..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 219 220 221 222 223 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
A 420Sondo, Martin Keppert: ten model také pamatuji. Jako dítěti mi pak vrtalo hlavou, proč u DR jezdí pod stejnou řadou Sergeje :)09.03.11 - 11:34
DR 112.331-4Stoupa: také mi to připomíná výlety k soudruhům do NDR v 70. a 80. letech :) Na této trati ale v těch dobách jezdily spíš reko-vozy dvou- a třínápravové, což byly ještě větší rumpály a kostitřasy než ty zobrazené, výhodou byl občasný výskyt parní řady 86 :) Čistota lokomotiv DR byla tehdy nápadná - oproti tomu, co jezdilo a jezdí dodnes v našich luzích a hájích.09.03.11 - 11:31
628.620Koleys, Pavoyshi: řady 627 a 628 lze porovnávat s 810 snad jen oblastí použítí, koncepčně jsou to úplně jiná vozidla. Oboje vzniklo v přibližně stejné době - prvních 12 jednotek (M+M) řady 628.0 a prvních 8 sólo vozů 627.0 je z roku 1974, další 3 jednotky 628.1 (tentokrát M+Ř) a 5 sólo vozů 627.1 bylo z roku 1981. Dnes jsou již všechna vozidla z těchto "prototypových sérií" mimo provoz, resp. zbylé jezdí v Polsku. Pak nastalo u DB období rozhodování, zda taková vozidla jsou vůbec třeba a přepracovaná série 628.2 se vyráběla v letech 1986-89, řada 627 do sériové výroby nepostoupila. V letech 1992-96 byla další série 628.4, dohromady několik set kusů, vše v sestavě M+Ř (pár jednotek M+M pro náročnější trati je řada 628.9 resp. 629). Pokud bych uvedené řady s něčím u nás porovnával, tak s řadou 842/843, ale i to jen s oběma zahmouřenýma očima.09.03.11 - 7:53
749.121-0Foto hezké, ale mně osobně by nenapadlo to dát na výšku.08.03.11 - 16:02
498.022 + 486.007Stísněné místo v zářezu, deštivé počasí, které (nejen) toho dne panovalo po celé ČR, tomu dává náboj tajemnosti. Navíc se nelze chytit žádného orientačního bodu, takže vyvstává dojem jízdy po neelektrifikované dvoukolejné hlavní trati, což už je u nás dost vzácná záležitost (rozdělení tratí na Olomouc a Rýmařov je na samé hranici viditelnosti).08.03.11 - 15:06
Nr.3 "Tirol"Zippich: podle násvitu a stanoviště vzhledem k trati si myslím, že autor určitě udělal čenichovku též :)
Nicméně, tento snímek je vskutku působivý.
08.03.11 - 15:01
Nr.3 "Tirol"Martin Grill: myslel jsem bez toho mlžného oparu, aby vynikly hory v pozadí :)08.03.11 - 10:19
Nr.3 "Tirol"Krásná náladovka vystihující atmosféru rakouských úzkorozchodek v alpských údolích. Za jasného počasí (které si ale člověk často moc nemůže vybírat :-) by to vyniklo ještě víc.08.03.11 - 8:09
A 420Miškin: tento pro řadu V 200 (220/221) skutečně nezvyklý design nemá původ v Řecku, ale ještě v Německu - jedná se o jednotný nátěr DB, který se začal používat koncem 70. let ("ozeanblau/beige"). Většina lokomotiv ř. 220/221 však dojezdila v původním nátěru (do nového schématu DB se "převlékly" pouhé 3 z nich). Vlastní nátěr mělo i 7 strojů, které se dostaly ke švýcarským drahám (Am 4/4 18461-18467) a např. u italských provozovatelů. Další V 200 se dostaly do Saudské Arábie, Španělska, Francie, Albánie, Alžíru a před prodejem byly některé natřeny právě po vzoru jednotného nátěru DB, což byl např. případ strojů prodaných do Řecka. Mnohé z nich se vrátily zpět do Německa do muzejních sbírek i k soukromým provozovatelům. Více viz např. http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_V_200.0 (německy) nebo http://en.wikipedia.org/wiki/DB_class_V_200 (anglicky).
Opravdu, další motorová legenda a vedle eletrických 103 druhá "vlajková loď" DB.
08.03.11 - 8:01
A 420Krása - další motorová legenda, byť "v exilu".
Po chvíli dohledávání: je to ex DB 221.122-5, nyní zpátky v Německu u soukromého dopravce EfW-Verkehrsgesellschaft pod svým původním číslem a ve svém původním nátěru - viz http://www.efw-verkehrsgesellschaft.de/
07.03.11 - 16:23