Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.114-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Loučná nad Desnou - Loučná nad Desnou-Filipová - Datum: 15.9.2016 - Szerző: Makyna - Zobrazeno: 6598x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
11.10.2016 (21:10)
No Jančura taky začínal se 4 vozy do Ostravy a dnes 10 vozů běžně.Tak jim dávám rok a to budou lokálkové expresy, že i peron se z peněz EU prodlouží až do .......Šumperka?-:))
Pochopte už konečně, že elektrifikace do Koutů byla zřízena za peníze EU. Tak tam ta elektrika prostě jezdit musí!
A vzpomeňte si, jak se zpočátku jezdilo Ústí nad Orlicí - Letohrad...
Ale na druhou stranu - po více než 100 letech jsme si pořídili třetí elektrifikovanou lokálku, na které se jezdí podle D3. Není to krásné...? :)
A vzpomeňte si, jak se zpočátku jezdilo Ústí nad Orlicí - Letohrad...
Ale na druhou stranu - po více než 100 letech jsme si pořídili třetí elektrifikovanou lokálku, na které se jezdí podle D3. Není to krásné...? :)
Vozidla = 130 tun, "substrát" = max. 6,5 tuny. Tedy platící zatížení je do 5 % a to se vyplatííííí, nekolísá nám moc spotřeba proudu! :-)
foka za 5*.jen by me zajímalo kdo koho tahne haha.proc ale so a ne jezdi motorova trakce a toto stoji.neni to proto ze mají jen jednoho srojvedouciho a ten musí taky spocnout?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko