..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 210 211 212 213 214 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.179Když si odmyslíme ty sotva viditelné sloupy trakčního vedení a pár novostaveb v pozadí, dalo by se to považovat za osobák do Plzně někdy před 40-50 lety...
Moc pěkné.
28.04.11 - 10:20
Pt 47-168Flaizer: samozřejmě, hrbouna nelze s Taurusem nijak srovnávat po stránce výkonů apod., jako nelze srovnávat nic v tehdejší a dnešní době. Spíš mi šlo o ten význam a pohled.28.04.11 - 10:19
Pt 47-168Pane Zdeňku, vyjádřil jste to krásně. Já jsem měl nedávno podobný pocit při cestě vlakem EC z Brna do Prahy. V čele byl Taurus, který, byť patří cizí železniční správě, je v jistém smyslu určitou "vlajkovou lodí". Jeho jízdy po "štégu" jsou pro mně reminiscencí na něco, co jsem nemohl zažít: před 100 lety vozily ve stejné trase tehdejší "vlaky vyšší kvality" stejně geniální lokomotivy - totiž "hrbouny" řady 310 (375.0).28.04.11 - 9:41
U 46.101 (Px48-1916)Skankie: pro typicky české místo mi ovšem chybí řepkové pole a solární farma :)28.04.11 - 7:36
749.011-3Fabi, Petr Stříteský, Antony: trochu jste mě zviklali, nechť řekne autor jestli je to opravdu u toho tunelu nebo o kus dál směrem na Prahu :)
To ale nic nemění na tom, že je to krásné místo.
27.04.11 - 21:10
M 262.1117 + M 262.056Jirka (TexxO): hospoda to určitě je a její řazení do soupravy v žádném případě nezavrhuji :). Není ale nutné, aby působila rušivě (což v daném případě není tak hrozné). Horší jsou případy, kdy je mezi parní lokomotivu a soupravu tvořenou "rybáky" zařazen např. doprovodný vůz modré barvy vzniklý z lůžkového vozu typu "Praha - Moskva" - viz zde:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/4642046.jpg
To působí silně nevěrohodně :) a další otázkou je nutnost a účel jeho řazení :) hned za lokomotivu.
27.04.11 - 14:56
M 262.1117 + M 262.056Honza Beránek: obávám se, že první "Balm" neodpovídá nátěrově vůbec ničemu. Podívej se na fotky pod odkazy 1-3 dole zde:
http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=88&ktere=0&razeni=0&odkud=40
27.04.11 - 12:52
749.011-3A to je veliká krása. Z tohoto pohledu Pacifik neznám. Překvapuje mne, jak je tunel za Pikovicemi krátký :)27.04.11 - 12:47
750.702-3Fotka a místo pěkné. Nemohu se ale ubránit dojmu, že celonajbrtovská souprava působí v krajině jako velmi tmavý předmět. V létě to bude ještě horší, až bude zelená tmavší. Na podzim bude možná výrazná za slunečných dnů. Za mlhavých zimních dnů to budou tmavé krabice alias černoch v tunelu. Kde zůstala bezpečnost v drážním provozu? Naštěstí jsou alespoň svítící reflektory v tmavém rámu a střeše...26.04.11 - 14:58
M 262.0124Ryšánek: nemáš tak zcela pravdu - lokálky (včetně této) charakterizovala spíše řada M 131.1. Na lokálky (a to jen na některé) se M 262.0 dostaly až po elektrifikací hlavních tratí, pro které byly primárně určeny na vedení motorových rychlíků a odkud byly vytlačeny klasickými soupravami vedenými elektrickými lokomotivami. Někde vozily osobní vlaky už dávno, ale to nebyly trati, které lze považovat za lokálky (např. Domažlice - Klatovy - Horažďovice předměstí). V některých případech se ale na lokálky dostaly také coby motorové rychlíky - např. Březnice - Strakonice - Volary.25.04.11 - 20:20