál, tam už není příhradový sloup, tudíž stín by byl výrazně méně zasahující do mašiny.
14.01.2021 (17:47)  


Prostě se mě to nepovedlo trefit,proto jsem retušoval stín a trochu posunul levej sloup.První snímek stín přímo na čelo a druhej najeté čelo do sloupu,tak proto došlo k retuši.
14.01.2021 (16:20)  
I před čelem mašiny se něco retušovalo, což?
Taky nevidím důvod, proč by tam nemohl být stín od sloupu, většinou mu stačí selektivně ubrat kontrast a případně strukturu, aby moc netahal za oči. Obzlášť, pokud nemám vhodný klonovací materiál – ta výhybka vypadá podivně.
14.01.2021 (16:13)  
Jak říká Tom... Hmm poslední dobou se nám nějak podivně ztrácí z fotek různé věci. Fyzice navzdory. :D Je to nutný?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko