Komentáře uživatele "Rabín":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
749.252-3 | Rudý ďábel? :) | 09.06.11 - 10:37 |
749.264-8 | Martin Keppert, Tomáš Kraus) Legenda "vozy Y nesmí na Pacifik" se traduje už od konce 70. let. Má skutečně původ v obavách ze zaklesnutí nárazníků. Z toho důvodu mají Bmto ty nestvůrně široké nárazníky (račte si příležitostně povšimnout) oproti stejně dlouhým (26,8 m) patrovým vozům u PKP, DB, CFR. Na Pacifiku sice běžně jezdily M 296.1 (853, délka 24,5 m), ale nikdy nevozily příslušné přívěsy (Baim/Btn, rovněž 24,5 m), vždy tahaly "krátké Balm" (Bix apod.), max. kolem roku 2000 také po jistou dobu v letní sezoně 1x Bmto. Údajné kritické místo (ostré protioblouky bez mezipřímé) se má nacházet kdesi u zastávky Klínec. | 07.06.11 - 10:19 |
749.264-8 | Klasické soupravy se objevují v poslední době i na čerčanské větvi Pacifiku. Patrně to souvisí s nasazením "modrých pater" jako posily na písecko-budějovických rychlících při výlukách na trati 220. Na Dobříš jezdí podobné soupravy občas jako posily při nárazových akcích. O víkendu 21./22.5. byly takto posíleny některé vlaky (např. místo 714+5x010) při otevírání sezony vojenského musea Lešany. Obvykle v těchto soupravách bývá jedno "modré patro" coby vůz na přepravu kol. | 06.06.11 - 16:11 |
T 435.0140 | hank) Ty hektory musely v té době procházet opravami - v únoru 1977 jsem v Dubí fotil T 435.0140 v zářivě červené barvě. Souprava už tehdy byla Ds + 2xBai sanitní, rovněž s kamny. V roce 1976 pamatuji ještě Bi s kamny. Foto nemá chybu. | 05.06.11 - 12:38 |
771.501-4 | Kterému dopravci ten čmelák patří? | 01.06.11 - 15:40 |
750.346-9 | Martin Grill, mRKEF) díky za vysvětlení. Myslem jsem, že mechaniky jsou ještě z obou stran. Čas letí... | 31.05.11 - 7:39 |
750.346-9 | Kdy zmizely z Červeného Kostelce mechanická návěstidla? Nemůže to být dlouho... | 30.05.11 - 13:03 |
223.010-0 (ER20 - 010) | stoupa, Nechic atd.: dolní pacifik se šrotištěm nazvat bohužel dá, ale opravdu až těch posledních cca 10 let. My, co trať 21 resp. 210 pamatujeme déle, tak to tvrdit nemůžeme. Zamračené tam voněly novotou (koncem 60. let) a různé jiné "dospělé" stroje tam po léta držely provoz. Až teprve úpadek posledních let z toho udělal šrotiště... A ještě k Herkulesům: být "pacifik" v Rakousku, tak by tam Herkulesy řady 2016 asi opravdu jezdily - vzpomeňme vlaky se dřevem ze Zwettlu apod. | 26.05.11 - 21:11 |
749.254-9 | Osvědčená dvousystémová lokomotiva? | 26.05.11 - 21:02 |
223.010-0 (ER20 - 010) | Důstojný nástupce "zamračených" :) | 26.05.11 - 8:20 |