Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
193.214 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Okrouhlice - Havlíčkův Brod-Perknov - Datum: 16.3.2017 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 1774x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Připomínám, že D1 Expres měl maximálně 4 vozy a táhla ho 380.
22.12.2020 (7:47)
Lapil: Má snad ČD jiné než dobré mašiny? :)
Ale chápu, jen netuším kolik může udělat rozdíl v rozjezdech do kopce třeba eso x vectron? Vyšší maximální rychlost vectron na této trase určitě zatím nikde nevyužije...
Ale chápu, jen netuším kolik může udělat rozdíl v rozjezdech do kopce třeba eso x vectron? Vyšší maximální rychlost vectron na této trase určitě zatím nikde nevyužije...
Koukal jsem do jízdního řádu. "Vysočina" přes Vysočinu je o půl hodiny pomalejší než "Svitava" přes Č. Třebovou. Shodou okolností mají oba 10 zastávek. Bez zastávek a s dobrou mašinou do stoupání z Brna někam do Žďáru by se ten rozdíl dal nejspíš trochu zredukovat.
No, nevím. Zkušenost s odklony přes Vysočinu máme s D1 Expresy, které v jistém období tak jezdily všechny (stavělo se tuším Ústí nad Orlicí). Zpoždění bylo 30 minut na trase Brno - Kolín, do Prahy potom něco zkrátil.
19.12.2020 (17:40)
Taková malá generálka v plánovaných odklonech trasy Praha - Brno přes Havlíčkův Brod proběhla již na jaře roku 2017.
Zpoždění vlaků REGIOJETu nebyla nijak dramatická a to v té době byl ještě třeba tento úsek před modernizací a mírným zvýšením rychlosti.,
Uvidíme, jak budou vypadat pravidelné odklony v roce 2021.
Zpoždění vlaků REGIOJETu nebyla nijak dramatická a to v té době byl ještě třeba tento úsek před modernizací a mírným zvýšením rychlosti.,
Uvidíme, jak budou vypadat pravidelné odklony v roce 2021.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko