Komentáře uživatele "743 010-1":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
810.098-4 | Moc hezké, skoro modelové, s přihlédnutím k docela nevšední kolejové konstrukci v popředí. Dá se tohle už nazvat trojcestnou výhybkou (jízda přes dvě srdcovky těsně po sobě) nebo je pro ni nějaká extra definice? Podobná výhybka je snad i v Lužné u R. V Británii se trojcestných výhybek užívá (myslím) ještě stále poměrně dost, stejně jako komplikovaných kolejových křižovatek. Docela jsem tehdy (2019) koukal, po jakém bludišti lze vlak provézt. | 09.07.20 - 14:04 |
362.011-9 | Pěkné místo! Moc hezká fotka. Z podobného místa je tahle fotka: https://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/mav089.jpg V diskusi pod ní je zmínka o domněle vysoko zavěšené troleji. Při pohledu na ty ex-britské mašiny to přímo bije do očí, ale ono i to eso má sběrač dost nahoře... Určitě jsou místa, kde ta trolej je níž. | 16.02.20 - 18:38 |
371.005-0 | Bastík je sice koncepčně dost zastaralá a relativně slabá mašina - navíc s nejasným osudem po přechodu na 25kV (asi ji nebudou přetransformovávat?). Ale je tak elegantní! (myšleno speciálně v tomhle nátěru) Díky za krásnou fotku. | 11.02.20 - 21:00 |
119.158-4 | V N-ku ji teď začal dělat Fleischmann. Mám v šupleti minitrixácký setík pěti vozů Städtexpress DR - oranžovo krémové. Nebo setík dlouhých halberstadtů Arnold + 2x Bmhee od Brawy. K tomuhle arsenálu by se ta mašina docela hodila, což? Fotka moc pěkná a navíc s přidanou dokumentární hodnotou. Díky! | 10.09.19 - 13:42 |
163.033-4 | Nebo ještě více do historie - tahával to jeden štokr... Ale uznávám, že ani štokrem, ani sergejem a asi ani těmi dvěma brejlovci to neroztáhnete na dnes obhajitelnou hodnotu zrychlení. | 10.08.19 - 8:51 |
163.033-4 | Lapil: dva brejlovci? Inu, bývaly časy, kdy to tahal jeden sergej, který sem tam možná dostal postrk. Třebaže se mi sergeje moc nelíbí a mají problematickou historii, nutno se sklonit před tím, co všechno vydržely a co všechno odtahaly. Pro představu poetickou povídku od pana Šindlauera zde: https://www.zelpage.cz/clanky/takhle-jely-sergeje V komentářích pěkně popisuje užitné vlastnosti sergejů Petr Šimral. | 10.08.19 - 6:44 |
T 679.019 | Pěkná momentka. Zvuk K8S310 je neopakovatelný stejně jako zvuk zamračených. Vždyť rozdíl je jen ve dvou válcích. Jo a když jsme u těch trajektů - což takhle M/S Trelleborg se čtyřmi motory MAN 8L40/45 o celkovém výkonu skoro 18 MW? Pokud se pamatuju, jen takové hluboce basové brumlání, zkrocená velká síla. Do té lodi vjel celý vlak a pak mnoho PKW i LKW. A držela stabilitu i při solidním vlnobití. | 30.07.19 - 22:45 |
749.121-0 | Příjemný vlak to loni byl. Využil jsem jej několikrát k návratu z výletů - i s kolem a malým synem. Bymáky tam měly být řazené už loni, ale jakýmsi zázrakem tam byly "deklasované" jedničky se spoustou místa na kolařovy unavené nožky. Velké pohodlí! A vozy ač staré, tak sympaticky opečované a čisté včetně záchoda s plným rezervoárem vody. Letos jsem jel jedním z prvních brdských speciálů z Jinců do Prahy. Doufám, že se vláček i letos osvědčí. Lidi začínají mít Brdy rádi, i když to zatím (snad bohudík vzhledem k přírodě) jde pomalu. Kdo Brdy neznáte, doporučuji navštívit. Fantasie pro všechny nadšence s úctou a pokorou ke krásné přírodě. | 13.04.19 - 20:26 |
749.107-9 + 749.264-8 | Domnívám se, že ta stopka (pravděpodobně v ose od fotoaparátu) je v úrovni druhých dveří prvního vozu. Proti tmavému spodku vozu je vidět sloupek. Nebo ji už magneti ukroutili? | 29.09.18 - 15:54 |
460.054-0 + 460.053-2 | Další nenáročný pokus: u jedné hrany stojí 471, u druhé 4vozová 460. Rodina se dvěma malými dětmi, dvěma krosnama a kočárkem. Nebo dosaďte místo rodiny s dětmi a kočárkem (v případě, že jste proti takovému druhu cestujících předpojati) dvě dámy zralého věku s pohybovým ústrojím značně opotřebeným, cestující třeba do lázní (nikoliv zřídkavý případ). Otázka zní: Kam se jim pošplhá líp?? Mluvím z osobní zkušenosti. Akorát místo 471 to byla 440. Nehovořím o technických a trakčních vlastnostech ani o spolehlivosti, která hlavně u panterů pokulhávala (nevím, jestli se to už nějak zlepšilo). Ale o čistě praktických vlastostech pro cestující. A v tom ohledu jasně vedou vozy s úrovňovým nástupem. Fotka je pěkná, opravdu perfektně chycená. Ale třebaže se mi 460 opravdu líbí, už bych fakt radši jel něčím pohodlnějším a hlavně při brzdění méně hlučným. | 16.07.18 - 14:19 |