..: Fotogalerie - detaily fotografie 151.008-0 :..
 

151.008-0


151.008-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Horní Měcholupy - Praha-Hostivař
 - Datum: 6.9.2006
 - Autor: Honza Beránek / JTB 
 - Pozn.: Os 9142.
 - Zobrazeno: 5154x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
03.02.2007 (12:20)  
zatracene, to je kombinace
11.09.2006 (10:50)  
Marně hledám Taurus na konci :-( vypadalo to jako CityShuttle/Wiesel vlaky co jezdí v okolí Vídně. Divím se spíš, že ta trať září novotou - že by počátek koridoru do Budějovic?

Za originální úlovek a uchvacující mohutnost soupravy jasná 5*
11.09.2006 (13:28)  


Přesně tak. Nelepší info myslím na 4koridor.kvalitne.cz
10.09.2006 (21:40)  
150/151 dokáže vyvinout i větší než tabulkový výkon. Jedná se i o "kolísaní" proudu v troleji a další věci, např.: ovládání je "komplikované", ne každý fíra při rozjezdu naháže plný počet kvaltů, aby loko jelo opravdu na max., co fira, to jiny "styl" jizdy. Dle firu ma odpich lepsi nez 680, to ma rozjezd slabsi, brzdy ma ale vynikajici. 150/151 klouže opravdu hodně za deště, navíc při užití "vylepšených" brzdových špalků, které dělají pěknou klouzavou pastu, je rozjezd opravdovým bojem s adhezí. Slovaci si vynutili preprah IC na SR v Bohumine na persingy, dle nich, 150/151 nejezdi za deste a do kopce, :-). Co se tyce adheze za mokra, je to nedoresena lokomotiva, vykon ma veliky, ale rozlozeni hmotnosti je slabsi. 350 je na tom lepe.
10.09.2006 (16:46)  
Ad Twix : rozdíl je v tom, že na Benešov je to "tahání" horkých kaštanů z ohně, zatímco 9981/9980/9983 je plánovaný výkon v TS 108; 9902/9907 je v TS 105, 9912/9919 jezdí TS 102 DKV ČT

Těch 5 MW odběru – lok 151 mají trakční výkon "jen" 4 MW a lok 151 jsou vzhledem k tomuto výkonu zase "lehké", tak aby při rozjezdu docházelo k tak velkému proudovému odběru, protože tu existuje "mez adheze". Ona ta 151 umí klouzat i při rychlosti 120 km/h. Tažená souprava 5 Btmo + 150 na koncí má hmotnost cca 360 tun, na což tak velký proudový odběr není potřeba …
10.09.2006 (17:01)  


O výkonu 150/151 se svého času dost namluvilo a já byl jistým fírou ubezpečen, že 4MW je tabulková hodnota při tabulkové hodnotě proudu, krátkodobě lze jít údajně ještě o dost výše. Navíc není výkon jako výkon. 4MW-to je výkon na obvodu kol, na TM nebo pouze odebíraný příkon z troleje?
10.09.2006 (15:28)  
Ještě k těm nasazení vozů Bmto: Nějak se pozapomnělo na trať 171 do Berouna, jejíž řazení zde na ŽP je (sám jsem jej zpracovával). V pracovní dny jezdí pravidelně 5 vozů Bmto s lokomotivou řady 150 na 9902/9907 a následně s loko řady 163 DKV ČTřeb na 9912/9919. Dále jezdí 2 vozy Bmto na posilových 9981/9980/9983 do Řevnic, a sice s bobinou řady 141. (zejména 141.052) Při nedostatku lokomotiv je možno vidět žehličku (i s pěti vozy Bmto stíhá časy).
10.09.2006 (13:52)  
JTB: dovolím si dotaz na fyzika - v předpokladu se uvažuje svícení školky celý rok. V zimě se tam za den také nasvítí 200Wh? A co dny, kdy je zataženo a deštivo?
10.09.2006 (14:06)  


Uvažován vážený průměr, spotřeba cca. 2400Wh/den. Počítal jsem s takovými cca. 10 zářivkami á 20W v provozu. Holt malá školičkam, ale zase se svítí nonstop, dle mých zkušeností s českým škol(ičkov)stvím se opravdu spíš pořád svítí, než naopak.
10.09.2006 (13:37)  
Kua nene. hnedka jak startuje tak to spotřebuje ty 6 minut.
10.09.2006 (13:21)  
Pardon, v onom výpočtu vidím přebrept-školka s 200W instalovaného šajnovýkonu..:)))
09.09.2006 (20:26)  
Můj strejda který dělal u drach a dělal strojvedoucího říkál že prý lokomotiva při rozjezdu spotřebuje elektřinu za kterou by mohla školka svítit celý rok. Takže je to tedy opravdu drsné.

_____ _______
10.09.2006 (13:20)  


Nuž, trochu fyziky. Má-li 151 při rozjezdu schopnost odběru až 5MW z troleje, každou sekundou spapá asi tolik, co školka se spotřebou 200Wh za půl dne, kdy se tam svítí. Takže nám vychází, že by taková menší mateřská školička potřebovala banána startujícího aspoň 6 minut...při zanedbání víkendů a takových podružností..:))))
09.09.2006 (19:54)  
"Ono" TO jezdí vesměs na trati Praha – Benešov jako dvoudenní oběh turnusové skupiny 449 místo 2x451 …
Dvě lok jsou tam kvůli "ostrým" obratům v Benešově (7 minut), resp. problematickému objíždění v Praze hl.n.
Pokud by tam byly lok 141, tak by to rozhodně nebylo takové "provokativní".
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko