..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 205 206 207 208 209 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.121-0M 474.003: před lety jsem zažil "Backu" řazenou v dosti plném osobáku; z kabinky pro průvodčího, která byla normálně dostupná, bylo odstraněno všechno, co by bylo lze ukrást, tj. samozřejmě vařič, lednice, dvířka skříněk a pod. V kabince jeli běžní cestující. Obávám se, že v "Backách" dnes jezdících na běžných vlacích jsou vařice ze zamčených kabin rovněž odstraněny a že ve vozech stejně nejsou láhve s propan-butanem (vyměňují se před hospodou u "Sirotků" v Liptákově).16.08.11 - 9:16
U 37.002Radiat: na konci vlaku byly pro zvýšení kapacity patrně řazeny 4-nápravové osobní vozy dovezené JHMD z Maďarska. Je to o trochu lepší, než kdyby se souprava posílila vozy Balm/ú. Aspoň to ladí barevně. Na rakouských úzkorozchodných tratích (Murtalbahn, Taurachbahn aj.) se také z téhož důvodu řadí modernější 4-nápravové vozy spolu s vozy řekněme "historizujícími".15.08.11 - 17:01
749.121-0vantju: pravděpodobně některý z vlaků, který je na trati 212 veden o víkendu klasickou soupravou, tj. v tomto směru Os 9206 nebo Sp 1834. Při nedostatku patrových vozů (letos jimi byly nebo možná stále jsou posilovány budějovické R přes Písek při výlukách mezi Benešovem a Táborem) se bývalé "Backy" objevují nejen tady, ale i na trati 210.15.08.11 - 16:52
T 435.003NIcKON - to nejsou "Rajky", ale polské dvounápravové trojcibule, ale i tak dost moderní. Nicméně klasické "Raj" s takto starými a takto barevnými Hektory klidně mohly jezdit, neb první spatřily světlo světa již v roce 1961.15.08.11 - 15:04
380.005-9 + 1216.235-2Bohužel nezabavili. 380 005-9 jsem potkal včera večer ve Vršovicích a čile někam vyrážela.15.08.11 - 13:18
534.0NIcKON: dopolední "smíšeňák" Vraňany - Straškov a zpět tehdy fungoval přesně jak popisuje 556042 12.08 21:46. Jako jediný osobní vagón tam z Vraňan pokračoval zrovna ten vůz, který byl ve Vraňanech první za lokomotivou. A v těch dobách jezdily na osobácích (a některých rychlících) na dnešní trati 090 občas dost neuvěřitelné směsi tehdy už poněkud starších čtyřnápravových osobních vozů - tedy "smíchovské" Bai nebo Ba (občas i s nefunkční rozhlasovou kabinou), Bai "saniťáky", občas i "papíráky" Ba a jako obzvláštní lahůdka "papíráky" Aa se sníženou vozovou třídou (tedy dřívější Aa 1120-1219, v té době už Ba 50 54 18-10 ...). A všechno tohle se mohlo na smíšeném vlaku vyskytnout - já jsem tam podle starých zápisků o velikonocích 1977 cestoval vozem Ba 50 54 20-18 036-4 (ex Ba 3437), tj. tehdy jedním z posledních "originál papíráků".13.08.11 - 10:51
754.047-9Opravdu byla lokomotiva i ve skutečnosti v takovém kontrastu k tomu ušmudlanému osobnímu vozu?29.07.11 - 11:05
751.114-0Dale Cooper, Ufo: spíš jsem myslel "odlehlé" nebo něco takového. Před rokem 1989 bylo vhodné se při turistice v té oblasti nahlásit na Veřejné bezpečnosti :)29.07.11 - 8:20
751.114-0Pěkná fotka z málo známého a nesnadno dostupného místa.
Dovolil bych si upozornit na článek o historii tunelu včetně úvraťové přeložky rozchodu 1 520 mm jdoucí mimo tunel vybudované Rudou armádou v listopadu 1944 a provozované do listopadu 1946: http://www.rail.sk/skhist/tunely/191.htm
28.07.11 - 14:25
č. 81 SLBstoupa: a nespustili jste náhodou tím jekotem tu povodeň, kvůli které dráha pár let nejezdila?21.07.11 - 17:43